quote:Op zondag 12 februari 2006 16:50 schreef flipsen het volgende:
Nou, vooruit, nog één keer een tvp dan, maar ik eis dat de volgende weer een gewone, ouderwetse HTL wordt
Ik denk dat ik een maandje later in/op Fiji of Rarotonga zit.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:56 schreef Douwe het volgende:
Mn 'gratis' NY vlucht is trouwens bevestigd! 30 maart tot en met 4 april... Dus Jag, je komt ook?
Een goed hotel vond ik het Ramada Plaza LAX El Segundo. Lekker centraal en erg goede bedden.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:57 schreef Douwe het volgende:
Ik blijf er ruim 1,5e week, inderdaad bij een vriend in San Diego. Al zoek ik nog steeds twee á drie nachten een hotel/hostel in Los Angeles. Weet jij toevallig nog wat?
Wie het weet mag het zeggen, ik kan het antwoord nergens vindenquote:Waarom zijn onze mobieltjes over het algemeen onbruikbaar in o.m. Washington DC en New York ?
Dat heeft te maken met je telefoon. Als je een dual band telefoon hebt werkt hij niet in de VS.quote:Op maandag 13 februari 2006 05:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen, ik kan het antwoord nergens vinden
Ja weet ik veel. Ergens waar het tof isquote:Waar in LA wil je zitten btw?
Het is maandag en ik kom net mn bed uit gerold. Dat gebeurt me ook niet vaakquote:Het is maandag en ik ben vroeg op kantoor. Dat gebeurt me ook niet vaak.
De volgende voorverkenning gaat naar Riga.
Ik vraag me ook af wat dit keer de randvoorwaarden zijn... voor voedsel en voetbal moet je toch niet in Letland zijn. (op de Rigas Balzams naquote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef k_man het volgende:
Waarom Riga trouwens? En bijv geen Tallinn?
Goede vraag. Geen idee. Deze keer regelt een andere collega het.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef k_man het volgende:
Waarom Riga trouwens? En bijv geen Tallinn?
Jag en UIO hebben al een antwoord gegeven en er is ook een topic over:quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef flipsen het volgende:
Niemand die me antwoord kan geven op de vraag "Waarom zijn onze mobieltjes over het algemeen onbruikbaar in o.m. Washington DC en New York ?"
Is een quiz, dit is de enige vraag die ik nog moet beantwoorden, maar kan het nergens vinden
Dat antwoord is te simpel, het gaat volgens mij niet om de problemen met het 1900 netwerk, maar iets anders. Het is een moeilijke kwis namelijk, met vragen als:quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jag en UIO hebben al een antwoord gegeven en er is ook een topic over:
bellen in de vs
quote:Welk schip was niet betrokken bij de verovering van de zilvervloot, was dat de Dolfijn, de Tijger of de Haai ?
Wat is de oorspronkelijke (!!!!!) betekenis van het woord “cijfer” ?
Welke liefdadigheidsorganisatie werd in 1942 in Oxford gesticht met als oorspronkelijk doel het bestrijden van de hongersnood in Griekenland ?
Hoe noemen we de aandoening, waarbij de ruggengraat voorwaarts gekromd is, oftewel een “holle rug” met één woord ?
Hoe heette de allereerste animatiefilm uit 1911, uit hoeveel tekeningen bestond die (ca.) en wie maakte die film ?
Verder kan ik me nog bedenken dat je in je NL'se mobiel je nummers hebt staan met 0031 of +31 of gewoon alleen 06. En dat werkt ook niet, want je moet eerst 01 of 0121 of een leuke code voor prepay invoeren.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef flipsen het volgende:
Dat antwoord is te simpel, het gaat volgens mij niet om de problemen met het 1900 netwerk, maar iets anders.
Dat zou ook wel kunnen, scoliose is geloof ik een meer algemene naam. Je vindt waarschijnlijk wel wat als je op de google afbeeldingenzoeker zoekt (alhoewel ik niet insta voor de verschrikkelijk plaatjes die je te zien kan krijgen)quote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef flipsen het volgende:
Damn, you're good... Voor die holle rug had ik 'lendelordose' gevonden en de complete naam van de animiatiefilm is Little Nemo in slumberland
Ik denk dat je die in het Spaans moet zoeken, want in 3 minuten kon ik met google en ctrl+f niets over dolfijn tijger en haai in stukken over de zilvervloot vinden. Als je het vertaald in het Spaans moet dat denk ik wel lukkenquote:Die 1e kan ik ook nergens vinden, dus die moest ik gokken. Geen zin om je ook aan te melden bij de quizclub? Best grappig namelijkhttp://groups.msn.com/Quizclub/
Ik neem aan dat je bedoelt: Waarom Beirut en niet Tripoli?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, en waarom Libanon eigenlijk, en niet Tripoli?
Zelfde vraag dan ook voor Ecuador en Bolivia. Ik heb 'n triband maar die doet niets daar...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef flipsen het volgende:
Niemand die me antwoord kan geven op de vraag "Waarom zijn onze mobieltjes over het algemeen onbruikbaar in o.m. Washington DC en New York ?"
Het probleem in Ecuador is dat vrijwel geen enkele buitenlandse operator toegang heeft op het netwerk. Zelfs met een Ecuadoraanse SIM kaart heb je al problemen om door het hele land ontvangst te krijgen, omdat veel operators geen landelijke dekking hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef Hik het volgende:
[..]
Zelfde vraag dan ook voor Ecuador en Bolivia. Ik heb 'n triband maar die doet niets daar...
Vrijwillig?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
met Hemelvaart zit ik in Lissabon
Dublin => wellicht kom je je favo-FOK!'er nog tegen; leuke en gezellige stad, geen bijzondere musea of architectuur (een enkele Calatrava en in de toekomst een Libeskind). En van de overige cultuur moet je ook houden...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef k_man het volgende:
Ik ben me dus aan het orienteren op wat mogelijke bestemmingen voor Hemelvaart.
In aanmerking lijken vooral te komen:
- Boekarest
- Gibraltar
- Edinburgh
- Dublin
Dus, tja...
Het blijft Lissabon...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op uitnodiging van iemand die een appartement met zwembad aan het strand heeft![]()
Oh en wanneer?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:30 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ergens waar het tof is
Ja weet ik maar data enzo, weekend soms duurder dan weekdag enzo.quote:
USA Hostels Hollywood voor 20 dollar per nacht. Of het Venice Beach Cotel voor 15 dollar per nacht. Maar volgens mij is Venice Beach niet zo gezellig in de winter.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef Douwe het volgende:
Ik kom 20 februari aan, en wil 23 februari waarschijnlijk weer weg
Daar ben ik al zo vaak geweest.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Douwe het volgende:
Waarom ga je niet naar Parijs met hemelvaart, k_man?
Best een leuke stad. Met een Calatrava en een paar grote winkelcentra.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef k_man het volgende:
Het blijft Lissabon...
En wel vier dagen naar steden die een stuk kleiner zijn.quote:
Yvette.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:08 schreef flipsen het volgende:
Voor de yvette liefhebbers... Ik heb gesolliciteert voor fluffygirl. Maar wat is dat?
Dus wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:47 schreef k_man het volgende:
Eh ja, dat topic is al meer dan een jaar oud. Dus.
Nu maar hopen dat ik het goede adres erop heb gezetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef Hik het volgende:
Het is een beetje druk hier, maar ik moet eigenlijk ook naar huis om al die postzakken voor de deur weg te slepen natuurlijk... Dilemma's dilemma's...![]()
Heb je een kaartje gestuurd naar je date die leek op een kruising tussen Sandra Bullock en Heidi Klum?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:44 schreef flipsen het volgende:
Nu maar hopen dat ik het goede adres erop heb gezet![]()
Vliegt Aerolineas naar Schiphol met een 747 - 200 / 300 ???quote:Ok, ik ben zo goed als zeker dat ik begin juni terugvlieg naar BsAs, enkele reis, met Aerolineas. Een BusinessClass stoel lijkt me wel eens lekker, ik ben namelijk één van de weinigen de nog nooit een upgrade heeft gehadMaar, voor zo'n 850 euro kan ik me dat wel veroorloven (vanaf Madrid).
Vraag is alleen... Als ik de 'dagvlucht' neem, dan is het een type 747, een lekkere oude bak, maar ik heb nog nooit in een 747 gezeten, lijkt me bruut! Geil vliegtuig!Als ik de nachtvlucht neem (ik haat nachtvluchten, dan is het een 744, da's de 747-400 I suppose. Is dat nou veel beter dan die good ol' 747? Iemand ervaring?
Gee, thanks!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je een kaartje gestuurd naar je date die leek op een kruising tussen Sandra Bullock en Heidi Klum?
same herequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef Hik het volgende:
Het is een beetje druk hier, maar ik moet eigenlijk ook naar huis om al die postzakken voor de deur weg te slepen natuurlijk... Dilemma's dilemma's...![]()
Voor een modje lees je slecht DTquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je een kaartje gestuurd naar je date die leek op een kruising tussen Sandra Bullock en Heidi Klum?
[..]
Vliegt Aerolineas naar Schiphol met een 747 - 200 / 300 ???
Nou ja, Hik lijkt meer op Heidi Klum dan op Julia Roberts, toch? En uiteraard willen we morgen foto'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:08 schreef flipsen het volgende:
De dame die jij bedoelt was een kruising tussen Sandra Bullock en Julia Roberts en daar ga ik morgen mee lunchen.
Ah, die opmerkingen als 'me post wad doe ju'?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:19 schreef DutchTrain het volgende:
OK. Ik moet ook geen drie dingen tegelijk doen
Anyway, het lijkt me sterk dat AeroArgidinges nog met wat anders vliegt als 747-400's .
Ik was even mijn mod-power aan het botvieren op een aantal irritante TVP's, krijg je weer van die opmerkingen als "ey me bericht word gedelete.... "![]()
Ze lijkt er wel eng veel op he? Zou ze het gewoon zijn, under cover? Heb ik morgen een date met Sandra Bullockquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
En ze kan dus ook wel een beetje goed overweg met bussen en cruiseschepen?
Ieuw...quote:
Met name het lichaam natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:22 schreef DutchTrain het volgende:
Nou ja, Hik lijkt meer op Heidi Klum dan op Julia Roberts, toch? En uiteraard willen we morgen foto's![]()
Da's all part of the cover up natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:08 schreef Hik het volgende:
[..]
Met name het lichaam natuurlijk...![]()
Maar flipsen, not to burst your bubble... maar was de dame in kwestie niet een beetje gay?
Niet? Heb ik dan zo'n slecht geheugen?quote:
Een dame die gay is. Het moet niet veel gekker wordenquote:Maar flipsen, not to burst your bubble... maar was de dame in kwestie niet een beetje gay?
Ja, ik was weer eens onbewust grappig. Net als vanmiddag, toen ik zei dat ik een mailtje kreeg van een Duitser die terug is in Rotterdam en z'n fiets terug wil. (Het is gewoon zo, niets vreemds aan, maar sommige mensen vinden dit grappig)quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:22 schreef flipsen het volgende:
Vond je mijn die kaart zonder afzender een beetje leuk Hik?
Beetje jammer natuurlijk dat die allemaal gebroken waren onder die knuffelbeer die ik gestuurd heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef k_man het volgende:
Een kaartje? Tsk. Wat armoedig.
Nou ja, hopelijk heeft ze het nog gevonden, ergens onder die honderden rozen.
Blijkbaar heeft ze 'm teruggestuurd naar jouquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
Kut, had jij die knuffelbeer gestuurd? Ik hoopte op een leuke meid.
Hoe dan ook, volgende keer wel het goede adres invullen hè?
Elkaar zeker net gemist.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Elkaar zeker net gemist.
Vanavond dan maar ik de herkansing.
Inderdaad. Ik dook m'n bed in.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 06:23 schreef flipsen het volgende:
Nounoiu,, om nou gelijk te gaan schelden gaat wat ver he Jag?![]()
Dell zou ik nooit kopen aangezien je niet even 1-2-3 naar een winkel kan als er een onderdeel kapot is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef Douwe het volgende:
Ik wilde ook naar bed, maar ik heb tot diep in de nacht geprobeerd het beestje (of Dell, zoals Jag haar oneerbiedig noemt) te reanimeren. Tevergeefs
Is mijn Gamma krantje gisteren niet aangekomen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Hik het volgende:
Zeg mensen, om zeker te weten dat ik de goede persoon bedank, even het volgende:
Die TU-Carrièrekrant was van k_man neem ik aan?
Dan was de uitnodiging voor de uitverkoop van de Delftse tassenwinkel van flipsen
En die bestelfolder van die nieuwe pizzaboer van DT
Tot zover de inhoud van mijn brievenbus gisteren
Oh ja!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is mijn Gamma krantje gisteren niet aangekomen dan?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Hik het volgende:
Die TU-Carrièrekrant was van k_man neem ik aan?
Oh, Glasgow is ook een optie.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef k_man het volgende:
Ik ben me dus aan het orienteren op wat mogelijke bestemmingen voor Hemelvaart.
In aanmerking lijken vooral te komen:
- Boekarest
- Gibraltar
- Edinburgh
- Dublin
Dus, tja...
Dan maak je er een combi Edinburgh - Glasgow van met Easyjet of een combi Belfast / Cork - Dublin met Aerlingus/ Ryanairquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Hik het volgende:
En die bestelfolder van die nieuwe pizzaboer van DT
In die volgorde in 2 weken ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef Hik het volgende:
JamaciaTrinidadtobagoEthiopiëMadagascarFilipijnenMozambique![]()
Zoiets...quote:
Met Transavia naar Glasgow is goedkoper dan Easyjet naar Edinburgh.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef DutchTrain het volgende:
Dan maak je er een combi Edinburgh - Glasgow van met Easyjet of een combi Belfast / Cork - Dublin met Aerlingus/ Ryanair
Maar je moet ook nog terug? Soms is de terugreis met Easyjet veel goedkoper. Weet niet of dat hier ook zo is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:32 schreef k_man het volgende:
Met Transavia naar Glasgow is goedkoper dan Easyjet naar Edinburgh.
Je ziet zelf ook wel hoe ranzig dat eruit ziet he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef Douwe het volgende:
Hoi
Heb je het nog naar je zin daar ergens onder me?
Of je leest het topic even doorquote:Op donderdag 16 februari 2006 06:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ze? Is dat wat potentieels?
Ah.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Of je leest het topic even door![]()
Hiks reactie bijvoorbeeld![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef flipsen het volgende:
Sorry, you lost me...
Dat werd bij ons gedrag van Pino's (Prince In Name Only) genoemd. Er werd gesteld dat je je moet blijven afvragen of het zin heeft bij het betreffende project. Dat er allerlei mogelijke vormen van rapporten worden genoemd wil dus niet zeggen dat je die ook altijd allemaal moet gaan opstellen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef Hik het volgende:
Pobrecito...![]()
Mijn neef werkt bij een grote Nederlandse gemeente waar ze ook Prince 2 hadden ingevoerd. Die moest voor ieder project 22 (tweeëntwintig!!) projectdocumenten invullen. Ik heb me dood gelachen...
Vreemd is het wel Vogue, jij reageert en direct het hele topic doodquote:
Kijk, ik word direct begroet door m'n vriendjes en vriendinnetjesquote:
Tsja, ik groette Vogue, maar die groet mooi niet terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kijk, ik word direct begroet door m'n vriendjes en vriendinnetjes![]()
Jag!
Dude...quote:Op zondag 19 februari 2006 04:20 schreef flipsen het volgende:
Nice Jag, maaruh.... moet je ons iets vertellen soms? Ik bedoel, je hebt het over een jongen die er 'homo-achtig' uitziet en in dezelfde alinea heb je het al over je bilspleet!![]()
Misschien moet je er hier eens over praten?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:27 schreef flipsen het volgende:
Mja, nog in de ontkenningsfase... Geeft niets![]()
Dat hoop ik ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:41 schreef flipsen het volgende:
Listo, ik ga m'n bed in, moet morgen vroeg op omdat ik weer nieuwe gasten krijg. Een Belgische dame en Duitse jongen. Ben benieuwd!
Nu maar hopen dat ik niet van Jag's billspleet ga dromen
Niet over de belgische dame?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:04 schreef flipsen het volgende:
Jag: gelukkig, niet over je gedroomd, ook niet over belgische dames of duitse heren...
k_man: misschien zit er iemand illegaal mee te surfen? Gebeurt hier wel dat opeens iemand een splitter installeert op het dak waar je kabel zich bevindt namelijk
Geen idee, heb haar nog niet ontmoet hequote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet over de belgische dame?Is ze niet droombaar?
Ik mis Argentinië ook!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:58 schreef flipsen het volgende:
Zo, da's niet misselijk Hik! Leuk
En ik mis Argentinië? Jij niet?![]()
quote:
Et voila! Ik zit dan inmiddels wel weer hier, dus meld je maar aan op hospitalityclub.orgquote:Eind Augustus tot half september naar ?? (in ieder geval op vakantie)
Uiteraard (die kan op de logeerkamer...)quote:
Zeg dan meteen dat je me niet mag in plaats van zo'n cryptisch bericht, is dat ook alweer duidelijk. Ik heb het niet op bagger en als daar wat van gezegd wordt is dat meteen fout.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef k_man het volgende:
Stel je niet aan Jag.
Even op de DT manier: dingen uit andere topics naar de Lounge halen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef k_man het volgende:
Wat doet dit nou weer in de Lounge?
Hoe dan ook, er staat wat er staat: dat je je niet aan moet stellen. Op een TS waarbij na twee off-topic reacties de stoppen al door slaan kan ik ook niet meer al te serieus ingaan hoor.![]()
Ik peins er niet over!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:46 schreef Douwe het volgende:
Jammer. Het wordt tijd voor een goede rel.
Hik en Vogue, doe eens wat aan jullie user-icon. flipsen: zet je eens over je principes heen
Wat een lekker ongecompliceerde, zwart-witte ideeen heb jij. Als ik het niet helemaal met jou eens ben, ben ik het automatisch eens met de ander?quote:Op maandag 20 februari 2006 02:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kan de reactie van de TS wel begrijpen. Tis gewoon dom uitlokken en de TS raakt dan pissed. Dat jij dan zegt dat ik me dan niet moet aanstellen geeft alleen maar aan dat je het eens bent met twee baggeraars.
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:46 schreef Douwe het volgende:
Hik en Vogue, doe eens wat aan jullie user-icon.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef flipsen het volgende:
Btw, ik kan de reactie van de TS totaal niet begrijpen, wat een overtrokken getroll zeg
de rest van de wereld ziet alleen maar een rood kruisquote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef Hik het volgende:![]()
Overigens... (om maar even aan de rel bij te dragen): ik vond de reactie van dwerg eigenlijk wel grappig![]()
Dat zijn mijns inziens helemaal geen zwart-witte ideeen, puur constateringen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een lekker ongecompliceerde, zwart-witte ideeen heb jij. Als ik het niet helemaal met jou eens ben, ben ik het automatisch eens met de ander?
Je lijkt Bush wel. Wie niet met ons is, is tegen ons.![]()
dat ziet er errug aantrekkelijk uit !quote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Jaguarized het volgende:
Voor aankomend weekend hebben we een auto gehuurd en gaan we naar het schiereiland Coromandel.
(..)
Absoluut een aanrader. En goedkoop binnenkort met Easyjet (naar Basel).quote:
Komt eraan. Probeer ook nog even hier bij te lezen, wat e-mail en post te lezen, te eten en heb ook nog wat tekort aan nachtrustquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef k_man het volgende:
Doe 'ns wat uitleg bij de andere plaatjes?
Maar in het kortquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef k_man het volgende:
Doe 'ns wat uitleg bij de andere plaatjes?
Tja, modje he... Don't say I didn't warn youquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Komt eraan. Probeer ook nog even hier bij te lezen, wat e-mail en post te lezen, te eten en heb ook nog wat tekort aan nachtrust![]()
Dankje!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat ziet er errug aantrekkelijk uit !
veel plezier !!
(maar dat zal wel lukken)
Hoe denk je aan kaartjes te komen voor de Stones? Gewoon bij het stadion gaan staan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga een drieklapper doen
Stones, U2 en Oasis al heb ik slechts voor die laatste kaartjes
Voguequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef Vogue het volgende:
Hoi Jag(no offence he
)
Mijn usericon maar weer eens ge-upload, maar hij is niet zo mooi als ie eens was
Dan weet je waar je productmanager van moet worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Vogue het volgende:
Trouwens bij het zien van jouw foto's word ik spontaan héél erg jaloers!
quote:
Bij de volgende meet dan maar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:20 schreef Vogue het volgende:
BTW ik ben héél erg benieuwd naar jouw foto's van Chili en Paaseiland. Zijn ze kwalitatief net zo mooi als die van Jemen?
Flipsenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef flipsen het volgende:
Slijmjurk... Iets goed te maken?
Ja, laten we weer eens een meet organiseren, lijkt me leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Bij de volgende meet dan maar?Het waren er 610, inmiddels teruggebracht tot ca. 350, maar da's nog steeds twee dikke albums vol.
Ik vind ze mooier geworden dan die van Jemen. Daar was het licht meestal keihard en recht van boven,Chili is wat vriendelijker voor de fotograaf.
Mijn opmerking was uiteraard voor k_man bedoeld hequote:
Daar had ik er hoogstens tien van.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Vogue het volgende:
Ja, laten we weer eens een meet organiseren, lijkt me leuk610 foto's
Maakte je van ieder ding 20 foto's ofzo, net als van het Atomium?
Niet gegeten, wel een foto.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef k_man het volgende:
Maarre... DT, nog bij de Mac gegeten eigenlijk?
Dan moet je onderstaande gebruiken:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef Vogue het volgende:
Mijn usericon maar weer eens ge-upload, maar hij is niet zo mooi als ie eens was
Ik had er al ruim 400 van die vier dagen dat ik weg ben geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Vogue het volgende:
Maar eens gaan bellen wat ze me kunnen aanbieden...quote:Dear passenger,
On behalf of SkyEurope Airlines, we would like to thank you for your reservation. Despite our efforts to minimize any changes in our planned flight plan, we regret to inform you that your flight under the booking number xxxxxx has been canceled as part of the adaptation and harmonization of our route network and time table for the summer season 2006.
We truly apologize for any inconvenience caused by this cancellation. As compensation, we would like to offer you either a free rebooking to any other available flight on the same route among our frequent connections or a full refund of your flight ticket booked initially.
May we invite you to contact the Reservation Centre of SkyEurope Airlines or our local numbers to serve you in carrying out one of these two options.
SkyEurope Airlines would like to ask for your understanding and hopes to see you soon on board of our flights.
Very nicequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Zomaar drie fotootjes. Even snel online gegooid;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kwam terug uit Ecuador met 1400 foto's.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Vogue het volgende:
[..]
Miss Masanova gaat het allemaal in orde maken voor mequote:Op woensdag 22 februari 2006 09:51 schreef DutchTrain het volgende:
Maar eens gaan bellen wat ze me kunnen aanbieden...
Overdrijven is ook een kunst. Wat moet je met 1400 foto's? Zelfs als je een schifting maakt blijven het er absurd veel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef Lucille het volgende:
Ik kwam terug uit Ecuador met 1400 foto's.
Vooral als je bedenkt dat we hier van geen van beiden nog een reisverslag hebben gezienquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Overdrijven is ook een kunst. Wat moet je met 1400 foto's? Zelfs als je een schifting maakt blijven het er absurd veel.
Na schifting zijn er 400 overgebleven. Nog steeds veel (2 fotoboeken, eentje van het vaste land van Ecuador en eentje van de Galapagos), maar ik heb gewoon heel veel momenten gehad waarvan ik dacht 'daar moet ik een foto van hebben'. Vooral als je beestjes gaat fotograferen maak je er redelijk wat om er een paar mooie uit te selecteren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Wat moet je met 1400 foto's? Zelfs als je een schifting maakt blijven het er absurd veel.
Die eerste foto... Is dat echt, die lucht? Wat moooooooi!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Zomaar drie fotootjes. Even snel online gegooid;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat probleem ken ik ja, en aangezien ik altijd wel een dierentuin bezoek ergens, zodat je ook nog eens de tijd hebt, is dat echt vreselijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Vooral als je beestjes gaat fotograferen maak je er redelijk wat om er een paar mooie uit te selecteren.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:51 schreef flipsen het volgende:
Ik mocht van mijn ex dan ook geen camera meer meenemen als we een dierentuin gingen bezoeken![]()
je bedoelt zo'n camera van 3 kilo waar ook nog een floppy in kan die na 10 foto's vol is?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:21 schreef Hik het volgende:
Ik heb alweer bijna een fotoboek vol met foto's van de twee dienstreizen tot nu toe. En dan ben ik nog eens het grootste deel van de tijd aan het werk!![]()
In ieder geval vind onze communicatieafdeling het wel prima. Wilden me eerst op pad sturen metzo'n digitale kneuzencamera, want ze dachten met analoog niets te kunnen. Nu laat ik bepaalde rolletjes gewoon gelijk digitaliseren...
Hoe waren de Stones en wat heeft het je gekost?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt de personen toch wel geld gegeven?
Hebben ze daar goede appeltaart?quote:Op woensdag 22 februari 2006 04:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Iemand iets voor / tegen eind april Dordrecht - Kinderdijk - Rotterdam ?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef Vogue het volgende:
Die eerste foto... Is dat echt, die lucht? Wat moooooooi!
In het kader van een house warming party kan de oven daar ook wel voor opgewarmd wordenquote:
Indien jij je usericon weer terugplaatst kan er over gedacht worden om HTL in de TT op te nemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef flipsen het volgende:
HTL #70 - Het grote digitale kneuzentopic
Je weet dat ik een principiële weigeraar benquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Indien jij je usericon weer terugplaatst kan er over gedacht worden om HTL in de TT op te nemen![]()
Hm, op het Groothoofd in Dordt is het leuk zitten én hebben ze goeie appeltaart (tenminste, toen ik er nog woonde). Ook handig, eind april... ben ik in Nederand! En aangezien mijn ouders in Papendrecht wonen, zou ik nog wel even langs kunnen wippen ookquote:
wat hebben PSV en een Stones concert in BUE met elkaar te maken ??quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
(..)
PSV is stukken belangrijker dan de Stones
Aha. Maar wat is daar nou handig aan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef flipsen het volgende:
Ook handig, eind april... ben ik in Nederand! En aangezien mijn ouders in Papendrecht wonen, zou ik nog wel even langs kunnen wippen ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |