Ok gesnopenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vergat mijn smilies en PI ja... je kent namelijk niemand via internet.
Ach lieeeeffquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej yolandede poesjes hebben vandaag hun eerste stapjes gezet
![]()
Dat doet ze al een behoorlijk tijdjequote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Viola, begint nu echt mega tien ton dom te lullen.
Kijk uit voor die gedrapeerde gordijnen, die moet weigeren (kan)quote:Op zondag 12 februari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, en met een spiegeltje aan de monitor gemonteerd![]()
Aan PI doen we hier niet zoveel hoor. Ik heb gelezen dat ze in andere fora zich er erg druk om kunnen maken, maar hier nietquote:Op zondag 12 februari 2006 02:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vergat mijn smilies en PI ja... je kent namelijk niemand via internet.
Heb je haar al eens anders gehoord dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Welke poesjesquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef Gladys het volgende:
heej yolandede poesjes hebben vandaag hun eerste stapjes gezet
![]()
Hehehequote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aan PI doen we hier niet zoveel hoor. Ik heb gelezen dat ze in andere fora zich er erg druk om kunnen maken, maar hier niet
Ja maar die vind ik moooiii!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk uit voor die gedrapeerde gordijnen, die moet weigeren (kan)![]()
hahahaha jawel,het ging erg stunteligquote:Op zondag 12 februari 2006 02:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach lieeeeff![]()
heb je niet vreselijk gelachen?
quote:
mijn 2 kittens van 2 en halve week oudquote:
Ah we krijgen niveau ze gaat naar haar gewicht lullenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Hmmm, dat klinkt een beetje ranzig.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:58 schreef Yolande het volgende:
[..]
Frizti mooi sap heb ik weer gezien van je![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WA, ben je ziek, je gebruikt een PI
![]()
Kliko het vuur inquote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef frizti het volgende:
Ik ben voor de doodstraf van die kliko.
ben tegen de doodstraf maar voor de kliko maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef frizti het volgende:
Ik ben voor de doodstraf van die kliko.
Tis een kwestie van je goed uitdrukkenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef Arliator het volgende:
Aan PI doen we hier niet zoveel hoor. Ik heb gelezen dat ze in andere fora zich er erg druk om kunnen maken, maar hier niet
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef frizti het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt een beetje ranzig.![]()
Het is PAS 3 uur.quote:
Mooi he, ik moest ook lachen toen onze katers onder narcose waren geweest en we ze weer thuis kregen het leek wel of ze een fles drank opgezopen hadden.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha jawel,het ging erg stuntelig![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lokt.... Katten mét foto's, deel 26
Kan nooit erger zijn als Vioolquote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Yolande en Dizzy en wie er nog meer binnenkwam![]()
En ik erger me dood aan Anita joh!!!!![]()
Jij moet naar bed! Nu!quote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Yolande het volgende:
Ik blijf zwaaien iedereen die ik nog niet genoemd heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dan kan ik uitslapen, ik hoef pas over 13 en een half uur te gaan werkenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PAS??? over 11 uur ben ik weer aan het werk
Trustequote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat de cremes door de plee spoelen ook![]()
![]()
Ik wil het je wel even kort uitleggen hoor, als je wilt. Of is dat te offtopic hier?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
bluezz ik kan geen foto's plaatsen,ben ik niet slim genoeg voor
![]()
maar hier staan er een paar [HBB SC 264] Zingend de nacht door met dank aan Snaptnix![]()
Jou altijdquote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef newsman het volgende:
Zo Morwen, zou je me nu ff willen maseren met je zweep, ik heb geen pijn in me rug
Bij newsman hoor je plasgeluiden???quote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou altijd![]()
En waarom hoor ik plasgeluiden![]()
Omdat je mijn bed loopt onder te pissenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou altijd![]()
En waarom hoor ik plasgeluiden![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
![]()
maar hier staan er een paar [HBB SC 264] Zingend de nacht door met dank aan Snaptnix![]()
dat hebben er al meer gedaanquote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wil het je wel even kort uitleggen hoor, als je wilt. Of is dat te offtopic hier?
Uhmmmquote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef newsman het volgende:
[..]
Omdat je mijn bed loopt onder te pissen![]()
Wij zijn net thuis en mogen over 13 en een half uur weer aantredenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PAS??? over 11 uur ben ik weer aan het werk
Viool geeft een golden shower zeker.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef newsman het volgende:
[..]
Omdat je mijn bed loopt onder te pissen![]()
Ook dat, maar ook op de streamsquote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bij newsman hoor je plasgeluiden???![]()
De kittens van Gladys op herhaling dan maarquote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
Oke, maar als je het nog een keer wilt proberen, en ik ben er, vraag maar gerustquote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat hebben er al meer gedaanmaar snap het echt niet
![]()
yepquote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat een scheetjes... van je eigen mama poes ?
LLLLIIIIIEEEEFFFFF.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De kittens van Gladys op herhaling dan maar![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das goed,doe ikquote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, maar als je het nog een keer wilt proberen, en ik ben er, vraag maar gerust
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn als Viool![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
yepen 17 maart gaan ze naar een collega van me
![]()
Niet alles gelukkig. Als je eens wist hoe wij hier over je zaten te roddelen had je wel anders op ons gereageerdquote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook dat, maar ook op de streams![]()
Eh, ik ben Hummie heh, ik hoor alles![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |