WAAATTTTTT !!!!!!!!!quote:
ja, we hebben het daar over eten en wassen en oh ja Tanjaquote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 't daar veel leuker is dan hier![]()
Ja hoor gaat stuk beter.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Alles goed met het kindje? hopenlijk een beetje beter weer, heb eens een keer niet veel teruggelezen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
[slijmmodus] Komt omdat ik jou goed vind[/slijmmodus]
Is dat die van de wereldvreemde???quote:Op zondag 12 februari 2006 02:35 schreef newsman het volgende:
superMoM, kom je ook bij onze club en wickedangel
Vier op een rij was al raar genoeg met Manu aanwezig.quote:
Nee, van de juit NIET wereldvreemdenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is dat die van de wereldvreemde???
Ik heb m'n eigen cluppie.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:35 schreef newsman het volgende:
superMoM, kom je ook bij onze club en wickedangel
Het was een klap en ineens zag ik er weer zo uit, het is toch een droom om er zo uit te zien en te weten wat je nu weetquote:Op zondag 12 februari 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Henk![]()
Nog gefeliciteerd!![]()
Je bent een stuk jonger geworden, zie ik aan je foto![]()
Ik vind het klasse dat ze zich hier in het hol van de leeuw waagt, maar ik begrijp niet waarom BB5 doodgeanalyseerd moet worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, we hebben het daar over eten en wassen en oh ja Tanja
Nee van de Niet wereldvreemdequote:Op zondag 12 februari 2006 02:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is dat die van de wereldvreemde???
Spijtquote:Op zondag 12 februari 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het klasse dat ze zich hier in het hol van de leeuw waagt, maar ik begrijp niet waarom BB5 doodgeanalyseerd moet worden.
Dat lijkt me eerder een trauma, als je op je 6e weet wat je pas op je 50ste hoort te wetenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het was een klap en ineens zag ik er weer zo uit, het is toch een droom om er zo uit te zien en te weten wat je nu weet![]()
SuperMOM ook een hartelijke
Legt een kussen neer.quote:
Tijdje terug las ik een grapje van iemand die de boel omdraaide waarbij je dus begint bij je dood en eindigt bij je geboorte. Was echt geinig en een stuk leuker ook welquote:Op zondag 12 februari 2006 02:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het was een klap en ineens zag ik er weer zo uit, het is toch een droom om er zo uit te zien en te weten wat je nu weet![]()
dank u dank uquote:
Oooow die klinkt wel lekker! Die van de Niet Wereld vreemdequote:Op zondag 12 februari 2006 02:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee van de Niet wereldvreemde
Lees anders mijn SIG.
heej nieuwtjesmeneerquote:
Ach gossie.. arme golfer toch. Hopelijk issie snel weer helemaal beterquote:Op zondag 12 februari 2006 02:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik geniet nog ff mee, mijn ziekeis naar boven gestrompeld
Over hoe er toen op haar gereageert werd door sommigen, bedoel ik. Ik volg het topic verder niet dus ik weet niet hoeveel hypocrieten er nu zitten te kwijlen op haarquote:
haaaaaaiiiiquote:
Idd voeg het ff toe aan je sig Supermomquote:Op zondag 12 februari 2006 02:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oooow die klinkt wel lekker! Die van de Niet Wereld vreemde
Hy newsie... wanneer mag ik m'n sig terug veranderen. Hij klopt nu niet echtquote:Op zondag 12 februari 2006 02:44 schreef newsman het volgende:
Hee Manu, wanneer ga je je sig veranderen ????
heej manuquote:
Ow, zow.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over hoe er toen op haar gereageert werd door sommigen, bedoel ik. Ik volg het topic verder niet dus ik weet niet hoeveel hypocrieten er nu zitten te kwijlen op haar![]()
Tja je zit een nu in een hokje, dus mag het niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hy newsie... wanneer mag ik m'n sig terug veranderen. Hij klopt nu niet echt![]()
Ik ben morgen weer beter zei hijquote:Op zondag 12 februari 2006 02:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie.. arme golfer toch. Hopelijk issie snel weer helemaal beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |