Donders,quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:51 schreef eer-ik het volgende:
Heb nu de software ervoor niet bij me, maar het is best makkelijk.
Moet je gewoon je blauwtandstick erin rammen, dan kan je verbinden met je computer, en ik kon met de software kiezen voor "besturing vanaf blauwtand-apparaat". En toen kon ik met de knopjes om 'ok' de muis besturen
Binnenkort effe kloten met dat wireless afdrukken![]()
http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1546&merk=Samsung&model=SGH-E730quote:Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef Merson het volgende:
Bestaat er al een plugje, die je in de headset-aansluiting plugt, en waarin je dan weer een goeie koptelefoon aan kan sluiten?
Krijg ik euro teken. Try again.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Badabingea het volgende:
1 en dan 5x op de 0 rammen.
Je bedoelt in een smsje? Houd hekje langs ingedrukt dan heb je alle symbolen en die shit en dan kan je naar beneden drukken voor meerquote:
Haha, ik heb het ook. Hadden we hem maar niet op moeten fokken!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Axel16 het volgende:
ik heb een probleempje. Ik heb laatst mijn Rx vol. aangepast. Ik weet dat hoe lager het cijfer hoe harder die gaat, maar nu heb ik alles weer naar default verandert, maar nu blijft niveau 1 het hardst :S terwijl die op het cijfer 60 staat (wat juist het zachtst moet zijn). weet iemand misschien een oplossing? bij voorbaad heeeel erg veeel dank
wat gaan we er nu aan doen ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Haha, ik heb het ook. Hadden we hem maar niet op moeten fokken!
al geprobeerd..heb tot 10000 gezeten, maar hij flipt dan nog harderquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoger of lager getal neerzetten en maar een beetje aankloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |