Mooi he, ik moest ook lachen toen onze katers onder narcose waren geweest en we ze weer thuis kregen het leek wel of ze een fles drank opgezopen hadden.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha jawel,het ging erg stuntelig![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lokt.... Katten mét foto's, deel 26
Kan nooit erger zijn als Vioolquote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Yolande en Dizzy en wie er nog meer binnenkwam![]()
En ik erger me dood aan Anita joh!!!!![]()
Jij moet naar bed! Nu!quote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Yolande het volgende:
Ik blijf zwaaien iedereen die ik nog niet genoemd heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dan kan ik uitslapen, ik hoef pas over 13 en een half uur te gaan werkenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PAS??? over 11 uur ben ik weer aan het werk
Trustequote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat de cremes door de plee spoelen ook![]()
![]()
Ik wil het je wel even kort uitleggen hoor, als je wilt. Of is dat te offtopic hier?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
bluezz ik kan geen foto's plaatsen,ben ik niet slim genoeg voor
![]()
maar hier staan er een paar [HBB SC 264] Zingend de nacht door met dank aan Snaptnix![]()
Jou altijdquote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef newsman het volgende:
Zo Morwen, zou je me nu ff willen maseren met je zweep, ik heb geen pijn in me rug
Bij newsman hoor je plasgeluiden???quote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou altijd![]()
En waarom hoor ik plasgeluiden![]()
Omdat je mijn bed loopt onder te pissenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jou altijd![]()
En waarom hoor ik plasgeluiden![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
![]()
maar hier staan er een paar [HBB SC 264] Zingend de nacht door met dank aan Snaptnix![]()
dat hebben er al meer gedaanquote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wil het je wel even kort uitleggen hoor, als je wilt. Of is dat te offtopic hier?
Uhmmmquote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef newsman het volgende:
[..]
Omdat je mijn bed loopt onder te pissen![]()
Wij zijn net thuis en mogen over 13 en een half uur weer aantredenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PAS??? over 11 uur ben ik weer aan het werk
Viool geeft een golden shower zeker.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef newsman het volgende:
[..]
Omdat je mijn bed loopt onder te pissen![]()
Ook dat, maar ook op de streamsquote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bij newsman hoor je plasgeluiden???![]()
De kittens van Gladys op herhaling dan maarquote:Op zondag 12 februari 2006 03:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
Oke, maar als je het nog een keer wilt proberen, en ik ben er, vraag maar gerustquote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat hebben er al meer gedaanmaar snap het echt niet
![]()
yepquote:Op zondag 12 februari 2006 03:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat een scheetjes... van je eigen mama poes ?
LLLLIIIIIEEEEFFFFF.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De kittens van Gladys op herhaling dan maar![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das goed,doe ikquote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, maar als je het nog een keer wilt proberen, en ik ben er, vraag maar gerust
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn als Viool![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
yepen 17 maart gaan ze naar een collega van me
![]()
Niet alles gelukkig. Als je eens wist hoe wij hier over je zaten te roddelen had je wel anders op ons gereageerdquote:Op zondag 12 februari 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook dat, maar ook op de streams![]()
Eh, ik ben Hummie heh, ik hoor alles![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |