En wel vier dagen naar steden die een stuk kleiner zijn.quote:
Yvette.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:08 schreef flipsen het volgende:
Voor de yvette liefhebbers... Ik heb gesolliciteert voor fluffygirl. Maar wat is dat?
Dus wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:47 schreef k_man het volgende:
Eh ja, dat topic is al meer dan een jaar oud. Dus.
Nu maar hopen dat ik het goede adres erop heb gezetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef Hik het volgende:
Het is een beetje druk hier, maar ik moet eigenlijk ook naar huis om al die postzakken voor de deur weg te slepen natuurlijk... Dilemma's dilemma's...![]()
Heb je een kaartje gestuurd naar je date die leek op een kruising tussen Sandra Bullock en Heidi Klum?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:44 schreef flipsen het volgende:
Nu maar hopen dat ik het goede adres erop heb gezet![]()
Vliegt Aerolineas naar Schiphol met een 747 - 200 / 300 ???quote:Ok, ik ben zo goed als zeker dat ik begin juni terugvlieg naar BsAs, enkele reis, met Aerolineas. Een BusinessClass stoel lijkt me wel eens lekker, ik ben namelijk één van de weinigen de nog nooit een upgrade heeft gehadMaar, voor zo'n 850 euro kan ik me dat wel veroorloven (vanaf Madrid).
Vraag is alleen... Als ik de 'dagvlucht' neem, dan is het een type 747, een lekkere oude bak, maar ik heb nog nooit in een 747 gezeten, lijkt me bruut! Geil vliegtuig!Als ik de nachtvlucht neem (ik haat nachtvluchten, dan is het een 744, da's de 747-400 I suppose. Is dat nou veel beter dan die good ol' 747? Iemand ervaring?
Gee, thanks!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je een kaartje gestuurd naar je date die leek op een kruising tussen Sandra Bullock en Heidi Klum?
same herequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef Hik het volgende:
Het is een beetje druk hier, maar ik moet eigenlijk ook naar huis om al die postzakken voor de deur weg te slepen natuurlijk... Dilemma's dilemma's...![]()
Voor een modje lees je slecht DTquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je een kaartje gestuurd naar je date die leek op een kruising tussen Sandra Bullock en Heidi Klum?
[..]
Vliegt Aerolineas naar Schiphol met een 747 - 200 / 300 ???
Nou ja, Hik lijkt meer op Heidi Klum dan op Julia Roberts, toch? En uiteraard willen we morgen foto'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:08 schreef flipsen het volgende:
De dame die jij bedoelt was een kruising tussen Sandra Bullock en Julia Roberts en daar ga ik morgen mee lunchen.
Ah, die opmerkingen als 'me post wad doe ju'?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:19 schreef DutchTrain het volgende:
OK. Ik moet ook geen drie dingen tegelijk doen
Anyway, het lijkt me sterk dat AeroArgidinges nog met wat anders vliegt als 747-400's .
Ik was even mijn mod-power aan het botvieren op een aantal irritante TVP's, krijg je weer van die opmerkingen als "ey me bericht word gedelete.... "![]()
Ze lijkt er wel eng veel op he? Zou ze het gewoon zijn, under cover? Heb ik morgen een date met Sandra Bullockquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
En ze kan dus ook wel een beetje goed overweg met bussen en cruiseschepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |