abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2006 @ 19:18:15 #301
96496 new_born89
Business In Style
pi_35010199
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:54 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Hey, heb nu ook 2 dagen mijn D600.. Alleen het lukt niet met de software van het programma.. Dus ik krijg geen foto's die ik genomen heb met de gsm op de pc, geen mp3's naar de computer, gewoon geen verbinding tussen PC en GSM..

Toen ik de software was aant installeren met de software-cd kreeg ik een foutmelding:

Er stond een stuk tekst dat het schadeljik kon zijn als ik de installatie zou voortzetten.. Ik kon kiezen tussen 'Toch doorgaan' of 'Installatie beëindigen'..

Ik heb gewoon 'Toch doorgaan' geklikt, en dan installeert hij het programma..

Nu heb ik de datakabel met de telefoon verbonden, dan open ik Samsung PC Studio, en dan druk ik op Verbinden, en dan druk ik op OK, en dan doet hij niks.. :S

Is dit misschien een fout van de software, of heeft het te maken met die foutmelding, of bepaalde instellingen in de telefoon?

Aub, als iemand hier iets weet..
Die foutmelding is normaal, dat komt omdat je Windows XP hebt. Bij mij doet de telefoon met de datakabel en Samsung PC Studio het gewoon goed (ook die foutmelding gekregen). Misschien moet je even op de site van Samsung kijken voor de nieuwste versie software.

En heb je wel de drivers geïnstalleerd van de cd-rom? Eerst installeer je de drivers en daarna Samsung PC Studio. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')