Dat antwoord is te simpel, het gaat volgens mij niet om de problemen met het 1900 netwerk, maar iets anders. Het is een moeilijke kwis namelijk, met vragen als:quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jag en UIO hebben al een antwoord gegeven en er is ook een topic over:
bellen in de vs
quote:Welk schip was niet betrokken bij de verovering van de zilvervloot, was dat de Dolfijn, de Tijger of de Haai ?
Wat is de oorspronkelijke (!!!!!) betekenis van het woord “cijfer” ?
Welke liefdadigheidsorganisatie werd in 1942 in Oxford gesticht met als oorspronkelijk doel het bestrijden van de hongersnood in Griekenland ?
Hoe noemen we de aandoening, waarbij de ruggengraat voorwaarts gekromd is, oftewel een “holle rug” met één woord ?
Hoe heette de allereerste animatiefilm uit 1911, uit hoeveel tekeningen bestond die (ca.) en wie maakte die film ?
Verder kan ik me nog bedenken dat je in je NL'se mobiel je nummers hebt staan met 0031 of +31 of gewoon alleen 06. En dat werkt ook niet, want je moet eerst 01 of 0121 of een leuke code voor prepay invoeren.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef flipsen het volgende:
Dat antwoord is te simpel, het gaat volgens mij niet om de problemen met het 1900 netwerk, maar iets anders.
Dat zou ook wel kunnen, scoliose is geloof ik een meer algemene naam. Je vindt waarschijnlijk wel wat als je op de google afbeeldingenzoeker zoekt (alhoewel ik niet insta voor de verschrikkelijk plaatjes die je te zien kan krijgen)quote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef flipsen het volgende:
Damn, you're good... Voor die holle rug had ik 'lendelordose' gevonden en de complete naam van de animiatiefilm is Little Nemo in slumberland
Ik denk dat je die in het Spaans moet zoeken, want in 3 minuten kon ik met google en ctrl+f niets over dolfijn tijger en haai in stukken over de zilvervloot vinden. Als je het vertaald in het Spaans moet dat denk ik wel lukkenquote:Die 1e kan ik ook nergens vinden, dus die moest ik gokken. Geen zin om je ook aan te melden bij de quizclub? Best grappig namelijkhttp://groups.msn.com/Quizclub/
Ik neem aan dat je bedoelt: Waarom Beirut en niet Tripoli?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, en waarom Libanon eigenlijk, en niet Tripoli?
Zelfde vraag dan ook voor Ecuador en Bolivia. Ik heb 'n triband maar die doet niets daar...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef flipsen het volgende:
Niemand die me antwoord kan geven op de vraag "Waarom zijn onze mobieltjes over het algemeen onbruikbaar in o.m. Washington DC en New York ?"
Het probleem in Ecuador is dat vrijwel geen enkele buitenlandse operator toegang heeft op het netwerk. Zelfs met een Ecuadoraanse SIM kaart heb je al problemen om door het hele land ontvangst te krijgen, omdat veel operators geen landelijke dekking hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef Hik het volgende:
[..]
Zelfde vraag dan ook voor Ecuador en Bolivia. Ik heb 'n triband maar die doet niets daar...
Vrijwillig?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
met Hemelvaart zit ik in Lissabon
Dublin => wellicht kom je je favo-FOK!'er nog tegen; leuke en gezellige stad, geen bijzondere musea of architectuur (een enkele Calatrava en in de toekomst een Libeskind). En van de overige cultuur moet je ook houden...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef k_man het volgende:
Ik ben me dus aan het orienteren op wat mogelijke bestemmingen voor Hemelvaart.
In aanmerking lijken vooral te komen:
- Boekarest
- Gibraltar
- Edinburgh
- Dublin
Dus, tja...
Het blijft Lissabon...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op uitnodiging van iemand die een appartement met zwembad aan het strand heeft![]()
Oh en wanneer?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:30 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ergens waar het tof is
Ja weet ik maar data enzo, weekend soms duurder dan weekdag enzo.quote:
USA Hostels Hollywood voor 20 dollar per nacht. Of het Venice Beach Cotel voor 15 dollar per nacht. Maar volgens mij is Venice Beach niet zo gezellig in de winter.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef Douwe het volgende:
Ik kom 20 februari aan, en wil 23 februari waarschijnlijk weer weg
Daar ben ik al zo vaak geweest.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Douwe het volgende:
Waarom ga je niet naar Parijs met hemelvaart, k_man?
Best een leuke stad. Met een Calatrava en een paar grote winkelcentra.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef k_man het volgende:
Het blijft Lissabon...
En wel vier dagen naar steden die een stuk kleiner zijn.quote:
Yvette.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:08 schreef flipsen het volgende:
Voor de yvette liefhebbers... Ik heb gesolliciteert voor fluffygirl. Maar wat is dat?
Dus wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:47 schreef k_man het volgende:
Eh ja, dat topic is al meer dan een jaar oud. Dus.
Nu maar hopen dat ik het goede adres erop heb gezetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef Hik het volgende:
Het is een beetje druk hier, maar ik moet eigenlijk ook naar huis om al die postzakken voor de deur weg te slepen natuurlijk... Dilemma's dilemma's...![]()
Heb je een kaartje gestuurd naar je date die leek op een kruising tussen Sandra Bullock en Heidi Klum?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:44 schreef flipsen het volgende:
Nu maar hopen dat ik het goede adres erop heb gezet![]()
Vliegt Aerolineas naar Schiphol met een 747 - 200 / 300 ???quote:Ok, ik ben zo goed als zeker dat ik begin juni terugvlieg naar BsAs, enkele reis, met Aerolineas. Een BusinessClass stoel lijkt me wel eens lekker, ik ben namelijk één van de weinigen de nog nooit een upgrade heeft gehadMaar, voor zo'n 850 euro kan ik me dat wel veroorloven (vanaf Madrid).
Vraag is alleen... Als ik de 'dagvlucht' neem, dan is het een type 747, een lekkere oude bak, maar ik heb nog nooit in een 747 gezeten, lijkt me bruut! Geil vliegtuig!Als ik de nachtvlucht neem (ik haat nachtvluchten, dan is het een 744, da's de 747-400 I suppose. Is dat nou veel beter dan die good ol' 747? Iemand ervaring?
Gee, thanks!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je een kaartje gestuurd naar je date die leek op een kruising tussen Sandra Bullock en Heidi Klum?
same herequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef Hik het volgende:
Het is een beetje druk hier, maar ik moet eigenlijk ook naar huis om al die postzakken voor de deur weg te slepen natuurlijk... Dilemma's dilemma's...![]()
Voor een modje lees je slecht DTquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je een kaartje gestuurd naar je date die leek op een kruising tussen Sandra Bullock en Heidi Klum?
[..]
Vliegt Aerolineas naar Schiphol met een 747 - 200 / 300 ???
Nou ja, Hik lijkt meer op Heidi Klum dan op Julia Roberts, toch? En uiteraard willen we morgen foto'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:08 schreef flipsen het volgende:
De dame die jij bedoelt was een kruising tussen Sandra Bullock en Julia Roberts en daar ga ik morgen mee lunchen.
Ah, die opmerkingen als 'me post wad doe ju'?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:19 schreef DutchTrain het volgende:
OK. Ik moet ook geen drie dingen tegelijk doen
Anyway, het lijkt me sterk dat AeroArgidinges nog met wat anders vliegt als 747-400's .
Ik was even mijn mod-power aan het botvieren op een aantal irritante TVP's, krijg je weer van die opmerkingen als "ey me bericht word gedelete.... "![]()
Ze lijkt er wel eng veel op he? Zou ze het gewoon zijn, under cover? Heb ik morgen een date met Sandra Bullockquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
En ze kan dus ook wel een beetje goed overweg met bussen en cruiseschepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |