Maar jij gunt het DT natuurlijkquote:
Post het dan ook in [ONZ]quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef flipsen het volgende:
Hm, niet echt een stormlooptopic...
Ach, als jij blij bent met deze TT zal ik je vreugde niet verstoren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef flipsen het volgende:
Het wachten is nu uiteraard op DT die de TT gaat aanpassen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, als jij blij bent met deze TT zal ik je vreugde niet verstoren.
Dat is allemaal maar relatief:quote:Op donderdag 23 februari 2006 05:13 schreef flipsen het volgende:
Ik snap het niet. Iedereen is blij met 'eindelijk weer een HTL', waarom dan steeds die kut lounges (die in GC horen)?
quote:
quote:
1: 1 simpele camera met 3.1 MP, 3 keer optische zoom en een 128 MB memorystick (ik maak nooit meer dan 100 foto's waarvan ik er uiteindelijk een stuk of 30 overhou)quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]De vragen van deze week:
Welke hoeveelheid digitale apparatuur neem jij mee op reis / vakantie en waarom?
Wanneer en waar is de volgende TRV-meet?
En waar was wie vorige week en waar gaat wie volgende week naar toe?
1: Digitale videocamera Sony HC19 + extra accu en bandjes, digitale fotocamera Casio Exilim EX-Z500 (ofzo) + 1gb kaartje, opladers, laptop, telefoon, je kent het wel....quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef DutchTrain het volgende:
On topic maar weer verder:
De vragen van deze week:
Welke hoeveelheid digitale apparatuur neem jij mee op reis / vakantie en waarom?
1. Niets. Hoogstens mobiele telefoon, maar meestal ook die niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef DutchTrain het volgende:
De vragen van deze week:
Papendrecht? Wist ik dat al?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef flipsen het volgende:
Hm, op het Groothoofd in Dordt is het leuk zitten én hebben ze goeie appeltaart (tenminste, toen ik er nog woonde). Ook handig, eind april... ben ik in Nederand! En aangezien mijn ouders in Papendrecht wonen, zou ik nog wel even langs kunnen wippen ook![]()
Euh, kennelijk niet, maar wat is er zo spannend aan Pape Cityquote:
Niks. Behalve het feit dat ik er ben geboren, opgegroeid en dat ik er tot m'n 18e heb gewoond (en mamaHik nog steeds)quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef flipsen het volgende:
Euh, kennelijk niet, maar wat is er zo spannend aan Pape City
Opeens begrijp ik je drang tot verre reizenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef Hik het volgende:
[..]
Niks. Behalve het feit dat ik er ben geboren, opgegroeid en dat ik er tot m'n 18e heb gewoond (en mamaHik nog steeds)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Opeens begrijp ik je drang tot verre reizen![]()
Lounge is uitgevonden in TRV, die gasten in GC zijn na-apers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 05:13 schreef flipsen het volgende:
Ik snap het niet. Iedereen is blij met 'eindelijk weer een HTL', waarom dan steeds die kut lounges (die in GC horen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |