reserve muis, altijd handigquote:Op zondag 5 februari 2006 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt lief ja![]()
![]()
Dat je die cap nog had, leuk hoor
De enige echte winaar van BB5quote:
Ja daar had ie het gisteren al over. de gasten moeten morgen om 4 uur buitenstaan en dan gaat Bart ook gelijk weg.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:57 schreef M-en-A het volgende:
Bart gaat morgen naar huis, naar zijn oma zegt hij. Rond een uurtje of 10.00 weer terug
Ik weet in ieder geval hoe ik in mijn volgende leven terug wil komen, als BBmuis, krijg je heel veel aandachtquote:
Hoe kon ik Leroy nou vergetenquote:
Zijn oma is jarig, van harte Jumparound ookquote:Op zondag 5 februari 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja daar had ie het gisteren al over. de gasten moeten morgen om 4 uur buitenstaan en dan gaat Bart ook gelijk weg.
Zoooooooooo jammer he, dat we muis nu nooit meer zienquote:
Ongedierte bestrijding is geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 03:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zoooooooooo jammer he, dat we muis nu nooit meer zien![]()
Durven ze wel tegen zo'n lief muisjequote:Op zondag 5 februari 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ongedierte bestreiding is geweest![]()
![]()
![]()
Zijn ze toch iets vergetenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ongedierte bestrijding is geweest![]()
![]()
![]()
De meeste vrouwen zijn blij als de muis is opgeruimd, toch?quote:Op zondag 5 februari 2006 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Durven ze wel tegen zo\'n lief muisje![]()
ja dan durven ze welquote:Op zondag 5 februari 2006 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Durven ze wel tegen zo\'n lief muisje![]()
Welterustenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was lachen, gieren en brullen vanavond met Viola... maar ik ga naar mijn bedje toe. Slaap lekker allemaal![]()
Geef je geen ongelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was lachen, gieren en brullen vanavond met Viola... maar ik ga naar mijn bedje toe. Slaap lekker allemaal![]()
Doeidoeiquote:Op zondag 5 februari 2006 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welterustenen ik ga ook naar bed. Groeten.
Slaap lekker FBquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker tot morgen. En wel op tijd zijn hè want je moet miss.J cappenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Daar kunnen ze beter de broeders voor bellen inmiddels. Die gaat eerdaags volledig doorflippenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja dan durven ze wel, tegen een Frau Holt niet
![]()
Pareltjequote:Op zondag 5 februari 2006 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik was even met wat andere dingen bezig maar kom nog even gedag zeggen,
veel plezier nog allemaal, en voor straks welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
Waar? Moet je muziekje aan zettenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:08 schreef Arliator het volgende:
En toen werd het stil hier
slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pareltje ook lekker slapen. En morgen voorzichtig weer wat oefenen met je knietjequote:Op zondag 5 februari 2006 03:07 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik was even met wat andere dingen bezig maar kom nog even gedag zeggen,
veel plezier nog allemaal, en voor straks welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je Dizzy eindelijk gekneveldquote:Op zondag 5 februari 2006 03:08 schreef Arliator het volgende:
En toen werd het stil hier
Truste slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2006 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weltrustenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slaap wel, tot morgenquote:Op zondag 5 februari 2006 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Hhahaah, in huize Arliator/Dizzy-lizzy is het niet stil hoor!! Maar op fok wordt het wel stil als iedereen gaat slapenquote:
Nou alquote:Op zondag 5 februari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
ik ga even wat anders doen, weltruste allemaal en tot morgen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar kunnen ze beter de broeders voor bellen inmiddels. Die gaat eerdaags volledig doorflippen![]()
Truste Yolande, en doe Henk ook nog even de groetjes onderwegquote:Op zondag 5 februari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen Yolandequote:Op zondag 5 februari 2006 03:11 schreef Yolande het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
op de melodie van Boer Harms weer een liedje:
ik ben Frau Holt en ik poets in string en je kijkt zo, ik weet het is niet te geleuven maar het is zo, als ik die string voel tussen me benen moet ik bukken, en hoop dat alle mannen door dat beeld gaan r*kk*n![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |