Deze ervaring heb ik met ieder toestel dat ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef Metal666 het volgende:
[..]
idd dat viel me ook al op. Het eerste streepje gaat lang mee, maar als die weg is gaat het echt heel rap met je accu...
Mijn ervaring is juist dat alleen het laatste streepje erg hard gaat. Maar de accu blijft een kwaaltje van Samsung die ze (nog) niet opgelost krijgen. Maar jah je moet er wat voor over hebben, wil je er 1 met een langere standby dan moet je niet voor een Samsung gaanquote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Deze ervaring heb ik met ieder toestel dat ik ooit heb gehad.
Ik niet. Ben overgestapt naar een W800i en daar heb ik het probleem een stuk minderquote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Deze ervaring heb ik met ieder toestel dat ik ooit heb gehad.
Overloperquote:Op maandag 6 februari 2006 08:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik niet. Ben overgestapt naar een W800i en daar heb ik het probleem een stuk minder
Dat is een hele nette prijs.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef dj_ko het volgende:
heb net ff een micro sd kaartje besteld 512 MB voor 40,50 inclusief verzendkosten
bij dewinkel.nl is dit een beetje redelijke deal?
Klinkt leuk. Alleen lijkt het me heel erg sterk, aangezien de D600 geen GPS ontvanger heeftquote:Op maandag 6 februari 2006 10:23 schreef Icemen het volgende:
Ja ik ben geen comp/software techneut dus zou niet weten hoe die het voor elkaar heeft. Heb even gezocht en op kieskeurig.nl staat bij reviews ook ergens een stukje over navigatie voor op D600. Maar ben wel benieuwd hoe dit in zn werk gaat, zou wel vet zijn
leuk, een abbo zonder belminutenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Dat is een hele nette prijs.
Kwam trouwens de volgende aanbieding tegen, aantrekkelijk!
http://www.vtutelecom.nl/(...)2-9E4F-0706D2FACF97}
Een losse GPS-muis doet wonderenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Alleen lijkt het me heel erg sterk, aangezien de D600 geen GPS ontvanger heeft
Wel leuk als je een D600 voor 228 euro wilt. En over dat 40 cent per minuut, dan laat je hem toch simlockvrij makenquote:
Niet,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef mrcool het volgende:
Waar halen jullie je spellen vandaan?
software probleempje, gewoon terug naar de winkel voor een updatequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef dj_ko het volgende:
heb nu sinds 2 dagen echt een accu probleem, ik kan met een volle batterij nu 24 uur doen. In die 24 uur bel ik max 10 min en luister ik max 5 min MP3. toch is mn batterij na 24 leeg!
iemand enig idee wat hieraan te doen is?
hmnz ze moeten hem opsturen volgens t-mobile (kreeg het toestel bij abbonements verlenging)... best wel klote...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef Icemen het volgende:
[..]
software probleempje, gewoon terug naar de winkel voor een update
Ja das balen, maar is echt software probleempje en zou daarna opgelost moeten zijn. Mijne gaat ongeveer 4 dagen mee met alleen bellen en smssen. Heb het ook dag en nacht aan staan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef dj_ko het volgende:
[..]
hmnz ze moeten hem opsturen volgens t-mobile (kreeg het toestel bij abbonements verlenging)... best wel klote...
ja oke nu bij mij ongeveer 12 uurtjes dus das niet zo handigquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef Icemen het volgende:
[..]
Ja das balen, maar is echt software probleempje en zou daarna opgelost moeten zijn. Mijne gaat ongeveer 4 dagen mee met alleen bellen en smssen. Heb het ook dag en nacht aan staan.
He, ik doe het eigenlijk nooit meer, maar heb het in het begin wel eens gedaan, met Imtoo en dat werkt perfectquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:55 schreef new_born89 het volgende:
Ik heb de D600 ook gekocht. Nu wil ik filmpjes (avi, mpeg, wmv) omzetten naar 3gp, dit doe ik met het programma Nokia Multimedia Converter. Het converteren lukt allemaal, alleen het geluid en beeld is echt heel erg bagger (veel geruis etc). Weet iemand hoe dit komt en anders een beter programma hiervoor?
why not...?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:08 schreef new_born89 het volgende:
Ondersteund de D600 ook Transflash kaartjes van 1GB (die binnen enkele weken op de markt in NL verschijnt) ?
Omdat ik viavia te horen kreeg dat de firmware van de D600 dit niet zou ondersteunen. Maar ik ga er wel van uit, want er komen toch telkens nieuwe firmware-updates.quote:
in de winkel zeiden dat ie het gewoon zou doen alleen dat je gsm er wal wat trager van word als je op je geheugenkaart werkt. Maar wat moet je met 1 gig op je gsm? ik wilde die eerst ook maar kom er nu achter dat ik 512 meer als voldoende is. Zolang houd de accu van de d600 het toch niet uit als je mp3 of film gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:41 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Omdat ik viavia te horen kreeg dat de firmware van de D600 dit niet zou ondersteunen. Maar ik ga er wel van uit, want er komen toch telkens nieuwe firmware-updates.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:42 schreef Icemen het volgende:
[..]
in de winkel zeiden dat ie het gewoon zou doen alleen dat je gsm er wal wat trager van word als je op je geheugenkaart werkt. Maar wat moet je met 1 gig op je gsm? ik wilde die eerst ook maar kom er nu achter dat ik 512 meer als voldoende is. Zolang houd de accu van de d600 het toch niet uit als je mp3 of film gaat gebruiken.
dat "probleempje" ken ik nog niet. Bij mij gaat ie gelijk hard...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.
Als ik gebeld wordt, dan begint mijn mp3 (ringtone) eerst zacht (1 sec.) en daarna ineens hard, kan ik het ook zo veranderen dat ie gelijk hard gaat?
Dit heb ik ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Als ik gebeld wordt, dan begint mijn mp3 (ringtone) eerst zacht (1 sec.) en daarna ineens hard, kan ik het ook zo veranderen dat ie gelijk hard gaat?
Nope dat kan niet, deze vraag is hier wel vaker gesteld, maar dit is alleen bij Samsung zo, en niet uit te schakelen... Misschien dat ze daar in Korea 2 seconden nodig hebben om hun telefoon te svoorschijn te toverenquote:
Dit is nog veel beter dan losse kaartjes van 1 GB. Allen heb je daar nu niks aan met een D600quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:08 schreef new_born89 het volgende:
Ondersteund de D600 ook Transflash kaartjes van 1GB (die binnen enkele weken op de markt in NL verschijnt) ?
Me2,quote:Op zondag 12 februari 2006 11:44 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik doe ruim een 3 dagen met de accu hoor en meestal nog wel een beetje meer. Heb zo'n 30 min. gebeld.
toets eens in: *#1234#quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef Badabingea het volgende:
Whaha, na een halve dag ja. Hij lag alleen maar op me kamer, vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |