Ja iddquote:
Bart is te druk met, ja met wat?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd
Wel een beetje lullig dat Bart niet mee wilde gaan, t zijn toch hele goede maatjes iig
Die zit te zoeken, waar kan ik die pol vinden op het internet, van de bloemen voor Bonnie en de rozen voor ...............quote:
Nee je had het over dat mannen egoïstisch zijn en daar geef ik je groot gelijk in dus daar hoeven we het niet verder over te hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, onderwerp te moeilijk? Of te xxx?
Maakt niet uit, zolang je blijft kwekken vind ik het prima![]()
Zou zo maar kunnen. Hij leest heel aandachtig, af en toe een glimlach en je hoort scrollen van de muis. verder bijna geen toetsenbord.quote:
*Zingt* Wist niet dat je kwaad werd, wist niet je kwaad werd, had ik het maar gezien dan had ik het niet gedaan!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee je had het over dat mannen egoïstisch zijn en daar geef ik je groot gelijk in dus daar hoeven we het niet verder over te hebben![]()
![]()
Dat doet die altijd...quote:Op zondag 5 februari 2006 02:37 schreef BONG4002 het volgende:
Bart neemt een stevige hijs van zn shaggie
Ik vind je wel lief hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
*Zingt* Wist niet dat je kwaad werd, wist niet je kwaad werd, had ik het maar gezien dan had ik het niet gedaan!!!![]()
We kunnen even snel een poll maken, wie vind dat fiool een roos heeft verdiend? 99% nee, 1% ja, er is altijd iemand die op het verkeerde knopje drukt. Als Bart dit leest, zwaai even!!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Die zit te zoeken, waar kan ik die pol vinden op het internet, van de bloemen voor Bonnie en de rozen voor ...............
Ik gok in dit geval toch op 100% nee, maar het verbaasde me dat Bart het zich zo aan trok.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
We kunnen even snel een poll maken, wie vind dat fiool een roos heeft verdiend? 99% nee, 1% ja, er is altijd iemand die op het verkeerde knopje drukt. Als Bart dit leest, zwaai even!!
Ik denk dat mevrouw te druk is met andere dingenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kan Morwen van de Tonnekreek ff in beeld brengen waar Bart aan het surfen is??!!
Ik val gelijk helemaal stilquote:Op zondag 5 februari 2006 02:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toch wel?Ik jou al een hele tijd hoor
Pfoeh!!! gelukkig, anders moet ik gaan praten, maar daar krijg ik weer complexen vanquote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik val gelijk helemaal stil........................ oke stilte is weer voorbij.
![]()
![]()
Ze loopt er niet al te charmant bijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
Moet die Holt niet een keer gaan slapen?![]()
[afbeelding]
Moet dit??????quote:Op zondag 5 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
die is echt helemaal hyper van woedequote:Op zondag 5 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik nu voorlopig even niet meer iigquote:Op zondag 5 februari 2006 02:43 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Je ziet haar liever in een rood t-shirt?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze loopt er niet al te charmant bij
Let jij eigenlijk wel op??? ze loopt er juist heel charmant en gekleed bijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe maar niet neequote:Op zondag 5 februari 2006 02:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je ziet haar liever in een rood t-shirt?![]()
Yep, een klein huilend meiske die vandaag voor het eerst een muis door de gang bij oma heeft zien lopenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat mevrouw te druk is met andere dingen
En terecht dat je daar spijt van hebtquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
Sorry allemaal voor het plaatsen van de cap![]()
Wat lief, een muisjequote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, een klein huilend meiske die vandaag voor het eerst een muis door de gang bij oma heeft zien lopen![]()
Beetje in paniek, doosje is het![]()
doet ze dat ooit danquote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Luisterd muziek via zijn mp3 spelerquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ferri in slaap gevallen ?
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En terecht dat je daar spijt van hebt![]()
![]()
![]()
Ach ja een prinsesje hoort daar niet mee geconfronteerd te wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, een klein huilend meiske die vandaag voor het eerst een muis door de gang bij oma heeft zien lopen![]()
quote:
Ach gossie... muisjes mogen helemaal geen prinsessenmeisjes plagenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
ja daar ben je nu te laat mee.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Foreverblue het volgende:
Sorry allemaal voor het plaatsen van de cap![]()
rustig maar.... alles komt goed....quote:Op zondag 5 februari 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik nu voorlopig even niet meer iig![]()
En zeker niet 1 met de fantasie van Hans Christiaan Andersonquote:Op zondag 5 februari 2006 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach ja een prinsesje hoort daar niet mee geconfronteerd te worden![]()
Echt lief jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |