Ben je dodelijk ziek? Zo nee, dan kan je er niet onderuit komen. Geboekt is geboekt.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef FB-aight het volgende:
Of nog snel een annulerings verzekering afsluiten ?
ja sorry, had het gelezenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:35 schreef Radjesh het volgende:
lees je reisvoorwaarden eens door^2?
lees je reisvoorwaarden eens door^2?
Ik denk dat jou situatie al een stuk makkelijker is. Ik denk dat niet betalen wel moet gaan werken.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:31 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb een soortegelijk probleem, ik heb ook ingeboekt op een dolle avond met een paar vrienden maar ik heb er eigenlijk geen zin in, het wordt me te duur en ik ga een paar dagen later met andere vriendengroep 2 weken op vakantie. Er is een annuleringsverzekering afgesloten en ik heb nog niets aanbetaald, of bevestigd. Hoe kom ik hier onderuit?
Ah jah dat is wel lastig. Heb je zelf al iets getekend? Dan lijkt het me dat je nog gewoon kunt wijzigen, of niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:11 schreef Timmehhh het volgende:
Maar naai ik mij reisgenoten dan niet? Kunnen die dan wel op vakantie gaan als ik niet betaal. We dienen nog wel een aanbetaling van 500E te doen binnen een paar dagen.
quote:Wij willen u erop wijzen dat een boeking gemaakt via internet een definitieve
boeking is. Voor vakantiereizen (accommodatie en/of vervoer) geboekt via
internet is de afkoelingsperiode waarin gesproken wordt binnen de wet ''kopen op
afstand'' niet van toepassing.
Oke bedankt zal effe checkenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:38 schreef Vogue het volgende:
Je moet de website van het ANVR even bekijken. Over het algemeen betaal je bij annulering tot een maand van tevoren niets tot 10% van de reissom. Daarna loopt het snel op. Maar het ligt helemaal aan de organisatie waar je geboekt hebt (zijn ze lid van het ANVR?? Zo ja dan zijn ze verplicht hun richtlijnen aan te houden). Administratiekosten zal je wel kwijt zijn trouwens, een eurootje of 15 tot 20.
quote:Op deze reisovereenkomst zijn de ANVR-reisvoorwaarden (www.anvr.nl), de voorwaarden van de garantieregeling van de Stichting
Garantiefonds Reisgelden en de GoGo Tours voorwaarden (www.gogo.nl) van toepassing. Tevens is de garantieregeling van het
Calamiteitenfonds van toepassing. Je bank- of giroafschrift is je betalingsbewijs. Na ontvangst van het totale factuurbedrag zenden wij je
ca. 1 week voor vertrek de tickets toe (per post of e-mail). Zie 2e pagina voor de betalingsmogelijkheden.
Wij danken je hartelijk voor jouw reservering!
Factuur is tevens verzekeringsbewijs (Europeesche Verzekeringen). Annuleringsverzekering is inclusief assurantie belasting.
Ze hebben je er zomaar bijgeboekt? Laat hun het dan oplossenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:37 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ja sorry, had het gelezen
bedankt voor de tip... Alleen heb ik totaal niks van die gasten ontvangen... ik ben er ook zo bijgeboekt
ik zal eens naar die papieren vragen..
Volgens mij moet de reisorganisatie lid zijn van het ANVR. Maar dat is wel te hopen, dat ze dat zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef Timmehhh het volgende:
Hmm, maar dan wordt dus de hele groepsreis geannuleerd en kunnen mijn vrienden niet op vakantie? En moet ik lid zijn van de ANVR om voor die voorwaarden in aanmerking te komen?
Die vrienden kunnen toch opnieuw boeken? Bel gewoon dat reisbureau op en zeg dat er geboekt is voor te veel personen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef Timmehhh het volgende:
Hmm, maar dan wordt dus de hele groepsreis geannuleerd en kunnen mijn vrienden niet op vakantie? En moet ik lid zijn van de ANVR om voor die voorwaarden in aanmerking te komen?
Ik wil mijn vrienden niet naaien, dalijk is de reis uitverkocht en kunnen ze er niet meer heen gedeeltelijk door mijn schuld. Ik wil dat de reis kan blijven plaatsvinden maar dat ik niet meega. Is dit mogelijk? En als ik ze opbel en zeg dat er geboekt is voor teveel personen zeggen ze dan niet jammer had je maar goed moeten boeken o.i.d?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die vrienden kunnen toch opnieuw boeken? Bel gewoon dat reisbureau op en zeg dat er geboekt is voor te veel personen.
En jij hoeft niet lid te zijn van de ANVR. Dat is aan de reisorganisatie.
Pas je wel op? Ze kunnen bijten.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:18 schreef Timmehhh het volgende:
oke ik bel ze op, op hoop van zegen:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |