In het vliegtuig niet, maar bij het inchecken wel. Vraag aan de incheckbalie of je zo ver mogelijk vooraan in het vliegtuit mag zitten, hierdoor ben je net iets sneller uit het vliegtuig zodat je weer wat tijd wint. Zorg dus wel dat je redelijk vroeg gaat inchecken, anders zijn die plaatsen alweer aan anderen gegeven.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:13 schreef Quoi het volgende:
Kan ik in het vliegtuig al aangeven dat ik een korte overstap heb, of heeft dat geen nut. Tips zijn welkom!!!!
Dankje!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
In het vliegtuig niet, maar bij het inchecken wel. Vraag aan de incheckbalie of je zo ver mogelijk vooraan in het vliegtuit mag zitten, hierdoor ben je net iets sneller uit het vliegtuig zodat je weer wat tijd wint. Zorg dus wel dat je redelijk vroeg gaat inchecken, anders zijn die plaatsen alweer aan anderen gegeven.
Vliegen met een overstap in de VS is sinds 9/11 inderdaad niet het leukste om te doen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:53 schreef killerb het volgende:
Dit is denk ik wel een geschikt topic voor mijn vraag over overstappen:
Ik heb op Washington, Dulles in de VS 2 uur om over te stappen. (ik ga van a'dam naar montreal Canada). Kunnen de Amerikanen op het vliegveld nog moeilijk tegen me gaan doen en is er een manier om dit te voorkomen?
Als ik in mn eentje heen en terug bournemouth<->amsterdam vloog werd ik er namelijk altijd tussen uit gehaald en vragen aan me gesteld. (jong meisje, vliegt alleen, heeft weinig bagage bij zich).
En hoe ik kan ik van te voren zeker weten dat mn bagage getransferred wordt?
De luchthaven van Brussel (Zaventem) is een stuk kleiner dan Schiphol en is met de trein en met de auto makkelijk bereikbaar. Vanaf de parking of het station ben je vrij snel bij de incheckbalies.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:44 schreef Tasje het volgende:
Ook even iets over overstappen, ik vlieg van Brussel naar Malaga, met een overstap in Zurich, ja beetje omslachtig, maar dit was goedkoper en de vluchttijden waren gunstiger..
Ik heb een uur om over te stappen, ik weet niet of het in Brussel hetzelfde eraantoe gaat als op Schiphol? En heeft iemand hier ervaring mee?
Dankjequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De luchthaven van Brussel (Zaventem) is een stuk kleiner dan Schiphol en is met de trein en met de auto makkelijk bereikbaar. Vanaf de parking of het station ben je vrij snel bij de incheckbalies.
In Brussel krijg je zeer waarschijnlijk je boardingcards voor beide vluchten (alsje tenminste het geboekt hebt als één ticket, maar dat lijkt mij wel.. in dit geval SN Brussel / Swiss? ).
Zurich is een heel overzichtelijke luchthaven, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Let gewoon goed op bij welke gate je moet zijn in welke terminal.
Goede reis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |