Ok gesnopenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vergat mijn smilies en PI ja... je kent namelijk niemand via internet.
Ach lieeeeffquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej yolandede poesjes hebben vandaag hun eerste stapjes gezet
![]()
Dat doet ze al een behoorlijk tijdjequote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Viola, begint nu echt mega tien ton dom te lullen.
Kijk uit voor die gedrapeerde gordijnen, die moet weigeren (kan)quote:Op zondag 12 februari 2006 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, en met een spiegeltje aan de monitor gemonteerd![]()
Aan PI doen we hier niet zoveel hoor. Ik heb gelezen dat ze in andere fora zich er erg druk om kunnen maken, maar hier nietquote:Op zondag 12 februari 2006 02:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vergat mijn smilies en PI ja... je kent namelijk niemand via internet.
Heb je haar al eens anders gehoord dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Welke poesjesquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef Gladys het volgende:
heej yolandede poesjes hebben vandaag hun eerste stapjes gezet
![]()
Hehehequote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aan PI doen we hier niet zoveel hoor. Ik heb gelezen dat ze in andere fora zich er erg druk om kunnen maken, maar hier niet
Ja maar die vind ik moooiii!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk uit voor die gedrapeerde gordijnen, die moet weigeren (kan)![]()
hahahaha jawel,het ging erg stunteligquote:Op zondag 12 februari 2006 02:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach lieeeeff![]()
heb je niet vreselijk gelachen?
quote:
mijn 2 kittens van 2 en halve week oudquote:
Ah we krijgen niveau ze gaat naar haar gewicht lullenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
Hmmm, dat klinkt een beetje ranzig.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:58 schreef Yolande het volgende:
[..]
Frizti mooi sap heb ik weer gezien van je![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WA, ben je ziek, je gebruikt een PI
![]()
Kliko het vuur inquote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef frizti het volgende:
Ik ben voor de doodstraf van die kliko.
ben tegen de doodstraf maar voor de kliko maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef frizti het volgende:
Ik ben voor de doodstraf van die kliko.
Tis een kwestie van je goed uitdrukkenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:57 schreef Arliator het volgende:
Aan PI doen we hier niet zoveel hoor. Ik heb gelezen dat ze in andere fora zich er erg druk om kunnen maken, maar hier niet
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef frizti het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt een beetje ranzig.![]()
Het is PAS 3 uur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |