quote:Op zondag 12 februari 2006 16:50 schreef flipsen het volgende:
Nou, vooruit, nog één keer een tvp dan, maar ik eis dat de volgende weer een gewone, ouderwetse HTL wordt
Ik denk dat ik een maandje later in/op Fiji of Rarotonga zit.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:56 schreef Douwe het volgende:
Mn 'gratis' NY vlucht is trouwens bevestigd! 30 maart tot en met 4 april... Dus Jag, je komt ook?
Een goed hotel vond ik het Ramada Plaza LAX El Segundo. Lekker centraal en erg goede bedden.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:57 schreef Douwe het volgende:
Ik blijf er ruim 1,5e week, inderdaad bij een vriend in San Diego. Al zoek ik nog steeds twee á drie nachten een hotel/hostel in Los Angeles. Weet jij toevallig nog wat?
Wie het weet mag het zeggen, ik kan het antwoord nergens vindenquote:Waarom zijn onze mobieltjes over het algemeen onbruikbaar in o.m. Washington DC en New York ?
Dat heeft te maken met je telefoon. Als je een dual band telefoon hebt werkt hij niet in de VS.quote:Op maandag 13 februari 2006 05:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen, ik kan het antwoord nergens vinden
Ja weet ik veel. Ergens waar het tof isquote:Waar in LA wil je zitten btw?
Het is maandag en ik kom net mn bed uit gerold. Dat gebeurt me ook niet vaakquote:Het is maandag en ik ben vroeg op kantoor. Dat gebeurt me ook niet vaak.
De volgende voorverkenning gaat naar Riga.
Ik vraag me ook af wat dit keer de randvoorwaarden zijn... voor voedsel en voetbal moet je toch niet in Letland zijn. (op de Rigas Balzams naquote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef k_man het volgende:
Waarom Riga trouwens? En bijv geen Tallinn?
Goede vraag. Geen idee. Deze keer regelt een andere collega het.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef k_man het volgende:
Waarom Riga trouwens? En bijv geen Tallinn?
Jag en UIO hebben al een antwoord gegeven en er is ook een topic over:quote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef flipsen het volgende:
Niemand die me antwoord kan geven op de vraag "Waarom zijn onze mobieltjes over het algemeen onbruikbaar in o.m. Washington DC en New York ?"
Is een quiz, dit is de enige vraag die ik nog moet beantwoorden, maar kan het nergens vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |