Neem haar toch niet zo serieus.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
Fuck zit me ff kwaad te maken, opdat lullende riool, van een Viool.
wat dan wel.....quote:Op zondag 12 februari 2006 02:25 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n onbijter eigenlijk.![]()
Ze heeft de hele scene afgeneukt, dat varkenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem haar toch niet zo serieus.
Odie![]()
Wie ben je aan het verbindenquote:
Ja joh, dat weet iedereen. Daarom juist.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze heeft de hele scene afgeneukt, dat varken
Een wip in de morgen, is een dag zonder zorgen.quote:
Kan ik ergens een stekkertje in steken voor je ?quote:
Daar moe je alleen maar om lachen joh, zo lomp als dat dat mens isquote:Op zondag 12 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
Fuck zit me ff kwaad te maken, opdat lullende riool, van een Viool.
quote:
En ik dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
ik geeft ff een knuf aan Morwen![]()
en een dikke knuf aan Snappie
![]()
Lekkere binnenkomer Henk.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan ik ergens een stekkertje in steken voor je ?![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Henkquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Halloquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Geloof me, die heeft alles afgeneukt johquote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze heeft de hele scene afgeneukt, dat varken
Hai Henkquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Gekkerd.........quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Schat doka jij ook een newsie knuf![]()
Ik snap maar weinig vandaag.... ben zelf als in het tann topic aan het posten (of zou het daardoor komen mischien)quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Niet wie maar Wat![]()
Ik ben er hoor, waas gelul op 2![]()
dikke knuf terugquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
![]()
Overloopster!!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik snap maar weinig vandaag.... ben zelf als in het tann topic aan het posten (of zou het daardoor komen mischien)![]()
Meid toch, het gaat niet goed met je heh, kom maar even in mijn armenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik snap maar weinig vandaag.... ben zelf als in het tann topic aan het posten (of zou het daardoor komen mischien)![]()
Ik heb begrepen dat 't daar veel leuker is dan hierquote:Op zondag 12 februari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar BB5 is toch allang voorbij?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 't daar veel leuker is dan hier![]()
Precies.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar BB5 is toch allang voorbij?
Heb ik ook gelezen, laat ik ze dan maar niet lastigvallen met mijn aanwezigheid, anders is het leuke er direct vanafquote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien komt het dan ooit toch weer goed met mequote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meid toch, het gaat niet goed met je heh, kom maar even in mijn armen![]()
Aan je 3de jeugd begonnen (gezien je avatar)?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ja hij gaat lekker toch?![]()
Hoi Frizti![]()
Hoi Snaptnixquote:
Ja zeker... hele kookcursussen van Tanja en wastips. Net wat ik zocht in HBBquote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |