Weet ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ik doelde op het All Loops Double Decker topic.![]()
Donequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:00 schreef k_man het volgende:
Parijs - Tips, hints, tricks, kosten, etc... #3
Kan iemand die achterlijk grote foto's er even uit knikkeren?
Haha.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef Douwe het volgende:
Nu nog Jag mod maken en de hele Feedback kan dicht
De vraag is of ze nog wel TravelBabes willen heten, ik las al iets over de VakantieMannen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:53 schreef Douwe het volgende:
DutchTrains icoontje is nog niet toegevoegd aan de TravelBabes, kan iemand dat even doen?
Thx![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:42 schreef Lucille het volgende:
De vraag is of ze nog wel TravelBabes willen heten, ik las al iets over de VakantieMannen.
Ik zou me maar eens een beetje koest houden, als ik jou was. Ik kan wel merken dat je hier nog niet kwam ten tijde van David Letterman...quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je trouwens een volkomen terecht slotje plaatst op een topic van een notoire TRV-baggeraar, mag je dat gerust melden in zijn notes.
Staat op pagina 14, ergens halverwege.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je trouwens een volkomen terecht slotje plaatst op een topic van een notoire TRV-baggeraar, mag je dat gerust melden in zijn notes.
4 pagina's. Weliswaar met een hoop van Loedertje daartussen, maar toch. Ik zie geen reden om het te verplaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:21 schreef static het volgende:
Kan deze weer naar GC; hier komt geen hond (zie het verloop): Static in Afrika.
Neem de je de vorige zes delen ook even in ogenschouw (in GC)?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
4 pagina's. Weliswaar met een hoop van Loedertje daartussen, maar toch. Ik zie geen reden om het te verplaatsen.
De kneuzen zijn weer bezig.quote:
Takes one to know one.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
kneuzen
Haha wat een originele oneliner.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Takes one to know one.
In dat topic zit welgeteld één persoon die het nodig vindt om scheldwoorden te gebruiken. Opvallend, niet?
Apart idee heb jij van een forum.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
Gaat er niet om of iemand zit te schelden of niet in een topic.
Ah, je hebt nog meer voorbeelden?quote:Het valt gewoon weer op dat je met Qyroz een serieus topic moet vernaggelen.![]()
Jij komt met dat vage argument over dat schelden.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
Apart idee heb jij van een forum.
[..]
Ah, je hebt nog meer voorbeelden?
Je ziet het echt niet he?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Jij komt met dat vage argument over dat schelden.
Jij ook niet he?quote:
Das mooi.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:43 schreef dwerg het volgende:
En je hebt niet nog meer voorbeelden, maar dat had ik ook niet verwacht, en dat je me een kneus vindt was al langer duidelijk.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef dwerg het volgende:
Hij staat inmiddels al in GC, UIO_AMS. Dat heeft yvonne twee dagen geleden al gedaan.
ik zat kennelijk niet op te lettenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef dwerg het volgende:
Hij staat inmiddels al in GC, UIO_AMS. Dat heeft yvonne twee dagen geleden al gedaan.
bedankt dizzee.quote:
irritant is een woord dat mij te binnen schietquote:
Ach, dat valt best mee. Gewoon een slordigheidje, kan gebeuren.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
irritant is een woord dat mij te binnen schiet
Ja, het is een vraag die regelmatig voorbijkomt, maar waarvoor geen specifiek topic bestaatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef miss_sly het volgende:
Is er een topic waarin iets te vinden is over overstaptijden bij vluchten (minimaal benodigd, ervaringen bepaalde vliegvelden) of waar je specifieke vragen hierover kunt stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |