Dan is het het laatste gevalquote:Nee, ik heb een SE k750i gekocht. Toch niet echt oud als je het mij vraagt.
Zodra hij aangeeft vol te zijn, is hij ook vol! Dus idd, voor het nieuwe jaar moet dat wel lukkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ok, hartstikke bedankt.
Dan kan hij dalijk mee met Oud&Nieuw
? wat bedoel jequote:Op zondag 1 januari 2006 14:06 schreef Badabingea het volgende:
Hoe zal je hem moeten activeren dan?
Zal aan mij liggen hoor, maar wat bedoel je met "een batterij activeren"quote:Op zondag 1 januari 2006 15:28 schreef Badabingea het volgende:
Die battarij waar ze het over hebben, dat als je die activeerd, dat die dan langer meegaat.
even de provider bellen en zeggen wat voor accu je hebt, dan zorgen hun ervoor dat hij 1 uur langer meegaatquote:Op zondag 1 januari 2006 15:28 schreef Badabingea het volgende:
Die battarij waar ze het over hebben, dat als je die activeerd, dat die dan langer meegaat.
ik heb em gratis met een abo van 24 maanden van KPN voor 18 euro, en de eerste 5 of 6 maanden voor 9 euroquote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef mrcool het volgende:
Ben vandaag bij BelCompany geweest en heb hem gehaald icm Vodafone ¤ 22.50 [24 maanden] en hierbij was ie dus gratis en geen ¤ 89.99 zoals de website van BelCompany beweert!Kan hem 25 januari op gaan halen ivm nummerbehoud. Moet dus helaas nog ff wachten want kreeg het toestel dus nog niet mee.
Ik blijf trouw aan Vodafone, krijg de eerste 4 maanden ook 50% meen ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef MaceNL het volgende:
[..]
ik heb em gratis met een abo van 24 maanden van KPN voor 18 euro, en de eerste 5 of 6 maanden voor 9 euro
De website van Belcompany loopt al maanden achterquote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef mrcool het volgende:
Ben vandaag bij BelCompany geweest en heb hem gehaald icm Vodafone ¤ 22.50 [24 maanden] en hierbij was ie dus gratis en geen ¤ 89.99 zoals de website van BelCompany beweert!Kan hem 25 januari op gaan halen ivm nummerbehoud. Moet dus helaas nog ff wachten want kreeg het toestel dus nog niet mee.
Die verkoper wist zelf niet eens dat ie nu gratis is bij desbetreffend abbo.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De website van Belcompany loopt al maanden achter
Je weet wel dat het 2 seconden ingedrukt houden van de volume knop (bij een zwart scherm) de klok tevoorschijn tovert?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe kan ik net als bij de D500 de tijd zien als de telefoon ingeklapt is? Handig als klokje, maar hij is volkomen zwart bij mij.
Vetquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Je weet wel dat het 2 seconden ingedrukt houden van de volume knop (bij een zwart scherm) de klok tevoorschijn tovert?
Slechte verkoper.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
Die verkoper wist zelf niet eens dat ie nu gratis is bij desbetreffend abbo.
Waarschijnlijk, afbeeldingen uit een mmsje? die verkleint ie namelijk, je moet ook niet vergeten dat je een beeldscherm hebt, van 240 x 320 px...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:55 schreef Rooszaah het volgende:
600*800 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |