Voguequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef Vogue het volgende:
Hoi Jag(no offence he
)
Mijn usericon maar weer eens ge-upload, maar hij is niet zo mooi als ie eens was
Dan weet je waar je productmanager van moet worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Vogue het volgende:
Trouwens bij het zien van jouw foto's word ik spontaan héél erg jaloers!
quote:
Bij de volgende meet dan maar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:20 schreef Vogue het volgende:
BTW ik ben héél erg benieuwd naar jouw foto's van Chili en Paaseiland. Zijn ze kwalitatief net zo mooi als die van Jemen?
Flipsenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef flipsen het volgende:
Slijmjurk... Iets goed te maken?
Ja, laten we weer eens een meet organiseren, lijkt me leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Bij de volgende meet dan maar?Het waren er 610, inmiddels teruggebracht tot ca. 350, maar da's nog steeds twee dikke albums vol.
Ik vind ze mooier geworden dan die van Jemen. Daar was het licht meestal keihard en recht van boven,Chili is wat vriendelijker voor de fotograaf.
Mijn opmerking was uiteraard voor k_man bedoeld hequote:
Daar had ik er hoogstens tien van.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Vogue het volgende:
Ja, laten we weer eens een meet organiseren, lijkt me leuk610 foto's
Maakte je van ieder ding 20 foto's ofzo, net als van het Atomium?
Niet gegeten, wel een foto.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef k_man het volgende:
Maarre... DT, nog bij de Mac gegeten eigenlijk?
Dan moet je onderstaande gebruiken:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef Vogue het volgende:
Mijn usericon maar weer eens ge-upload, maar hij is niet zo mooi als ie eens was
Ik had er al ruim 400 van die vier dagen dat ik weg ben geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Vogue het volgende:
Maar eens gaan bellen wat ze me kunnen aanbieden...quote:Dear passenger,
On behalf of SkyEurope Airlines, we would like to thank you for your reservation. Despite our efforts to minimize any changes in our planned flight plan, we regret to inform you that your flight under the booking number xxxxxx has been canceled as part of the adaptation and harmonization of our route network and time table for the summer season 2006.
We truly apologize for any inconvenience caused by this cancellation. As compensation, we would like to offer you either a free rebooking to any other available flight on the same route among our frequent connections or a full refund of your flight ticket booked initially.
May we invite you to contact the Reservation Centre of SkyEurope Airlines or our local numbers to serve you in carrying out one of these two options.
SkyEurope Airlines would like to ask for your understanding and hopes to see you soon on board of our flights.
Very nicequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Zomaar drie fotootjes. Even snel online gegooid;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kwam terug uit Ecuador met 1400 foto's.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Vogue het volgende:
[..]
Miss Masanova gaat het allemaal in orde maken voor mequote:Op woensdag 22 februari 2006 09:51 schreef DutchTrain het volgende:
Maar eens gaan bellen wat ze me kunnen aanbieden...
Overdrijven is ook een kunst. Wat moet je met 1400 foto's? Zelfs als je een schifting maakt blijven het er absurd veel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef Lucille het volgende:
Ik kwam terug uit Ecuador met 1400 foto's.
Vooral als je bedenkt dat we hier van geen van beiden nog een reisverslag hebben gezienquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Overdrijven is ook een kunst. Wat moet je met 1400 foto's? Zelfs als je een schifting maakt blijven het er absurd veel.
Na schifting zijn er 400 overgebleven. Nog steeds veel (2 fotoboeken, eentje van het vaste land van Ecuador en eentje van de Galapagos), maar ik heb gewoon heel veel momenten gehad waarvan ik dacht 'daar moet ik een foto van hebben'. Vooral als je beestjes gaat fotograferen maak je er redelijk wat om er een paar mooie uit te selecteren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Wat moet je met 1400 foto's? Zelfs als je een schifting maakt blijven het er absurd veel.
Die eerste foto... Is dat echt, die lucht? Wat moooooooi!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Zomaar drie fotootjes. Even snel online gegooid;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat probleem ken ik ja, en aangezien ik altijd wel een dierentuin bezoek ergens, zodat je ook nog eens de tijd hebt, is dat echt vreselijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Vooral als je beestjes gaat fotograferen maak je er redelijk wat om er een paar mooie uit te selecteren.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:51 schreef flipsen het volgende:
Ik mocht van mijn ex dan ook geen camera meer meenemen als we een dierentuin gingen bezoeken![]()
je bedoelt zo'n camera van 3 kilo waar ook nog een floppy in kan die na 10 foto's vol is?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:21 schreef Hik het volgende:
Ik heb alweer bijna een fotoboek vol met foto's van de twee dienstreizen tot nu toe. En dan ben ik nog eens het grootste deel van de tijd aan het werk!![]()
In ieder geval vind onze communicatieafdeling het wel prima. Wilden me eerst op pad sturen metzo'n digitale kneuzencamera, want ze dachten met analoog niets te kunnen. Nu laat ik bepaalde rolletjes gewoon gelijk digitaliseren...
Hoe waren de Stones en wat heeft het je gekost?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt de personen toch wel geld gegeven?
Hebben ze daar goede appeltaart?quote:Op woensdag 22 februari 2006 04:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Iemand iets voor / tegen eind april Dordrecht - Kinderdijk - Rotterdam ?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef Vogue het volgende:
Die eerste foto... Is dat echt, die lucht? Wat moooooooi!
In het kader van een house warming party kan de oven daar ook wel voor opgewarmd wordenquote:
Indien jij je usericon weer terugplaatst kan er over gedacht worden om HTL in de TT op te nemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef flipsen het volgende:
HTL #70 - Het grote digitale kneuzentopic
Je weet dat ik een principiële weigeraar benquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Indien jij je usericon weer terugplaatst kan er over gedacht worden om HTL in de TT op te nemen![]()
Hm, op het Groothoofd in Dordt is het leuk zitten én hebben ze goeie appeltaart (tenminste, toen ik er nog woonde). Ook handig, eind april... ben ik in Nederand! En aangezien mijn ouders in Papendrecht wonen, zou ik nog wel even langs kunnen wippen ookquote:
wat hebben PSV en een Stones concert in BUE met elkaar te maken ??quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
(..)
PSV is stukken belangrijker dan de Stones
Aha. Maar wat is daar nou handig aan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef flipsen het volgende:
Ook handig, eind april... ben ik in Nederand! En aangezien mijn ouders in Papendrecht wonen, zou ik nog wel even langs kunnen wippen ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |