Is mijn Gamma krantje gisteren niet aangekomen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Hik het volgende:
Zeg mensen, om zeker te weten dat ik de goede persoon bedank, even het volgende:
Die TU-Carrièrekrant was van k_man neem ik aan?
Dan was de uitnodiging voor de uitverkoop van de Delftse tassenwinkel van flipsen
En die bestelfolder van die nieuwe pizzaboer van DT
Tot zover de inhoud van mijn brievenbus gisteren
Oh ja!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Is mijn Gamma krantje gisteren niet aangekomen dan?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Hik het volgende:
Die TU-Carrièrekrant was van k_man neem ik aan?
Oh, Glasgow is ook een optie.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef k_man het volgende:
Ik ben me dus aan het orienteren op wat mogelijke bestemmingen voor Hemelvaart.
In aanmerking lijken vooral te komen:
- Boekarest
- Gibraltar
- Edinburgh
- Dublin
Dus, tja...
Dan maak je er een combi Edinburgh - Glasgow van met Easyjet of een combi Belfast / Cork - Dublin met Aerlingus/ Ryanairquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Hik het volgende:
En die bestelfolder van die nieuwe pizzaboer van DT
In die volgorde in 2 weken ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef Hik het volgende:
JamaciaTrinidadtobagoEthiopiëMadagascarFilipijnenMozambique![]()
Zoiets...quote:
Met Transavia naar Glasgow is goedkoper dan Easyjet naar Edinburgh.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef DutchTrain het volgende:
Dan maak je er een combi Edinburgh - Glasgow van met Easyjet of een combi Belfast / Cork - Dublin met Aerlingus/ Ryanair
Maar je moet ook nog terug? Soms is de terugreis met Easyjet veel goedkoper. Weet niet of dat hier ook zo is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:32 schreef k_man het volgende:
Met Transavia naar Glasgow is goedkoper dan Easyjet naar Edinburgh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |