Tot morgenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
ik ga even wat anders doen, weltruste allemaal en tot morgen.![]()
![]()
![]()
Henk gaat nog niet slapen geloof ik. btw ik ook niet hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 03:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste Yolande, en doe Henk ook nog even de groetjes onderweg![]()
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okequote:Op zondag 5 februari 2006 03:15 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk gaat nog niet slapen geloof ik. btw ik ook niet hoor.![]()
Wie is die Dizzy eigenlijk? Ik ken haar niet, ben ik blij om, want mensen die zulke teksten kunnen verzinnen wil ik niet eens kennenquote:
Toch nog iemandquote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja even wat anders doen anders blijf ik tot de vroege morgen posten.![]()
![]()
Wat moet ik dan hier doen als jij er niet meer bent???quote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
Dies geflipt omdat die haardos niet in model wilde zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is beter volgens mij
[afbeelding]
Het is al bijna vroege morgen, kan dat even er ook nog wel bijquote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, vrouwen..........quote:Op zondag 5 februari 2006 03:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dies geflipt omdat die haardos niet in model wilde zeker![]()
Live op Stream Fivequote:Op zondag 5 februari 2006 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is beter volgens mij
[afbeelding]
Dat is dat beest bij jou in de buurt die probeert haar Gilles de la Tourette onder controle te houdenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wie is die Dizzy eigenlijk? Ik ken haar niet, ben ik blij om, want mensen die zulke teksten kunnen verzinnen wil ik niet eens kennen![]()
Oohoquote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is dat beest bij jou in de buurt die probeert haar Gilles de la Tourette onder controle te houden![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is dat beest bij jou in de buurt die probeert haar Gilles de la Tourette onder controle te houden![]()
ik doe god god godver geen controlle houden, ik doe gewoon liedjes maken, geinspireerd door Frau Holtquote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met ducktape gaat het heel goedquote:Op zondag 5 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Holt & the Beautifulquote:Op zondag 5 februari 2006 03:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wordt ineens een heel ander programma zo![]()
Typisch een vrouwenreactie, gelijk afzetten. Je man moet strenger voor je zijn, zal je ten goede komenquote:
Is teveel credit aan holt(geen eens een hoofdletter meer)quote:
Typisch een mannenreactie, gelijk ontkennen. Je vrouw zou je naar de Pearl moeten sturenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Typisch een vrouwenreactie, gelijk afzetten. Je man moet strenger voor je zijn, zal je ten goede komen![]()
Ik wil niet stelen hoor, maar het zou eigenlijk Bol & the moeten zijnquote:
Dat kroontje eerder was volgens mij gewoon voor haar bedoelt. Zodat iedereen daarna haar voeten zou MOGEN kussenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik doe god god godver geen controlle houden, ik doe gewoon liedjes maken, geinspireerd door Frau Holt
k*tzooi, schuttingtaal![]()
Typisch een vrouwen reactie er dwars tegenin gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Typisch een mannenreactie, gelijk ontkennen. Je vrouw zou je naar de Pearl moeten sturen![]()
Ik mag niet, geen opdracht toe gehad, dank Mohammedquote:Op zondag 5 februari 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kroontje eerder was volgens mij gewoon voor haar bedoelt. Zodat iedereen daarna haar voeten zou MOGEN kussen![]()
Met mijn ogen is niks mis, ze zijn af en toe te goed, volgens mijn vrouwtjequote:Op zondag 5 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Typisch een mannenreactie, gelijk ontkennen. Je vrouw zou je naar de Pearl moeten sturen![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Doe maar: de Bom
stringetjes dragen, voordat de bom valt
bevestiging vragen, voordat de bom valt,
ren in me stringie, voordat de bom valt
Ferrie zien te verleiden, voordat de bom valt
En als Ferrie niet hapt,
dan ren ik in me string door de tuin, ik stof al en hoop op fortuin,
de hots krijgt hij zo wel voor mij, awoei,
slappe lach is het gevolg
En als Ferrie niet hapt,
Typisch een mannenreactie, er toch op doorgaan en niet toegeven dat ze fout zittenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Typisch een vrouwen reactie er dwars tegenin gaan![]()
![]()
![]()
![]()
En als Ferrie niet hapt,
Dizzy je moet die teksten bij een viool cap plaatsenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En als Ferrie niet hapt,
Waar is die goede oude tijd dat mannen altijd gelijk hadden, en vrouwen achter het foruis stonden?quote:Op zondag 5 februari 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Typisch een mannenreactie, er toch op doorgaan en niet toegeven dat ze fout zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Mohammed Roeleerdquote:Op zondag 5 februari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mag niet, geen opdracht toe gehad, dank Mohammed![]()
Jij zit duidelijk in de kast.quote:Op zondag 5 februari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik mag niet, geen opdracht toe gehad, dank Mohammed![]()
Kunnen we van jou geen spotprentje makenquote:
Geen ideequote:Op zondag 5 februari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd dat mannen altijd gelijk hadden, en vrouwen achter het foruis stonden?![]()
![]()
mannen hebben niet altijd gelijk, in dit vrouwtje heeft inductie, geen fornuisquote:Op zondag 5 februari 2006 03:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd dat mannen altijd gelijk hadden, en vrouwen achter het foruis stonden?![]()
![]()
Meer dan 1quote:Op zondag 5 februari 2006 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kunnen we van jou geen spotprentje maken![]()
![]()
![]()
Leef je uit, zou ik zeggen. Een piraat met een Burka lijkt me wel een ideequote:Op zondag 5 februari 2006 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kunnen we van jou geen spotprentje maken![]()
![]()
![]()
Ik denk dat er genoeg vrijwilligers zijn om zijn rol over te nemen, ik niet hoor, ik doe dat geheel andersquote:Op zondag 5 februari 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Zelfs Stereo komt niet meer langs om mij aan mijn schaamhaar zijn grot in te slepen![]()
slaap lekker Henkquote:Op zondag 5 februari 2006 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als jij dat doet ga ik even slapen![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |