Die ervaring heb ik niet.quote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Blauwe tanden gaat hier 10x sneller dan usb.
Nee ze gaan een sony flatscreen gebruiken bij hun samsung reclamequote:Op zaterdag 8 april 2006 16:32 schreef eer-ik het volgende:
ook dat fullscreen bekijken op TV lukte me niet echt, wat wel kon in die reclame.
Die stond trouwens ook standaard op men telefoon...
Heeeeeeeeel toevallig hangt er ook een samsung flatscreen in die kerel zen kamer
Je kunt foto's fullscreen bekijken op de telefoon zelf als je deze in de map andere bestanden zet, je ze vervolgens opent, opties en dan nummer 1 kiest.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef mijn23 het volgende:
Kan ik foto's ook fullscreen bekijken?? ik krijg mijn foto's alleen maar fullscreen als ik ze als achtergrond instel. Als ik naar foto Foto's ga dan krijg ik ze in een kader... Alvast bedankt!
Inderdaad ja,alhoewel ik ze wel fullscreen krijg als achtergrond.maarja tis gewoon mooier om al je foto's fullscreen te kunnen bekijken op je telquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:03 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij kan dat niet.
Als je de foto genomen hebt, kan je hem wel fullscreen zien, maar daarna niet meer.
Sterker nog, al verplaats je de desbetreffende foto('s) naar de map "gedownloade afbeeldingen" of "favoriete afbeeldingen", dan zijn ze nóg kleiner. Ook als je ze als achtergrond instelt.
Voor zover ik weet is dus de mogelijkheid er niet om je foto's, na het maken, nog fullscreen te bekijken.
Gewoon met samsung pc studio overzetten naar other files heel simpelquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef mijn23 het volgende:
[quote]Op zaterdag 8 april 2006 19:04 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Je kunt foto's fullscreen bekijken op de telefoon zelf als je deze in de map andere bestanden zet, je ze vervolgens opent, opties en dan nummer 1 kiest
Hoe zet ik ze in die map??als ik naar opties ga en dan verplaatsen kies kan ik hem alleen maar zetten in favo afbeeldingen of mijn geheugenkaart...
Misschien stel ik wel heel domme vragen maar.... ik bedoel niet fotos die ik van mijn computer heb gehaald he,ik bedoel gewoon fotos fullscreen bekijken die ik net met mijn telefoon heb gemaakt.. moet ik dat dan toch via pc studio doen??quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:18 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Gewoon met samsung pc studio overzetten naar other files heel simpel
Ja, de foto's die je hebt gemaakt met je foon op pc zetten en dan van daar weer terug op je foon in other files. Dan kan je ze full screen bekijken. Anders krijg je ze namelijk niet in je andere bestanden map(other files)quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Misschien stel ik wel heel domme vragen maar.... ik bedoel niet fotos die ik van mijn computer heb gehaald he,ik bedoel gewoon fotos fullscreen bekijken die ik net met mijn telefoon heb gemaakt.. moet ik dat dan toch via pc studio doen??
Ok thanx ,ga het ff proberen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ja, de foto's die je hebt gemaakt met je foon op pc zetten en dan van daar weer terug op je foon in other files. Dan kan je ze full screen bekijken. Anders krijg je ze namelijk niet in je andere bestanden map(other files)
Gelukt?? Opties 2 zoomen: in en dan opties 1: weergave met volledige scherm.quote:
Gefeliciteerd met u nieuwe aankoop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef cultheld het volgende:
En jawel, eindelijk e-mail van de belconcurrent.nl. Morgen wordt mijn Samsung D600 aan de deur geleverd door TPG en ik betaal er in 2 jaar tijd slechts 150 euro voor. De aanbieding staat inmiddels ook niet meer op de site, want 't was wel erg goedkoop
.
maar hoe doe je dat exact dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef Badabingea het volgende:
Leuk man! Filmpje svan Huntelaar en die shit ff omzetten en je kijkt gewoon vet goeie filmpjes op je telefoon:D
Donders,quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:51 schreef eer-ik het volgende:
Heb nu de software ervoor niet bij me, maar het is best makkelijk.
Moet je gewoon je blauwtandstick erin rammen, dan kan je verbinden met je computer, en ik kon met de software kiezen voor "besturing vanaf blauwtand-apparaat". En toen kon ik met de knopjes om 'ok' de muis besturen
Binnenkort effe kloten met dat wireless afdrukken![]()
http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1546&merk=Samsung&model=SGH-E730quote:Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef Merson het volgende:
Bestaat er al een plugje, die je in de headset-aansluiting plugt, en waarin je dan weer een goeie koptelefoon aan kan sluiten?
Krijg ik euro teken. Try again.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Badabingea het volgende:
1 en dan 5x op de 0 rammen.
Je bedoelt in een smsje? Houd hekje langs ingedrukt dan heb je alle symbolen en die shit en dan kan je naar beneden drukken voor meerquote:
Haha, ik heb het ook. Hadden we hem maar niet op moeten fokken!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Axel16 het volgende:
ik heb een probleempje. Ik heb laatst mijn Rx vol. aangepast. Ik weet dat hoe lager het cijfer hoe harder die gaat, maar nu heb ik alles weer naar default verandert, maar nu blijft niveau 1 het hardst :S terwijl die op het cijfer 60 staat (wat juist het zachtst moet zijn). weet iemand misschien een oplossing? bij voorbaad heeeel erg veeel dank
wat gaan we er nu aan doen ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Haha, ik heb het ook. Hadden we hem maar niet op moeten fokken!
al geprobeerd..heb tot 10000 gezeten, maar hij flipt dan nog harderquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoger of lager getal neerzetten en maar een beetje aankloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |