Het aantal is nu wel minder dan in het begin, geloof ik. Ik lurk af en toe daar. In het begin was het veel erger naar mijn idee.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over hoe er toen op haar gereageert werd door sommigen, bedoel ik. Ik volg het topic verder niet dus ik weet niet hoeveel hypocrieten er nu zitten te kwijlen op haar![]()
hahaha ik struikel nog over mijn eigen poten dus dat zal niet aan de drempel liggen hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb je met die hoge drempels![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben morgen weer beter zei hij![]()
Met ong. 38.6 koorts...
Ja schat, blijf jij maar liggen.
Ik doe de styling vandaag, als ik er de kracht voor heb, zei ik
Hij is iig lachend naar bed gegaan met de woorden : gek wijf
Toch wereldvreemd?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hy newsie... wanneer mag ik m'n sig terug veranderen. Hij klopt nu niet echt![]()
Meer dan genoeg en ze komen ook overal vandaan lijkt het wel. Tanjafans valleen ineens bij bosjes uit de lucht. Dus de grote tip: stevige paraplu (en interne spellingscheck) mee als je je in het hol van de leeuw waagtquote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over hoe er toen op haar gereageert werd door sommigen, bedoel ik. Ik volg het topic verder niet dus ik weet niet hoeveel hypocrieten er nu zitten te kwijlen op haar![]()
Ik heb Coos daar zien posten. Coos! Het orakel van Leidschendam veranderd in een starfucker!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het aantal is nu wel minder dan in het begin, geloof ik. Ik lurk af en toe daar. In het begin was het veel erger naar mijn idee.
Raar ja, eerst werd ze kompleet afgefikt hier.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meer dan genoeg en ze komen ook overal vandaan lijkt het wel. Tanjafans valleen ineens bij bosjes uit de lucht. Dus de grote tip: stevige paraplu (en interne spellingscheck) mee als je je in het hol van de leeuw waagt![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben morgen weer beter zei hij![]()
Met ong. 38.6 koorts...
Ja schat, blijf jij maar liggen.
Ik doe de styling vandaag, als ik er de kracht voor heb, zei ik
Hij is iig lachend naar bed gegaan met de woorden : gek wijf
Ach je kunt het ook super begaaft noemenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een trauma, als je op je 6e weet wat je pas op je 50ste hoort te weten
staat de verbinding nog open danquote:
Alleen even uit nieuwsgierigheid, had je mijn mail nog ontvangen gisteren?quote:
Dat was voor ze zich kon verdedigen, voor ze zich kon laten horen, dus voor we haar leerden kennen.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:48 schreef frizti het volgende:
Raar ja, eerst werd ze kompleet afgefikt hier.
Bleuzz, kom je ff helpen Allah, staat niet op de vlag van Denemarkenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik scheur alles doormidden hoor newsman....
Al is het Allah
Ik zit niet te kwijlen op haar en in dat topic doet niemand dat echt en is ze al genoeg hard aangepakt, en volgde BB nog niet zo intensief toen ze er nog in zat, mn toen via de blog en als user vind ik haar wel lachen en de kooktips zijn legendarischquote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja ontvangen en de mods van HBB ook, dus ik laat het aan hen over, heb genoeg aan CUL en F&Fquote:Op zondag 12 februari 2006 02:50 schreef Arliator het volgende:
Alleen even uit nieuwsgierigheid, had je mijn mail nog ontvangen gisteren?
Of het nu door mijn mail kwam, of door iets anders, het is wel veranderd, en nu inmiddels weggehaald heb ik gezien. lijk wel een bejaarde die iedereen in de gaten houdt![]()
Nou spreek je jezelf tegen. Je hebt haar HIER leren kennen zeg je, en dan vraag je of je iemand kunt leren kennen via INTERNET. Of was dat sarcasme.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was voor ze zich kon verdedigen, voor ze zich kon laten horen, dus voor we haar leerden kennen.
Of je nou fan of niet bent, nu kan je haar leren kennen, en zeg nou zelf... denk jij iemand te kenne van TV. Of van internet?
Niks mis mee, maar ik heb geen behoefte aan een meer dan normale belangstelling voor iemand die net zoals wij is. Ik vind niks van Tanja eigenlijk, dat had ik toen niet en dat heb ik nu niet. Nogal neutraal en welk wasmiddel zij gebruikt vind ik niet bepaald interessant ofzoquote:Op zondag 12 februari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meer dan genoeg en ze komen ook overal vandaan lijkt het wel. Tanjafans valleen ineens bij bosjes uit de lucht. Dus de grote tip: stevige paraplu (en interne spellingscheck) mee als je je in het hol van de leeuw waagt![]()
Ging volgens mij niet over jou Manu. We weten trouwens al dat je een slijmbal bentquote:Op zondag 12 februari 2006 02:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit niet te kwijlen op haar en in dat topic doet niemand dat echt en is ze al genoeg hard aangepakt, en volgde BB nog niet zo intensief toen ze er nog in zat, mn toen via de blog en als user vind ik haar wel lachen en de kooktips zijn legendarisch
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:51 schreef newsman het volgende:
Bleuzz, kom je ff helpen Allah, staat niet op de vlag van Denemarken![]()
Heb jij ook al zo'n lelijke geranium voor je monitor staanquote:Op zondag 12 februari 2006 02:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
lijk wel een bejaarde die iedereen in de gaten houdt![]()
Snap ik, ik wel Snaptnixquote:Op zondag 12 februari 2006 02:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ontvangen en de mods van HBB ook, dus ik laat het aan hen over, heb genoeg aan CUL en F&FMaar toch prima om mij daarover te mailen.
* Bluezz gaat op zoek naar sleutels
heej yolandequote:
wil je ruzie hoer?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ging volgens mij niet over jou Manu. We weten trouwens al dat je een slijmbal bent![]()
Ik vergat mijn smilies en PI ja... je kent namelijk niemand via internet.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
Nou spreek je jezelf tegen. Je hebt haar HIER leren kennen zeg je, en dan vraag je of je iemand kunt leren kennen via INTERNET. Of was dat sarcasme.
ook morguhquote:
Je bent toch ook een slijmbalquote:
Ben je gek. Zag je dat clownsneusje niet achter mijn post staan danquote:
quote:
Poesjesquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej yolandede poesjes hebben vandaag hun eerste stapjes gezet
![]()
Ja, en met een spiegeltje aan de monitor gemonteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n lelijke geranium voor je monitor staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |