WAAATTTTTT !!!!!!!!!quote:
ja, we hebben het daar over eten en wassen en oh ja Tanjaquote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 't daar veel leuker is dan hier![]()
Ja hoor gaat stuk beter.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Alles goed met het kindje? hopenlijk een beetje beter weer, heb eens een keer niet veel teruggelezen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
[slijmmodus] Komt omdat ik jou goed vind[/slijmmodus]
Is dat die van de wereldvreemde???quote:Op zondag 12 februari 2006 02:35 schreef newsman het volgende:
superMoM, kom je ook bij onze club en wickedangel
Vier op een rij was al raar genoeg met Manu aanwezig.quote:
Nee, van de juit NIET wereldvreemdenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is dat die van de wereldvreemde???
Ik heb m'n eigen cluppie.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:35 schreef newsman het volgende:
superMoM, kom je ook bij onze club en wickedangel
Het was een klap en ineens zag ik er weer zo uit, het is toch een droom om er zo uit te zien en te weten wat je nu weetquote:Op zondag 12 februari 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Henk![]()
Nog gefeliciteerd!![]()
Je bent een stuk jonger geworden, zie ik aan je foto![]()
Ik vind het klasse dat ze zich hier in het hol van de leeuw waagt, maar ik begrijp niet waarom BB5 doodgeanalyseerd moet worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, we hebben het daar over eten en wassen en oh ja Tanja
Nee van de Niet wereldvreemdequote:Op zondag 12 februari 2006 02:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is dat die van de wereldvreemde???
Spijtquote:Op zondag 12 februari 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het klasse dat ze zich hier in het hol van de leeuw waagt, maar ik begrijp niet waarom BB5 doodgeanalyseerd moet worden.
Dat lijkt me eerder een trauma, als je op je 6e weet wat je pas op je 50ste hoort te wetenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het was een klap en ineens zag ik er weer zo uit, het is toch een droom om er zo uit te zien en te weten wat je nu weet![]()
SuperMOM ook een hartelijke
Legt een kussen neer.quote:
Tijdje terug las ik een grapje van iemand die de boel omdraaide waarbij je dus begint bij je dood en eindigt bij je geboorte. Was echt geinig en een stuk leuker ook welquote:Op zondag 12 februari 2006 02:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het was een klap en ineens zag ik er weer zo uit, het is toch een droom om er zo uit te zien en te weten wat je nu weet![]()
dank u dank uquote:
Oooow die klinkt wel lekker! Die van de Niet Wereld vreemdequote:Op zondag 12 februari 2006 02:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee van de Niet wereldvreemde
Lees anders mijn SIG.
heej nieuwtjesmeneerquote:
Ach gossie.. arme golfer toch. Hopelijk issie snel weer helemaal beterquote:Op zondag 12 februari 2006 02:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik geniet nog ff mee, mijn ziekeis naar boven gestrompeld
Over hoe er toen op haar gereageert werd door sommigen, bedoel ik. Ik volg het topic verder niet dus ik weet niet hoeveel hypocrieten er nu zitten te kwijlen op haarquote:
haaaaaaiiiiquote:
Idd voeg het ff toe aan je sig Supermomquote:Op zondag 12 februari 2006 02:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oooow die klinkt wel lekker! Die van de Niet Wereld vreemde
Hy newsie... wanneer mag ik m'n sig terug veranderen. Hij klopt nu niet echtquote:Op zondag 12 februari 2006 02:44 schreef newsman het volgende:
Hee Manu, wanneer ga je je sig veranderen ????
heej manuquote:
Ow, zow.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over hoe er toen op haar gereageert werd door sommigen, bedoel ik. Ik volg het topic verder niet dus ik weet niet hoeveel hypocrieten er nu zitten te kwijlen op haar![]()
Tja je zit een nu in een hokje, dus mag het niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hy newsie... wanneer mag ik m'n sig terug veranderen. Hij klopt nu niet echt![]()
Ik ben morgen weer beter zei hijquote:Op zondag 12 februari 2006 02:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie.. arme golfer toch. Hopelijk issie snel weer helemaal beter![]()
Het aantal is nu wel minder dan in het begin, geloof ik. Ik lurk af en toe daar. In het begin was het veel erger naar mijn idee.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over hoe er toen op haar gereageert werd door sommigen, bedoel ik. Ik volg het topic verder niet dus ik weet niet hoeveel hypocrieten er nu zitten te kwijlen op haar![]()
hahaha ik struikel nog over mijn eigen poten dus dat zal niet aan de drempel liggen hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb je met die hoge drempels![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben morgen weer beter zei hij![]()
Met ong. 38.6 koorts...
Ja schat, blijf jij maar liggen.
Ik doe de styling vandaag, als ik er de kracht voor heb, zei ik
Hij is iig lachend naar bed gegaan met de woorden : gek wijf
Toch wereldvreemd?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hy newsie... wanneer mag ik m'n sig terug veranderen. Hij klopt nu niet echt![]()
Meer dan genoeg en ze komen ook overal vandaan lijkt het wel. Tanjafans valleen ineens bij bosjes uit de lucht. Dus de grote tip: stevige paraplu (en interne spellingscheck) mee als je je in het hol van de leeuw waagtquote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb Coos daar zien posten. Coos! Het orakel van Leidschendam veranderd in een starfucker!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het aantal is nu wel minder dan in het begin, geloof ik. Ik lurk af en toe daar. In het begin was het veel erger naar mijn idee.
Raar ja, eerst werd ze kompleet afgefikt hier.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meer dan genoeg en ze komen ook overal vandaan lijkt het wel. Tanjafans valleen ineens bij bosjes uit de lucht. Dus de grote tip: stevige paraplu (en interne spellingscheck) mee als je je in het hol van de leeuw waagt![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben morgen weer beter zei hij![]()
Met ong. 38.6 koorts...
Ja schat, blijf jij maar liggen.
Ik doe de styling vandaag, als ik er de kracht voor heb, zei ik
Hij is iig lachend naar bed gegaan met de woorden : gek wijf
Ach je kunt het ook super begaaft noemenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een trauma, als je op je 6e weet wat je pas op je 50ste hoort te weten
staat de verbinding nog open danquote:
Alleen even uit nieuwsgierigheid, had je mijn mail nog ontvangen gisteren?quote:
Dat was voor ze zich kon verdedigen, voor ze zich kon laten horen, dus voor we haar leerden kennen.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:48 schreef frizti het volgende:
Raar ja, eerst werd ze kompleet afgefikt hier.
Bleuzz, kom je ff helpen Allah, staat niet op de vlag van Denemarkenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik scheur alles doormidden hoor newsman....
Al is het Allah
Ik zit niet te kwijlen op haar en in dat topic doet niemand dat echt en is ze al genoeg hard aangepakt, en volgde BB nog niet zo intensief toen ze er nog in zat, mn toen via de blog en als user vind ik haar wel lachen en de kooktips zijn legendarischquote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja ontvangen en de mods van HBB ook, dus ik laat het aan hen over, heb genoeg aan CUL en F&Fquote:Op zondag 12 februari 2006 02:50 schreef Arliator het volgende:
Alleen even uit nieuwsgierigheid, had je mijn mail nog ontvangen gisteren?
Of het nu door mijn mail kwam, of door iets anders, het is wel veranderd, en nu inmiddels weggehaald heb ik gezien. lijk wel een bejaarde die iedereen in de gaten houdt![]()
Nou spreek je jezelf tegen. Je hebt haar HIER leren kennen zeg je, en dan vraag je of je iemand kunt leren kennen via INTERNET. Of was dat sarcasme.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was voor ze zich kon verdedigen, voor ze zich kon laten horen, dus voor we haar leerden kennen.
Of je nou fan of niet bent, nu kan je haar leren kennen, en zeg nou zelf... denk jij iemand te kenne van TV. Of van internet?
Niks mis mee, maar ik heb geen behoefte aan een meer dan normale belangstelling voor iemand die net zoals wij is. Ik vind niks van Tanja eigenlijk, dat had ik toen niet en dat heb ik nu niet. Nogal neutraal en welk wasmiddel zij gebruikt vind ik niet bepaald interessant ofzoquote:Op zondag 12 februari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meer dan genoeg en ze komen ook overal vandaan lijkt het wel. Tanjafans valleen ineens bij bosjes uit de lucht. Dus de grote tip: stevige paraplu (en interne spellingscheck) mee als je je in het hol van de leeuw waagt![]()
Ging volgens mij niet over jou Manu. We weten trouwens al dat je een slijmbal bentquote:Op zondag 12 februari 2006 02:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit niet te kwijlen op haar en in dat topic doet niemand dat echt en is ze al genoeg hard aangepakt, en volgde BB nog niet zo intensief toen ze er nog in zat, mn toen via de blog en als user vind ik haar wel lachen en de kooktips zijn legendarisch
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
Bleuzz, kom je ff helpen Allah, staat niet op de vlag van Denemarken![]()
Heb jij ook al zo'n lelijke geranium voor je monitor staanquote:Op zondag 12 februari 2006 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
lijk wel een bejaarde die iedereen in de gaten houdt![]()
Snap ik, ik wel Snaptnixquote:Op zondag 12 februari 2006 02:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ontvangen en de mods van HBB ook, dus ik laat het aan hen over, heb genoeg aan CUL en F&FMaar toch prima om mij daarover te mailen.
* Bluezz gaat op zoek naar sleutels
heej yolandequote:
wil je ruzie hoer?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ging volgens mij niet over jou Manu. We weten trouwens al dat je een slijmbal bent![]()
Ik vergat mijn smilies en PI ja... je kent namelijk niemand via internet.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Nou spreek je jezelf tegen. Je hebt haar HIER leren kennen zeg je, en dan vraag je of je iemand kunt leren kennen via INTERNET. Of was dat sarcasme.
ook morguhquote:
Je bent toch ook een slijmbalquote:
Ben je gek. Zag je dat clownsneusje niet achter mijn post staan danquote:
quote:
Poesjesquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej yolandede poesjes hebben vandaag hun eerste stapjes gezet
![]()
Ja, en met een spiegeltje aan de monitor gemonteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n lelijke geranium voor je monitor staan![]()
Ok gesnopenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vergat mijn smilies en PI ja... je kent namelijk niemand via internet.
Ach lieeeeffquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
Dat doet ze al een behoorlijk tijdjequote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Viola, begint nu echt mega tien ton dom te lullen.
Kijk uit voor die gedrapeerde gordijnen, die moet weigeren (kan)quote:Op zondag 12 februari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, en met een spiegeltje aan de monitor gemonteerd![]()
Aan PI doen we hier niet zoveel hoor. Ik heb gelezen dat ze in andere fora zich er erg druk om kunnen maken, maar hier nietquote:Op zondag 12 februari 2006 02:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vergat mijn smilies en PI ja... je kent namelijk niemand via internet.
Heb je haar al eens anders gehoord dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Welke poesjesquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef Gladys het volgende:
![]()
Hehehequote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aan PI doen we hier niet zoveel hoor. Ik heb gelezen dat ze in andere fora zich er erg druk om kunnen maken, maar hier niet
Ja maar die vind ik moooiii!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk uit voor die gedrapeerde gordijnen, die moet weigeren (kan)![]()
hahahaha jawel,het ging erg stunteligquote:Op zondag 12 februari 2006 02:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach lieeeeff![]()
heb je niet vreselijk gelachen?
quote:
mijn 2 kittens van 2 en halve week oudquote:
Ah we krijgen niveau ze gaat naar haar gewicht lullenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Hmmm, dat klinkt een beetje ranzig.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:58 schreef Yolande het volgende:
[..]
Frizti mooi sap heb ik weer gezien van je![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WA, ben je ziek, je gebruikt een PI
![]()
Kliko het vuur inquote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef frizti het volgende:
Ik ben voor de doodstraf van die kliko.
ben tegen de doodstraf maar voor de kliko maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef frizti het volgende:
Ik ben voor de doodstraf van die kliko.
Tis een kwestie van je goed uitdrukkenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef Arliator het volgende:
Aan PI doen we hier niet zoveel hoor. Ik heb gelezen dat ze in andere fora zich er erg druk om kunnen maken, maar hier niet
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef frizti het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt een beetje ranzig.![]()
Het is PAS 3 uur.quote:
Mooi he, ik moest ook lachen toen onze katers onder narcose waren geweest en we ze weer thuis kregen het leek wel of ze een fles drank opgezopen hadden.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha jawel,het ging erg stuntelig![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lokt.... Katten mét foto's, deel 26
Kan nooit erger zijn als Vioolquote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Yolande en Dizzy en wie er nog meer binnenkwam![]()
En ik erger me dood aan Anita joh!!!!![]()
Jij moet naar bed! Nu!quote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Yolande het volgende:
Ik blijf zwaaien iedereen die ik nog niet genoemd heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dan kan ik uitslapen, ik hoef pas over 13 en een half uur te gaan werkenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PAS??? over 11 uur ben ik weer aan het werk
Trustequote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat de cremes door de plee spoelen ook![]()
![]()
Ik wil het je wel even kort uitleggen hoor, als je wilt. Of is dat te offtopic hier?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
bluezz ik kan geen foto's plaatsen,ben ik niet slim genoeg voor
![]()
maar hier staan er een paar [HBB SC 264] Zingend de nacht door met dank aan Snaptnix![]()
Jou altijdquote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef newsman het volgende:
Zo Morwen, zou je me nu ff willen maseren met je zweep, ik heb geen pijn in me rug
Bij newsman hoor je plasgeluiden???quote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou altijd![]()
En waarom hoor ik plasgeluiden![]()
Omdat je mijn bed loopt onder te pissenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou altijd![]()
En waarom hoor ik plasgeluiden![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
![]()
maar hier staan er een paar [HBB SC 264] Zingend de nacht door met dank aan Snaptnix![]()
dat hebben er al meer gedaanquote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wil het je wel even kort uitleggen hoor, als je wilt. Of is dat te offtopic hier?
Uhmmmquote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef newsman het volgende:
[..]
Omdat je mijn bed loopt onder te pissen![]()
Wij zijn net thuis en mogen over 13 en een half uur weer aantredenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PAS??? over 11 uur ben ik weer aan het werk
Viool geeft een golden shower zeker.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef newsman het volgende:
[..]
Omdat je mijn bed loopt onder te pissen![]()
Ook dat, maar ook op de streamsquote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bij newsman hoor je plasgeluiden???![]()
De kittens van Gladys op herhaling dan maarquote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
Oke, maar als je het nog een keer wilt proberen, en ik ben er, vraag maar gerustquote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat hebben er al meer gedaanmaar snap het echt niet
![]()
yepquote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat een scheetjes... van je eigen mama poes ?
LLLLIIIIIEEEEFFFFF.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De kittens van Gladys op herhaling dan maar![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das goed,doe ikquote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, maar als je het nog een keer wilt proberen, en ik ben er, vraag maar gerust
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn als Viool![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
yepen 17 maart gaan ze naar een collega van me
![]()
Niet alles gelukkig. Als je eens wist hoe wij hier over je zaten te roddelen had je wel anders op ons gereageerdquote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook dat, maar ook op de streams![]()
Eh, ik ben Hummie heh, ik hoor alles![]()
dus mag niet over poesjes praten hierquote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef newsman het volgende:
[..]
Hele lieve poesjes, maar daar hebben we flora en fauna voor
![]()
Oeps ik mag geloof ik geen kittens (en ook geen puppy's)quote:
ik mag ook geen muziek draaien.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus mag niet over poesjes praten hier![]()
![]()
Weet ik wel maar Anita doet het voor het goede doel en dan kan ik het hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jawel!!!! Euhm... nee das waar niemand is zo erg aks Viool
Maar Anita-blonde-ik-kan-er-niets-aan-doen-muts komt errug dicht in de buurt van mijn irritatie level
Zolang je niet over mijn lul fietst vind ik het bestquote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet alles gelukkig. Als je eens wist hoe wij hier over je zaten te roddelen had je wel anders op ons gereageerd![]()
quote:
Hebbie nog een leuk nummertje klaar staan trouwens ?quote:
ahhhquote:
Als zij er niet had gezeten, waren we misschien allang afgehaakt (bij gebrek aan een bash target).quote:Op zondag 12 februari 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Weet ik wel maar Anita doet het voor het goede doel en dan kan ik het hebben, maar viool zit daar alleen voor haar ego
![]()
Eng mens, ik las ook nog ergens een stukje dat we haar maar moesten nemen zoals ze is![]()
![]()
Tuurlijk mag je best muziek draaien, maar je hoeft toch niet elk nummer te roepen wat je draaitquote:
Lijkt me in jouw geval erg moeilijk gaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zolang je niet over mijn lul fietst vind ik het best![]()
Altijd Henkquote:Op zondag 12 februari 2006 03:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hebbie nog een leuk nummertje klaar staan trouwens ?
* Gladys pakt gelijk der spullen en trekt bij bluezz in ...met 4 kattenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:14 schreef Bluezz het volgende:
Jullie mogen wel bij ons wonen hoor
Hier mag/kan alles
Zielig voor jou maar voor die beestjes beterquote:
van mij wel hoor,als het maar geen frans bauer bagger isquote:
Helaas heb ik hem vorig jaar moeten laten inslapen, na 15 jaar gezelschap.quote:
Slaap lekker Manuquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Zit ik hier nou op het kattenforum?
nouja ik ga toch slapen, morgen weer een belangrijke wedstrijd voor MCFC, tot morgen
Mijn trouwboekje zegt wat andersquote:Op zondag 12 februari 2006 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lijkt me in jouw geval erg moeilijk gaan.![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
nouja ik ga toch slapen, morgen weer een belangrijke wedstrijd voor MCFC, tot morgen
slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Trustequote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Zie je morgen Manu, slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Speel eens leuke uit mijn naam, start me up Stones ofzoquote:
Ben wel blij dat ik je avater nu in het groot heb gezien. in het klein leek het een heel erg ranzig plaatjequote:Op zondag 12 februari 2006 03:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
van mij wel hoor,als het maar geen frans bauer bagger is![]()
aahhhh mag ik die hebbenquote:
Hey... die ken ik... das je avatarquote:
uhhh wat dacht je dan dat het wasquote:Op zondag 12 februari 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik je avater nu in het groot heb gezien. in het klein leek het een heel erg ranzig plaatje, kan ook aan mijn funzige geest liggen
![]()
Ga ik volgende keren wel zeiken over voetbal enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
sorry, maar je hebt al een poesjequote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
Ik mag geen poesje en ook geen hondje![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Oi, the dick is mine, ten alle tijdenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus je bent toch een mannetje??? Anders zou ik er niet overheen kunnen fietsen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sorry, maar je hebt aleen poesje
sorry nogmaals
zeg nou zeg nou zeg nouquote:Op zondag 12 februari 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet vragen, niet vragen, niet vragen![]()
Nou het lijkt dus op een piemel met een helm op die uit een bilpartij komt geslopenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
Heej tt ssnel ik kan niet meer dus tot morgen gesaterki -eid zo ze![]()
zolang het funzig is is het goed, vunzig wordt beledigenderquote:Op zondag 12 februari 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik je avater nu in het groot heb gezien. in het klein leek het een heel erg ranzig plaatje, kan ook aan mijn funzige geest liggen
![]()
Mag best afentoe wat roepen hoor, anders wordt het zo saaiquote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef newsman het volgende:
Streams zet ik ff uit, ga muziek draaien maar niet posten, hou me aan de regels.
Jij ziet wel erg rare dingen.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou het lijkt dus op een piemel met een helm op die uit een bilpartij komt geslopen
Sorry hoor![]()
hahahah, ik dacht al dat er zo'n antwoord zou komen. Lijkt wel op een liedje, the girl is mine, weet ff niet meer van wie.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oi, the dick is mine, ten alle tijden![]()
![]()
Beledig me eigen funzige geest nooitquote:Op zondag 12 februari 2006 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
zolang het funzig is is het goed, vunzig wordt beledigender![]()
tot later yolandequote:Op zondag 12 februari 2006 03:24 schreef Yolande het volgende:
Ik ga even wat anders doen. tot later.![]()
ik ga niet naar iedereen zwaaien hoor![]()
![]()
hahahaha jij hebt wel een erg rijke fantasie hequote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou het lijkt dus op een piemel met een helm op die uit een bilpartij komt geslopen
Sorry hoor![]()
Ik haal het er niet uitquote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Shit weer de verkeerde tram genomen, ik ga wel weer naar mijn eigen wolkjequote:Op zondag 12 februari 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
Hier is een nummer van de Rolling Stones uit de naam Henk- Hey you get off my cloud
Waar ze mee omgaat wordt ze door besmetquote:Op zondag 12 februari 2006 03:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha jij hebt wel een erg rijke fantasie he![]()
![]()
En dan nu de uitleg graag... heb het al langs alle kanten bekeken maar zie het echt nietquote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Ik neem aan dat je weg bentquote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
Heej tt ssnel ik kan niet meer dus tot morgen gesaterki -eid zo ze![]()
Nope, geen bezwaren vooralsnogquote:Op zondag 12 februari 2006 03:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
hahahah, ik dacht al dat er zo'n antwoord zou komen. Lijkt wel op een liedje, the girl is mine, weet ff niet meer van wie.
Hij heeft daar geen bezwaar tegen mag ik aannemen? Ik niet in ieder geval als Dizzy dat tegen mij zou zeggen. Maar dan moet het natuurlijk niet bij woorden blijven![]()
Ik zie ook een soort miereneter achtig dingquote:Op zondag 12 februari 2006 03:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha jij hebt wel een erg rijke fantasie he![]()
![]()
Wat nou weer, zit ik een keer lief te doenquote:
jij moet wel erg raar over mij gedacht hebben voordat je wist wat er op mijn avatar stond hequote:Op zondag 12 februari 2006 03:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik zie ook een soort miereneter achtig ding![]()
Snappie, kanjerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga maar eens slapentot morgen allemaal
![]()
Truste sexie heksiequote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Kun je dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat nou weer, zit ik een keer lief te doen![]()
Zo kom je nooit in slaap natuurlijkquote:
Of hij moet je heel saai vinden, dan welquote:Op zondag 12 februari 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in slaap natuurlijk![]()
Misschien heeft ze toch een zachte kant..quote:Op zondag 12 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zat ook al met open mond naar deze tekst te kijken
picsquote:Op zondag 12 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zat ook al met open mond naar deze tekst te kijken
Maar dat is net zoiets als dat Viool ineens stopt met eten en aardig wordt.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:32 schreef doka het volgende:
[..]
Misschien heeft ze toch een zachte kant..
Snapte er geen drol van, al die poesjes en dan die avaterquote:Op zondag 12 februari 2006 03:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
jij moet wel erg raar over mij gedacht hebben voordat je wist wat er op mijn avatar stond he![]()
Wel tussen jouw benen met een behoorlijk vaart of telt dat nietquote:Op zondag 12 februari 2006 03:33 schreef doka het volgende:
[..]
Kun je ook je benen in je nek leggen?
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Snapte er geen drol van, al die poesjes en dan die avater![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel tussen jouw benen met een behoorlijk vaart of telt dat niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |