Kakkerquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
mannen hebben niet altijd gelijk, in dit vrouwtje heeft inductie, geen fornuis![]()
Hahahahah, het gaat niet om het woord van het apparaat, maar wel om de plek in het huisquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
mannen hebben niet altijd gelijk, in dit vrouwtje heeft inductie, geen fornuis![]()
Ben even te vroeg op gestaanquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leef je uit, zou ik zeggen. Een piraat met een Burka lijkt me wel een idee![]()
Ja, vlucht maar, doen alle mannen als ze het niet kunnen winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jij dat doet ga ik even slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn tekenkunsten zijn niet zo best, ik heb andere specialiteitenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar wel een combi-magnetronquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap lekker henk, en morgen komt MissJ bij het voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog moderner, ik heb een telefoonquote:Op zondag 5 februari 2006 03:43 schreef A-en-M het volgende:
[..]
En wie moet dat vuur maken?????? Juist, de mannenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kakker![]()
Ik zit nog buiten met een grote pot boven een vuur![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen
ik moet nog strippen in een bb tuin
zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen
ik moet me string laten zien aan het menselijk bestaan
ik moet nog stylen als een baviaan
ik moet nog zwemmen in de stille oceaan
zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen, ik moet voor Feyenoord Ajax hier vandaan,
ik moet nog een darter verslinden tot ik niet meer kan staan
truste Henkquote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je kon redelijk op tijd naar bed gister toch? We hebben je vroeg met rust gelaten...quote:
kook je daar opquote:Op zondag 5 februari 2006 03:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben nog moderner, ik heb een telefoon
Maar kan je erbij, mijn ketting is daar dus te kort voorquote:Op zondag 5 februari 2006 03:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben nog moderner, ik heb een telefoon
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen
ik moet nog strippen in een bb tuin
zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen
ik moet me string laten zien aan het menselijk bestaan
ik moet nog stylen als een baviaan
ik moet nog zwemmen in de stille oceaan
zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen, ik moet voor Feyenoord Ajax hier vandaan,
ik moet nog een darter verslinden tot ik niet meer kan staan
En waar zit jij dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zit een bron van inspiratie naast haar![]()
Moet je ook eens proberen, gaat grandioosquote:
mijn mannetje heeft het over de oven ikke niequote:Op zondag 5 februari 2006 03:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
microgolf ovens of gsm, wat is het verschil??
![]()
Kost moeite, maar kan hem net bereikenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar kan je erbij, mijn ketting is daar dus te kort voor![]()
pizza, chinees enzquote:Op zondag 5 februari 2006 03:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen, gaat grandioos![]()
Oeh, 2 keer gequote, it must be lovequote:Op zondag 5 februari 2006 03:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jouw ketting moet duidelijk ingekort worden, ik had het wel geweten met zo iemand als jij![]()
De GSM moet tussendoor aan de oplader als ik een rollade braadquote:Op zondag 5 februari 2006 03:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
microgolf ovens of gsm, wat is het verschil??
![]()
...mexicaan, italiaan, broodjeszaakquote:
Sommige moet je 2 keer quoten, anders snappen ze het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, 2 keer gequote, it must be love![]()
Shoarma Aliquote:Op zondag 5 februari 2006 03:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
...mexicaan, italiaan, broodjeszaak![]()
Shoarmaquote:Op zondag 5 februari 2006 03:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
...mexicaan, italiaan, broodjeszaak![]()
Huh?quote:Op zondag 5 februari 2006 03:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sommige moet je 2 keer quoten, anders snappen ze het niet![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
gister ging ik naar het bb hotel ohlee ohla
wat ik daar zag heeft me diep geraakt ohlee ohla
wat ze droeg was niet meer dan naakt ohleeeeeeeee ohla
wat ze droeg heeft me diep geraakt ohleee ohla
Ze droeg een string ja een string ze droeg een string ja een string ze droeg een string het was een afschuwelijk klein ding
oohh dizzy ik lig dubbel, zet ze ff op de site van Frank, volgens mij kan die er enorm om lachen.quote:Op zondag 5 februari 2006 03:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ze droeg een string ja een string ze droeg een string ja een string ze droeg een string het was een afschuwelijk klein ding
quote:
Ik ga nix nergens op zetten maar uiteraard mag er zwaar misbruikt gemaakt worden van mijn texten door ze elders te postenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
oohh dizzy ik lig dubbel, zet ze ff op de site van Frank, volgens mij kan die er enorm om lachen.
Mag een gat erin schoppen welquote:Op zondag 5 februari 2006 04:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je maar niet de deuren te hard dichtgooit
Slaap lekker, kanjer, droom zachtquote:Op zondag 5 februari 2006 04:04 schreef Arliator het volgende:
Ik ga de partypooper zijn, ik ga knorren, dromen van vrouwen in de keuken, dromen van die goede oude tijd![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |