quote:Op zondag 19 februari 2006 04:27 schreef flipsen het volgende:
Mja, nog in de ontkenningsfase... Geeft niets![]()

Dat hoop ik ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:41 schreef flipsen het volgende:
Listo, ik ga m'n bed in, moet morgen vroeg op omdat ik weer nieuwe gasten krijg. Een Belgische dame en Duitse jongen. Ben benieuwd!
Nu maar hopen dat ik niet van Jag's billspleet ga dromen

Niet over de belgische dame?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:04 schreef flipsen het volgende:
Jag: gelukkig, niet over je gedroomd, ook niet over belgische dames of duitse heren...
k_man: misschien zit er iemand illegaal mee te surfen? Gebeurt hier wel dat opeens iemand een splitter installeert op het dak waar je kabel zich bevindt namelijk

Geen idee, heb haar nog niet ontmoet hequote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet over de belgische dame?Is ze niet droombaar?

Ik mis Argentinië ook!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:58 schreef flipsen het volgende:
Zo, da's niet misselijk Hik! Leuk
En ik mis Argentinië? Jij niet?![]()

quote:
Et voila! Ik zit dan inmiddels wel weer hier, dus meld je maar aan op hospitalityclub.orgquote:Eind Augustus tot half september naar ?? (in ieder geval op vakantie)

Uiteraard (die kan op de logeerkamer...)quote:

Zeg dan meteen dat je me niet mag in plaats van zo'n cryptisch bericht, is dat ook alweer duidelijk. Ik heb het niet op bagger en als daar wat van gezegd wordt is dat meteen fout.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef k_man het volgende:
Stel je niet aan Jag.

Even op de DT manier: dingen uit andere topics naar de Lounge halen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef k_man het volgende:
Wat doet dit nou weer in de Lounge?
Hoe dan ook, er staat wat er staat: dat je je niet aan moet stellen. Op een TS waarbij na twee off-topic reacties de stoppen al door slaan kan ik ook niet meer al te serieus ingaan hoor.![]()

Ik peins er niet over!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:46 schreef Douwe het volgende:
Jammer. Het wordt tijd voor een goede rel.
Hik en Vogue, doe eens wat aan jullie user-icon. flipsen: zet je eens over je principes heen

Wat een lekker ongecompliceerde, zwart-witte ideeen heb jij. Als ik het niet helemaal met jou eens ben, ben ik het automatisch eens met de ander?quote:Op maandag 20 februari 2006 02:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kan de reactie van de TS wel begrijpen. Tis gewoon dom uitlokken en de TS raakt dan pissed. Dat jij dan zegt dat ik me dan niet moet aanstellen geeft alleen maar aan dat je het eens bent met twee baggeraars.

quote:Op zondag 19 februari 2006 23:46 schreef Douwe het volgende:
Hik en Vogue, doe eens wat aan jullie user-icon.

Dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef flipsen het volgende:
Btw, ik kan de reactie van de TS totaal niet begrijpen, wat een overtrokken getroll zeg

de rest van de wereld ziet alleen maar een rood kruisquote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef Hik het volgende:![]()
Overigens... (om maar even aan de rel bij te dragen): ik vond de reactie van dwerg eigenlijk wel grappig![]()

Dat zijn mijns inziens helemaal geen zwart-witte ideeen, puur constateringen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een lekker ongecompliceerde, zwart-witte ideeen heb jij. Als ik het niet helemaal met jou eens ben, ben ik het automatisch eens met de ander?
Je lijkt Bush wel. Wie niet met ons is, is tegen ons.![]()

dat ziet er errug aantrekkelijk uit !quote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Jaguarized het volgende:
Voor aankomend weekend hebben we een auto gehuurd en gaan we naar het schiereiland Coromandel.
(..)

Absoluut een aanrader. En goedkoop binnenkort met Easyjet (naar Basel).quote:

Komt eraan. Probeer ook nog even hier bij te lezen, wat e-mail en post te lezen, te eten en heb ook nog wat tekort aan nachtrustquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef k_man het volgende:
Doe 'ns wat uitleg bij de andere plaatjes?

Maar in het kortquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef k_man het volgende:
Doe 'ns wat uitleg bij de andere plaatjes?

Tja, modje he... Don't say I didn't warn youquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Komt eraan. Probeer ook nog even hier bij te lezen, wat e-mail en post te lezen, te eten en heb ook nog wat tekort aan nachtrust![]()

Dankje!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat ziet er errug aantrekkelijk uit !
veel plezier !!
(maar dat zal wel lukken)

Hoe denk je aan kaartjes te komen voor de Stones? Gewoon bij het stadion gaan staan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga een drieklapper doen
Stones, U2 en Oasis al heb ik slechts voor die laatste kaartjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |