heej Morwen... ja ze zijn 25 januari geboren... 2 schattige poezebeestjes,een tijgertje en een zwart-wittequote:Op zondag 5 februari 2006 04:11 schreef Morwen het volgende:
Hallo, Gladys![]()
Update over de kittens, pliesssssss![]()
Truste Arliator, en hou het bed nog een beetje in modelquote:Op zondag 5 februari 2006 04:04 schreef Arliator het volgende:
Ik ga de partypooper zijn, ik ga knorren, dromen van vrouwen in de keuken, dromen van die goede oude tijd![]()
![]()
![]()
Nou die oberquote:Op zondag 5 februari 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je genomen? En dan bedoel ik niet de ober :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou die ober![]()
vooraf garnalensalade en daarna lindos souflaki (verschillende soorten vlees aan spies ) met tzatziki![]()
quote:
Awwwwwwquote:Op zondag 5 februari 2006 04:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej Morwen... ja ze zijn 25 januari geboren... 2 schattige poezebeestjes,een tijgertje en een zwart-witte![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej Morwen... ja ze zijn 25 januari geboren... 2 schattige poezebeestjes,een tijgertje en een zwart-witte![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou die ober![]()
vooraf garnalensalade en daarna lindos souflaki (verschillende soorten vlees aan spies ) met tzatziki![]()
tijgertje is een vrouwtje en die andere een mannetje... en nee ik geef ze geen namenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Awwwwww![]()
![]()
![]()
Heb je al namen? Katertje, poesje? Wel een klein nestje overigens![]()
Ik zat te denken aan "Kom van dat dak af" maar ik ben niet zo creatief als jijquote:Op zondag 5 februari 2006 04:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en wie noemt er nog nog een nog een liedje?
jawel hequote:
yep primaquote:Op zondag 5 februari 2006 04:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alles goed gegaan met mams en de kittens?
A, mooi zo, dus ik hoef me niet in te houden om ze op te halenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
tijgertje is een vrouwtje en die andere een mannetje... en nee ik geef ze geen namenik hou ze niet he,ze gaan 17 maart samen naar een collega van me
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha had eigenlijk die zwart-witte overquote:Op zondag 5 februari 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, mooi zo, dus ik hoef me niet in te houden om ze op te halen![]()
O je bent ze dus al kwijtquote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
tijgertje is een vrouwtje en die andere een mannetje... en nee ik geef ze geen namenik hou ze niet he,ze gaan 17 maart samen naar een collega van me
![]()
Doe nou een broek aan, waarschuw je niet meer, ne ne ne ne ne doe een broek aan ,das de laatste keer, kom doe een broek aan dit is de laatste keer.quote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan \"Kom van dat dak af\" maar ik ben niet zo creatief als jij![]()
kom van mijn string af, ik heb het nie meerquote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan \"Kom van dat dak af\" maar ik ben niet zo creatief als jij![]()
ja heb foto's maar weet echt niet hoe ik ze moet plaatsen :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 04:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Gladys.
Leuk om te horen dat ze er zijn. heb je al foto\'s van ze??
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jawel hetopper is het, verdient wel een bloemetje voor de moeite
![]()
yeps jonge katjes raak je zo snel kwijt... gelukkig maarquote:
Als je ze mailt kan ik ze wel plaatsen hoor. geen probleem.quote:Op zondag 5 februari 2006 04:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja heb foto\'s maar weet echt niet hoe ik ze moet plaatsen :\'(
Je meent het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 04:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom ik een bloemetje brengen doet er niemand open. Sta mooi voor joker
kan je ze wel mailenquote:Op zondag 5 februari 2006 04:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Gladys.
Leuk om te horen dat ze er zijn. heb je al foto\'s van ze??
ah oke... doe ik dat... momentje dan (moet ze ff van gsm naar pc sturen eerst)quote:Op zondag 5 februari 2006 04:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je ze mailt kan ik ze wel plaatsen hoor. geen probleem.
even een account aanmaken bij http://photobucket.comquote:Op zondag 5 februari 2006 04:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja heb foto\'s maar weet echt niet hoe ik ze moet plaatsen :\'(
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe nou een broek aan, waarschuw je niet meer, ne ne ne ne ne doe een broek aan ,das de laatste keer, kom doe een broek aan dit is de laatste keer.
John Johnes zat thuis en speelde met zijn klarinet en toen kwam Fiool, heeft de hele keuken op stelten gezet. John werd niet heet Fiool liet het koud en nou loopt ze bloot rond in de koud
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Altijd goed, heb nog wel een accountje overquote:Op zondag 5 februari 2006 04:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan je ze wel mailendan plaats jij ze maar
![]()
per spoor - guus meeuwisquote:Op zondag 5 februari 2006 04:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok next song?
als iemand nog belangstelling heeft
![]()
Kilovreters meter gaan onder haar door., ze gaat weg van jou ze is weg van jouwquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kilovreters meter gaan onder haar door., ze gaat weg van jou ze is weg van jouw
ehm weet ff de volgende zin niet![]()
Lekker ding lekker ding in je string is refrein
heb ze je gestuurd en alvast bedanktquote:Op zondag 5 februari 2006 04:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oeh, ben erg benieuwd, Leukquote:Op zondag 5 februari 2006 04:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb ze je gestuurd en alvast bedankt![]()
hahaha ze zijn echt liefquote:
Geen dank hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 04:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb ze je gestuurd en alvast bedankt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |