Deze ervaring heb ik met ieder toestel dat ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef Metal666 het volgende:
[..]
idd dat viel me ook al op. Het eerste streepje gaat lang mee, maar als die weg is gaat het echt heel rap met je accu...
Mijn ervaring is juist dat alleen het laatste streepje erg hard gaat. Maar de accu blijft een kwaaltje van Samsung die ze (nog) niet opgelost krijgen. Maar jah je moet er wat voor over hebben, wil je er 1 met een langere standby dan moet je niet voor een Samsung gaanquote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Deze ervaring heb ik met ieder toestel dat ik ooit heb gehad.
Ik niet. Ben overgestapt naar een W800i en daar heb ik het probleem een stuk minderquote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Deze ervaring heb ik met ieder toestel dat ik ooit heb gehad.
Overloperquote:Op maandag 6 februari 2006 08:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik niet. Ben overgestapt naar een W800i en daar heb ik het probleem een stuk minder
Dat is een hele nette prijs.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef dj_ko het volgende:
heb net ff een micro sd kaartje besteld 512 MB voor 40,50 inclusief verzendkosten
bij dewinkel.nl is dit een beetje redelijke deal?
Klinkt leuk. Alleen lijkt het me heel erg sterk, aangezien de D600 geen GPS ontvanger heeftquote:Op maandag 6 februari 2006 10:23 schreef Icemen het volgende:
Ja ik ben geen comp/software techneut dus zou niet weten hoe die het voor elkaar heeft. Heb even gezocht en op kieskeurig.nl staat bij reviews ook ergens een stukje over navigatie voor op D600. Maar ben wel benieuwd hoe dit in zn werk gaat, zou wel vet zijn
leuk, een abbo zonder belminutenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Dat is een hele nette prijs.
Kwam trouwens de volgende aanbieding tegen, aantrekkelijk!
http://www.vtutelecom.nl/(...)2-9E4F-0706D2FACF97}
Een losse GPS-muis doet wonderenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:23 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Alleen lijkt het me heel erg sterk, aangezien de D600 geen GPS ontvanger heeft
Wel leuk als je een D600 voor 228 euro wilt. En over dat 40 cent per minuut, dan laat je hem toch simlockvrij makenquote:
Niet,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef mrcool het volgende:
Waar halen jullie je spellen vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |