Ieuw...quote:
Met name het lichaam natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:22 schreef DutchTrain het volgende:
Nou ja, Hik lijkt meer op Heidi Klum dan op Julia Roberts, toch? En uiteraard willen we morgen foto's![]()
Da's all part of the cover up natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:08 schreef Hik het volgende:
[..]
Met name het lichaam natuurlijk...![]()
Maar flipsen, not to burst your bubble... maar was de dame in kwestie niet een beetje gay?
Niet? Heb ik dan zo'n slecht geheugen?quote:
Een dame die gay is. Het moet niet veel gekker wordenquote:Maar flipsen, not to burst your bubble... maar was de dame in kwestie niet een beetje gay?
Ja, ik was weer eens onbewust grappig. Net als vanmiddag, toen ik zei dat ik een mailtje kreeg van een Duitser die terug is in Rotterdam en z'n fiets terug wil. (Het is gewoon zo, niets vreemds aan, maar sommige mensen vinden dit grappig)quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:22 schreef flipsen het volgende:
Vond je mijn die kaart zonder afzender een beetje leuk Hik?
Beetje jammer natuurlijk dat die allemaal gebroken waren onder die knuffelbeer die ik gestuurd heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:36 schreef k_man het volgende:
Een kaartje? Tsk. Wat armoedig.
Nou ja, hopelijk heeft ze het nog gevonden, ergens onder die honderden rozen.
Blijkbaar heeft ze 'm teruggestuurd naar jouquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
Kut, had jij die knuffelbeer gestuurd? Ik hoopte op een leuke meid.
Hoe dan ook, volgende keer wel het goede adres invullen hè?
Elkaar zeker net gemist.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Elkaar zeker net gemist.
Vanavond dan maar ik de herkansing.
Inderdaad. Ik dook m'n bed in.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 06:23 schreef flipsen het volgende:
Nounoiu,, om nou gelijk te gaan schelden gaat wat ver he Jag?![]()
Dell zou ik nooit kopen aangezien je niet even 1-2-3 naar een winkel kan als er een onderdeel kapot is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef Douwe het volgende:
Ik wilde ook naar bed, maar ik heb tot diep in de nacht geprobeerd het beestje (of Dell, zoals Jag haar oneerbiedig noemt) te reanimeren. Tevergeefs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |