Whoeiz, kijk had ik gelijk !!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef alibout het volgende:
[..]
dit schreven ze terug
Hallo,
Dat zijn die dikke ja. Je hebt ook dunnere van 2,5. De normale kleine
oordopjes hebben een 2,5mm stekker. Als je een koptelefoon met 3,5 wilt
gebruiken moet je inderdaad nog een converter hebben. Deze kun je in een
muziekwinkel wel kopen.
Jep klopt, je sennheiser oordopjes zijn ook 3,5 mmquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:21 schreef alibout het volgende:
[..]
en mijn sennheiser oordopjes die in de sony CD walkman D-E2001 passen zijn dan toch ook 3, 5 mm
Volgens mij gooit ie de eerste 15 op de simkaart en alles daarboven gooit ie op het telefoongeheugen, kunnen maar 15 smsjes op de simkaart worden opgeslagen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:57 schreef Seal_force het volgende:
Hoe krijg je je smsjes op simkaart en niet op je telefoon geheugenkaart?
OW en het kan niet andersom?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef mrcool het volgende:
[..]
Volgens mij gooit ie de eerste 15 op de simkaart en alles daarboven gooit ie op het telefoongeheugen, kunnen maar 15 smsjes op de simkaart worden opgeslagen!
Volgens mij niet!quote:
Oke.. maar als ik met me nokia 6230 me geheugen eruit haal staan me smsies op me telefoon geheugen.. En inderdaad een paar op me simkaart.. Met d600 zal wel het zelfde zijn.quote:
Precies!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Met d600 zal wel het zelfde zijn.
dan maar plugje in plugje in plugje kga niet het plugje van me oordopjes vervangen want als ik hem dan weer eens in me diskman wel doen moet ik weer een ander plugje dr op zettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:03 schreef Metal666 het volgende:
[..]
Whoeiz, kijk had ik gelijk !!!![]()
Het probleem/misverstand zal waarschijnlijk komen omdat veel headsets voor telefoons wel een 2,5 mm plugje hebben. Voorderest hebben alle normale koptelefoons idd 3,5 mm plugjes. Er zijn genoeg verloopplugjes voor, alleen heb je dan idd plugje in plugje... Of je zet gewoon een 2,5 mm plugje op je oordopjes/hoofdtelefoon. (stelt geen reed voor!!)
Dat vraag ik mij inderdaad ook af, die GPRS verbinding hoeft toch niet continu open te staan?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:20 schreef donroyco het volgende:
»Ook heb ik op m'n display een "G" staan, uit de handleiding komt dat dat de GPRS-functie is, maar hoe zet ik die uit?
D500 is zo 2004quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een D500....hoor ik er nu niet bij?![]()
voor fullscreen, moet je op de 1 drukken tijdens het filmpjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:14 schreef Jazz-M het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij inderdaad ook af, die GPRS verbinding hoeft toch niet continu open te staan?
En heeft iemand een idee hoe filmpjes (bijv. 3GP) fullscreen te zien zijn op het dispay van de telefoon zelf? Ik heb het toestel gister gehaald en de commercial die er op staat krijg ik niet fullscreen (alleen als ik hem op mijn tv aansluit, daar wordt het wel fullscreen weergegeven)...
Alvast mijn dank!
nope srry mate d600 is veel vetter,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef funkmaster het volgende:
ik heb een D500....hoor ik er nu niet bij?![]()
jar files moet je direct downloaden via wap geloof ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:35 schreef hollander172 het volgende:
Iemand hier die het voor elkaar heeft gekregen zelf spelletjes te installeren op de D600?
Heb diverse handleidingen gevolgd, speciaal een bluetooth dongle voor die onzin gehaald maar hij wil gewoon niet.
Kabel werkt niet en die dongle geeft hetzelfde resultaat.![]()
I know dat wil samsung graag maar er is een mogelijkheid die via bluetooth of de kabel werkt, krijg het alleen niet voor elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:18 schreef dj_ko het volgende:
[..]
jar files moet je direct downloaden via wap geloof ik
ik ook, heb die van 256 mb. Is wel traag met openen van fotoos enzo vind je niet....?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef Alessandro het volgende:
sandisk heb ik en werkt goed.
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef mrcool het volgende:
Ik heb 512mb op kaartje + 80mb intern = nagenoeg 600mb!
Dit is idd erg vervelend ja!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef TimmyAsd het volgende:
tijdens het luisteren niets anders kunnen doen irriteerde me teveel..
balenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Transflash only. Micro-SD heten ze nu trouwens...
Misschien dat je gsm er trager van gaat draaien...Althans in de winkel zeiden ze hoe groter de kaart qua geheugen hoe slomer je tel ervan gaat draaien...In hoeverre is dit waar?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:33 schreef Badabingea het volgende:
ja, waarom niet?
met die 1300 mAh denk ik dat je zeker 1-2 uur langer moet doen, standaard accu is 950 mAhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:49 schreef alibout het volgende:
heb ook nog een vragaje, hoeveel uur kan je met die betere accu meer naar mp3tjes luisteren???
wat denk je zelf? neem aan dat het niet je eerste mobieltje is....duurt ongeveer kleine 2 uurtjes om je accu vol te laden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:37 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik heb hem binnen![]()
Mooi dingetje, maare hij is na 10 minuten al volgeladen?
Om batterijproblemen te voorkomen vraag ik hier eerst eff of dat normaal is.
Maar dan geeft de batterijindicator ook geen volle batterij aan, nu wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:44 schreef Icemen het volgende:
[..]
wat denk je zelf? neem aan dat het niet je eerste mobieltje is....duurt ongeveer kleine 2 uurtjes om je accu vol te laden.
Nu volg ik je verhaal niet helemaal meer....Geeft je batterij indicator een volle batterij aan na 10 minuten laden? Als ie dat doet dan denk ik dat er iets niet goed is....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Maar dan geeft de batterijindicator ook geen volle batterij aan, nu wel.
Was ik vergeten erbij te zetten, sorry.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:54 schreef Icemen het volgende:
[..]
Nu volg ik je verhaal niet helemaal meer....Geeft je batterij indicator een volle batterij aan na 10 minuten laden? Als ie dat doet dan denk ik dat er iets niet goed is....
Ik denk het ook, maar na uren intensief gebruik staan de meters nog vol.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Alessandro het volgende:
@Wokkel mischien was hij al vol toen je hem binnen kreeg en vandaar zo snel opgeladen??
idd dat viel me ook al op. Het eerste streepje gaat lang mee, maar als die weg is gaat het echt heel rap met je accu...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef Alessandro het volgende:
ALs hij eenmaal op 2 streepjes komt dan gaat het heel snel leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |