quote:Op maandag 20 februari 2006 18:27 schreef Tomasso het volgende:
Sorry dat ik lui ben, maar waar moet ik zijn als ik een batterij heb die de ene keer heel snel leeg is en de andere keer gewoon op normaal tempo leeg loopt?
Moet ik dan bij Orange zijn of bij Samsung?
Als je die tijd en datum boven in bedoelt, is het idd niet mogelijk om die weg te halen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef chopperke het volgende:
hallo,
kan er mij aub iemand vertellen hoe ik die datum en uur van de display afkrijg, ik heb me er al rot achter gezocht!!!! thx
Ik heb d600XAEJ4 moet ik die van mij ook upgraden? Alleen op het eind verschilt hijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:02 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
D600XAEIA
Heb hierop gegoogled en niks gevonden...
Dat 1 GB kaartje is naar mijn weten nog niet verkrijgbaar. Sommige webshops hebben m al wel alleen is ie nog niet leverbaar. Als ik constant muziek luister dan gaat de batterij zo'n 5 á 6 uur mee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
Beetje 'luie' vraag met heeft er al iemand hier ervaring met de Sandisk microSD 1 GB uitbreidingsgeheugen voor die D600? En hoe lang gaat die batterij bij jullie min of meer mee als je constant muziek luistert?![]()
Dat is een prima versie! Niks mis mee!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Dat 1 GB kaartje is naar mijn weten nog niet verkrijgbaar. Sommige webshops hebben m al wel alleen is ie nog niet leverbaar. Als ik constant muziek luister dan gaat de batterij zo'n 5 á 6 uur mee.
Weet iemand of deze softwareversie: d600ase12 een beetje goed is?
En waar moet je zijn voor nieuwe sofware want ik heb de BOEI1 versie??quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef Fc_Aalst het volgende:
Weet iemand de oplossing om toch jar bestanden te kunnen installeren op mijn D600 want als ik die bestanden op mijn telefoon zet zegt ie dat *.jar (en *.jad) niet executabel zijn![]()
in de winkel waar je hem gekocht hebt. en/of anders contact opnemen met je telefoonprovider.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:41 schreef Fc_Aalst het volgende:
[..]
En waar moet je zijn voor nieuwe sofware want ik heb de BOEI1 versie??
Hi natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga er één halen!
Maar nu de vraag: van welke provider kan ik het best een abbonement nemen?
Vodafone!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hi natuurlijkAltijd bereik en niet duur
(met ze allen op een lijn
)
Vodafone! trust mequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hi natuurlijkAltijd bereik en niet duur
(met ze allen op een lijn
)
Hi heeft een betere dekking, en is goedkoper dan Vodafone. Vodafone is de duurste telecom aanbieder!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:44 schreef Icemen het volgende:
[..]
Vodafone! trust meal jaren klant bij hun
niet mee eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hi heeft een betere dekking, en is goedkoper dan Vodafone. Vodafone is de duurste telecom aanbieder!
KPN en Vodafone liggen qua dekking opzich niet ver van elkaar als je kijkt naar de grote steden. Maar kijk je naar de kleinere steden/dorpen... dan word vodafone al een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:59 schreef Icemen het volgende:
[..]
niet mee eenskpn zuigt super! heb in het begin hi gehad maar weet niet wat jij onder betere dekking verstaat maar vodafone dekt echt wel beter dan kpn. Vooral in tunnels....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef GertJanB het volgende:
[..]
KPN en Vodafone liggen qua dekking opzich niet ver van elkaar als je kijkt naar de grote steden. Maar kijk je naar de kleinere steden/dorpen... dan word vodafone al een heel stuk minder.
En over je tunnel verhaal... Hoe veel procent van je leven zit je nou in een tunnel![]()
Trouwens laatst nog door de velsertunnel gereden terwijl ik lekker door belde met KPN
Schuift het klepje bij het minste of geringste open danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik erger me de laatste dagen dood aan het feit dat m'n telefoon al aangaat als ik gebeld ben terwijl ik hem uit m'n broekzak vis.
Geen last van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik erger me de laatste dagen dood aan het feit dat m'n telefoon al aangaat als ik gebeld ben terwijl ik hem uit m'n broekzak vis.
Ik heb ingesteld dat ik met de groene toets op kan nemen, maar weet niet meer waar je dat kan instellen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Schuift het klepje bij het minste of geringste open dan.
Ik heb er een Flex25 bij, en bevalt me prima. Beltegoed is dan tenminste eeuwig houdbaar...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
T-mobile Flex 30 een leuke abbo bij deze tel? Of kunnen jullie mij iets anders aanraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |