Kende ik ook nog niet, toch het boekje maar eens gaan lezen....quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Badabingea het volgende:
De sneltoetsen met de camera al bekend?
Bijv. de 5 voor kleur/zwar-wit/negatief.
De 0 voor het licht.
Voor elke knop iets als ik het goed heb.
Ik heb het ook van hier geleerd. Beter dan een boekjequote:Op vrijdag 21 april 2006 08:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Kende ik ook nog niet, toch het boekje maar eens gaan lezen....
Zie ik het nou goed op die eerste foto dat je klepje waar je acculader in gaat mist (onderaan je telefoon)?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Vervelen, je weet!![]()
[afbeelding]
Pennen erin??? Mafketel!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef Badabingea het volgende:
Heb hem eraf gesloopt
Want ik kreeg hem echt niet open, want dan moet ik met pennen erin steken. Leek me ook niet goed voor dat ding.
Dat scheelt qua accutijd? Of gaat dit over dat pushbericht?quote:Op maandag 24 april 2006 08:33 schreef Camplo het volgende:
Je moest hem op 900/1800 zetten.
Niet op Quad Band waar ie normaal op staat
Mmm, vreemd, daar staat die al op. Quad band heb ik niet.quote:Op maandag 24 april 2006 08:33 schreef Camplo het volgende:
Je moest hem op 900/1800 zetten.
Niet op Quad Band waar ie normaal op staat
Het lijkt me logisch dat het afscannen van 4 kanalen meer energy kost dan het afscannen van 2quote:Op maandag 24 april 2006 10:53 schreef Badabingea het volgende:
Dus triband vreet meer energie?
Waarom dan?
Waarom dan?quote:Op maandag 24 april 2006 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat het afscannen van 4 kanalen meer energy kost dan het afscannen van 2
Als jij 4 vrouwen in bed hebt die je allemaal in de gaten moet houden kost dat ook meer energie dan 2quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als jij 4 vrouwen in bed hebt die je allemaal in de gaten moet houden kost dat ook meer energy dan 2![]()
geloof me
*#1234#quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef Timmahz het volgende:
hoe kan ik zien welke versie ik op mn d600 heb staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |