had een date volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2006 02:06 schreef doka het volgende:
[..]Wat? Waarom? Waarom weet ik van niks?
Wees maar blij dat je hem niet gezien hebtquote:Op zondag 12 februari 2006 02:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tsja, een mens kan niet alles weten he? Ik heb die film niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen, misschien was ze wel onzichtbaar?
Geen idee, ik kijk meestal niet naar die "vrouwen-films".quote:
quote:
Blijft mijn vraag: Wat? Waarom? Waarom weet ik van niets?quote:
Heb je weer in het woordenboek zitten lezenquote:
Je hebt niets gemist. Behalve mevrouw Binoche dan.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk meestal niet naar die "vrouwen-films".
Ik ben niet zo geduldig met die engelsen, vandaar dat ik hem waarschijnlijk niet gezien heb.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je hem niet gezien hebt![]()
Hoi trouwens![]()
![]()
![]()
Geen idee, Ferry schreef iets op zodat wij het niet konden zienquote:Op zondag 12 februari 2006 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat doet hij met dieren? Eten geven?
Dat is weer eens wat anders dan plaatjeskijken.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb je weer in het woordenboek zitten lezen![]()
als je het niet weet moet je haar maar vragen, te moe voorquote:Op zondag 12 februari 2006 02:11 schreef doka het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag: Wat? Waarom? Waarom weet ik van niets?
Teruglezen wil weleens helpenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:11 schreef doka het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag: Wat? Waarom? Waarom weet ik van niets?
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb je weer in het woordenboek zitten lezen![]()
Teruglezen kost moeite. Ik boycot dingen die moeite kostenquote:
Zoiets. Iig nog niet geweest.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:15 schreef frizti het volgende:
Zeiden ze nou de oscars gemist?
De uitreiking is toch pas begin maart?
Moest naar de wcquote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je moest wel zes minuten nadenken![]()
Vooruit, ik ben in een goeie buiquote:Op zondag 12 februari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Teruglezen kost moeite. Ik boycot dingen die moeite kosten
Ja ja, dat zeggen ze allemaal.quote:
teruglezenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je moest wel zes minuten nadenken![]()
Natuurlijk blijft ze niet slapen, als ik een date heb, ga ik ook niet slapen, dat kan later ook welquote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooruit, ik ben in een goeie bui![]()
melke heeft/had een date in Brussel of Antwerpen, ze bleven niet slapen maar plannen veranderen weleens![]()
Dank u meesteresquote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooruit, ik ben in een goeie bui![]()
melke heeft/had een date in Brussel of Antwerpen, ze bleven niet slapen maar plannen veranderen weleens![]()
precies, knallen met die hapquote:Op zondag 12 februari 2006 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft ze niet slapen, als ik een date heb, ga ik ook niet slapen, dat kan later ook wel![]()
Ik ga de streams maar eens aangooien, wat een waas gelul.........I love itquote:Op zondag 12 februari 2006 02:19 schreef SuperMOM het volgende:
En Viool was gevraagd voor Boulevard VOOR AlbertAnita: ja das typisch nicht zijn
![]()
Je kunt ook na de daad weggaan ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft ze niet slapen, als ik een date heb, ga ik ook niet slapen, dat kan later ook wel![]()
Net zoals je bovenbuurman... maar alleen in het weekeindequote:
NA de daad... tsss... je kan toch wel de hele nacht doorgaan zeker, ben jij nou voor een watjequote:
Heeft Manu toch al iets van zijn buurman geleerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net zoals je bovenbuurman... maar alleen in het weekeinde![]()
My favorite date in elk gevalquote:
precies, maar ik doe het gewoon niet in het weekeinde en alleen doordeweeks, is goed voor het slapen gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net zoals je bovenbuurman... maar alleen in het weekeinde![]()
Ik heb toch niet gezegd hoe lang die daad duurt?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
NA de daad... tsss... je kan toch wel de hele nacht doorgaan zeker, ben jij nou voor een watje![]()
ahhhh een echte wop-erquote:Op zondag 12 februari 2006 02:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd hoe lang die daad duurt?
Hee, als je je daad hebt gedaan is het klaar. Dan kan je weg. Of ze moet heel speciaal zijn, dan wou ik er nog wel eentje aan toevoegen (god wat klink ik nu stoer, wist van mezelf niet eens dat ik ze was vroeger, mooi medium dat inetquote:Op zondag 12 februari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
NA de daad... tsss... je kan toch wel de hele nacht doorgaan zeker, ben jij nou voor een watje![]()
Ik ben niet zo'n onbijter eigenlijk.quote:
Slaap zacht en morgen gezond weer op.quote:
Neem haar toch niet zo serieus.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
Fuck zit me ff kwaad te maken, opdat lullende riool, van een Viool.
wat dan wel.....quote:Op zondag 12 februari 2006 02:25 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n onbijter eigenlijk.![]()
Ze heeft de hele scene afgeneukt, dat varkenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neem haar toch niet zo serieus.
Odie![]()
Wie ben je aan het verbindenquote:
Ja joh, dat weet iedereen. Daarom juist.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze heeft de hele scene afgeneukt, dat varken
Een wip in de morgen, is een dag zonder zorgen.quote:
Kan ik ergens een stekkertje in steken voor je ?quote:
Daar moe je alleen maar om lachen joh, zo lomp als dat dat mens isquote:Op zondag 12 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
Fuck zit me ff kwaad te maken, opdat lullende riool, van een Viool.
quote:
En ik dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
ik geeft ff een knuf aan Morwen![]()
en een dikke knuf aan Snappie
![]()
Lekkere binnenkomer Henk.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan ik ergens een stekkertje in steken voor je ?![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Henkquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Halloquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Geloof me, die heeft alles afgeneukt johquote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze heeft de hele scene afgeneukt, dat varken
Hai Henkquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Trusten Odie![]()
Gekkerd.........quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Schat doka jij ook een newsie knuf![]()
Ik snap maar weinig vandaag.... ben zelf als in het tann topic aan het posten (of zou het daardoor komen mischien)quote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Niet wie maar Wat![]()
Ik ben er hoor, waas gelul op 2![]()
dikke knuf terugquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
![]()
Overloopster!!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik snap maar weinig vandaag.... ben zelf als in het tann topic aan het posten (of zou het daardoor komen mischien)![]()
Meid toch, het gaat niet goed met je heh, kom maar even in mijn armenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik snap maar weinig vandaag.... ben zelf als in het tann topic aan het posten (of zou het daardoor komen mischien)![]()
Ik heb begrepen dat 't daar veel leuker is dan hierquote:Op zondag 12 februari 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar BB5 is toch allang voorbij?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 't daar veel leuker is dan hier![]()
Precies.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar BB5 is toch allang voorbij?
Heb ik ook gelezen, laat ik ze dan maar niet lastigvallen met mijn aanwezigheid, anders is het leuke er direct vanafquote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien komt het dan ooit toch weer goed met mequote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meid toch, het gaat niet goed met je heh, kom maar even in mijn armen![]()
Aan je 3de jeugd begonnen (gezien je avatar)?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ja hij gaat lekker toch?![]()
Hoi Frizti![]()
Hoi Snaptnixquote:
Ja zeker... hele kookcursussen van Tanja en wastips. Net wat ik zocht in HBBquote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |