heej Morwen... ja ze zijn 25 januari geboren... 2 schattige poezebeestjes,een tijgertje en een zwart-wittequote:Op zondag 5 februari 2006 04:11 schreef Morwen het volgende:
Hallo, Gladys![]()
Update over de kittens, pliesssssss![]()
Truste Arliator, en hou het bed nog een beetje in modelquote:Op zondag 5 februari 2006 04:04 schreef Arliator het volgende:
Ik ga de partypooper zijn, ik ga knorren, dromen van vrouwen in de keuken, dromen van die goede oude tijd![]()
![]()
![]()
Nou die oberquote:Op zondag 5 februari 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je genomen? En dan bedoel ik niet de ober :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou die ober![]()
vooraf garnalensalade en daarna lindos souflaki (verschillende soorten vlees aan spies ) met tzatziki![]()
quote:
Awwwwwwquote:Op zondag 5 februari 2006 04:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej Morwen... ja ze zijn 25 januari geboren... 2 schattige poezebeestjes,een tijgertje en een zwart-witte![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej Morwen... ja ze zijn 25 januari geboren... 2 schattige poezebeestjes,een tijgertje en een zwart-witte![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou die ober![]()
vooraf garnalensalade en daarna lindos souflaki (verschillende soorten vlees aan spies ) met tzatziki![]()
tijgertje is een vrouwtje en die andere een mannetje... en nee ik geef ze geen namenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Awwwwww![]()
![]()
![]()
Heb je al namen? Katertje, poesje? Wel een klein nestje overigens![]()
Ik zat te denken aan "Kom van dat dak af" maar ik ben niet zo creatief als jijquote:Op zondag 5 februari 2006 04:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en wie noemt er nog nog een nog een liedje?
jawel hequote:
yep primaquote:Op zondag 5 februari 2006 04:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alles goed gegaan met mams en de kittens?
A, mooi zo, dus ik hoef me niet in te houden om ze op te halenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
tijgertje is een vrouwtje en die andere een mannetje... en nee ik geef ze geen namenik hou ze niet he,ze gaan 17 maart samen naar een collega van me
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha had eigenlijk die zwart-witte overquote:Op zondag 5 februari 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, mooi zo, dus ik hoef me niet in te houden om ze op te halen![]()
O je bent ze dus al kwijtquote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
tijgertje is een vrouwtje en die andere een mannetje... en nee ik geef ze geen namenik hou ze niet he,ze gaan 17 maart samen naar een collega van me
![]()
Doe nou een broek aan, waarschuw je niet meer, ne ne ne ne ne doe een broek aan ,das de laatste keer, kom doe een broek aan dit is de laatste keer.quote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan \"Kom van dat dak af\" maar ik ben niet zo creatief als jij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |