Newsiequote:Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef newsman het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wie ben er weer, zooooooo, zit je ff rustig naar de adri van puin show te kijken, word je net als er een flatgebouw inelkaar stort geroepen.ben ik weer
Ben je weer wakker?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
Alle mensen die ik nog niet begroet heb Haaaaaaaaaaaai![]()
Net nog welquote:Op zondag 12 februari 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ???
pulp fiction??quote:Op zondag 12 februari 2006 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind dat John Travolta terug kwam met die fim van Tarantino (lijk viool en anita wel kan er niet opkomen)
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 februari 2006 01:59 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ???
quote:
Ik wist hetquote:Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef newsman het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wie ben er weer, zooooooo, zit je ff rustig naar de adri van puin show te kijken, word je net als er een flatgebouw inelkaar stort geroepen.ben ik weer
Saturday Night Fever?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind dat John Travolta terug kwam met die fim van Tarantino (lijk viool en anita wel kan er niet opkomen)
Zo oneens, Tom Hanks is juist allround, 1 van mijn favorietenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Viool"nee Tom Hanks heeft maar 1 genre???????)
‘Life is like a box of chocolates…you never know what you’re gonna get’quote:Op zondag 12 februari 2006 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Allemachtig. Je doet het erom?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zo oneens, Tom Hanks is juist allround, 1 van mijn favorieten![]()
Hallo iedereen![]()
Hai Morwenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Ik ben zwaar onder de indruk van haar filmkennisquote:Op zondag 12 februari 2006 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Viool, de nieuwe Miochquote:Op zondag 12 februari 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben zwaar onder de indruk van haar filmkennis![]()
Morwen![]()
![]()
Hello, is Kim weer helemaal opgeknapt?quote:
Tsja Viool denkt andersquote:Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
Maar weet wel veel van filmsquote:Op zondag 12 februari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Mioch is ook een waanzinnige nitwit![]()
Jij zei "zwaar"quote:Op zondag 12 februari 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben zwaar onder de indruk van haar filmkennis![]()
Morwen![]()
![]()
Jawel hoor gaat redelijk goed. Nog snotverkouden en dus erg onrustig, eet nog niet. Maar koorts is helemaal weg en er zit weer volop leven in die eigenwijze donderquote:Op zondag 12 februari 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hello, is Kim weer helemaal opgeknapt?
Toch wel lief, mensen die in zichzelf pratenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die zit nog op de loveseat in Antwerpen
Jac Goderie is altijd wel lachen met zijn reviews van films.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Mioch is ook een waanzinnige nitwit![]()
Nee hoor.quote:
Had al eerder hallo gezegd hoor, let je wel een beetje opquote:
Die zit toch alleen nog maar bij AT5?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Jac Goderie is altijd wel lachen met zijn reviews van films.
Ik ben blij het te horenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel hoor gaat redelijk goed. Nog snotverkouden en dus erg onrustig, eet nog niet. Maar koorts is helemaal weg en er zit weer volop leven in die eigenwijze donder![]()
En TV Noord-Holland ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die zit toch alleen nog maar bij AT5?
Ik ken hem alleen van Omroep Brabant (heb geen at5 hier).quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die zit toch alleen nog maar bij AT5?
Alleen mijn pasjequote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef newsman het volgende:
[..]
En van wie mocht jij hier komen, mag ik ff je pasje zien![]()
Tsja, een mens kan niet alles weten he? Ik heb die film niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen, misschien was ze wel onzichtbaar?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik kan hem niet meer serieus nemen sinds Juliette Binoche een Oscar kreeg voor beste bijrol in The English Patient. Ze was het enige lichtpunt in die kutfilm en 'expert' Mioch zei... "Goh, ik kan me haar niet eens herinneren."![]()
Wat doet hij met dieren? Eten geven?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:07 schreef SuperMOM het volgende:
Richard Gere doet het met dieren????? Pet shop??? Ibiza? Ja weet Anita wel in haar wilde levenFerry weet ook wat pet shoppen is en viool is geschockt dat een boeddist dat doet?
Nee ze was werelds.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tsja, een mens kan niet alles weten he? Ik heb die film niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen, misschien was ze wel onzichtbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |