Nou het lijkt dus op een piemel met een helm op die uit een bilpartij komt geslopenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
Heej tt ssnel ik kan niet meer dus tot morgen gesaterki -eid zo ze![]()
zolang het funzig is is het goed, vunzig wordt beledigenderquote:Op zondag 12 februari 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik je avater nu in het groot heb gezien. in het klein leek het een heel erg ranzig plaatje, kan ook aan mijn funzige geest liggen
![]()
Mag best afentoe wat roepen hoor, anders wordt het zo saaiquote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef newsman het volgende:
Streams zet ik ff uit, ga muziek draaien maar niet posten, hou me aan de regels.
Jij ziet wel erg rare dingen.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou het lijkt dus op een piemel met een helm op die uit een bilpartij komt geslopen
Sorry hoor![]()
hahahah, ik dacht al dat er zo'n antwoord zou komen. Lijkt wel op een liedje, the girl is mine, weet ff niet meer van wie.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oi, the dick is mine, ten alle tijden![]()
![]()
Beledig me eigen funzige geest nooitquote:Op zondag 12 februari 2006 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
zolang het funzig is is het goed, vunzig wordt beledigender![]()
tot later yolandequote:Op zondag 12 februari 2006 03:24 schreef Yolande het volgende:
Ik ga even wat anders doen. tot later.![]()
ik ga niet naar iedereen zwaaien hoor![]()
![]()
hahahaha jij hebt wel een erg rijke fantasie hequote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou het lijkt dus op een piemel met een helm op die uit een bilpartij komt geslopen
Sorry hoor![]()
Ik haal het er niet uitquote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Shit weer de verkeerde tram genomen, ik ga wel weer naar mijn eigen wolkjequote:Op zondag 12 februari 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
Hier is een nummer van de Rolling Stones uit de naam Henk- Hey you get off my cloud
Waar ze mee omgaat wordt ze door besmetquote:Op zondag 12 februari 2006 03:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha jij hebt wel een erg rijke fantasie he![]()
![]()
En dan nu de uitleg graag... heb het al langs alle kanten bekeken maar zie het echt nietquote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Ik neem aan dat je weg bentquote:Op zondag 12 februari 2006 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
Heej tt ssnel ik kan niet meer dus tot morgen gesaterki -eid zo ze![]()
Nope, geen bezwaren vooralsnogquote:Op zondag 12 februari 2006 03:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
hahahah, ik dacht al dat er zo'n antwoord zou komen. Lijkt wel op een liedje, the girl is mine, weet ff niet meer van wie.
Hij heeft daar geen bezwaar tegen mag ik aannemen? Ik niet in ieder geval als Dizzy dat tegen mij zou zeggen. Maar dan moet het natuurlijk niet bij woorden blijven![]()
Ik zie ook een soort miereneter achtig dingquote:Op zondag 12 februari 2006 03:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaha jij hebt wel een erg rijke fantasie he![]()
![]()
Wat nou weer, zit ik een keer lief te doenquote:
jij moet wel erg raar over mij gedacht hebben voordat je wist wat er op mijn avatar stond hequote:Op zondag 12 februari 2006 03:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik zie ook een soort miereneter achtig ding![]()
Snappie, kanjerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga maar eens slapentot morgen allemaal
![]()
Truste sexie heksiequote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Kun je dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat nou weer, zit ik een keer lief te doen![]()
Zo kom je nooit in slaap natuurlijkquote:
Of hij moet je heel saai vinden, dan welquote:Op zondag 12 februari 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in slaap natuurlijk![]()
Misschien heeft ze toch een zachte kant..quote:Op zondag 12 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zat ook al met open mond naar deze tekst te kijken
picsquote:Op zondag 12 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zat ook al met open mond naar deze tekst te kijken
Maar dat is net zoiets als dat Viool ineens stopt met eten en aardig wordt.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:32 schreef doka het volgende:
[..]
Misschien heeft ze toch een zachte kant..
Snapte er geen drol van, al die poesjes en dan die avaterquote:Op zondag 12 februari 2006 03:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
jij moet wel erg raar over mij gedacht hebben voordat je wist wat er op mijn avatar stond he![]()
Wel tussen jouw benen met een behoorlijk vaart of telt dat nietquote:Op zondag 12 februari 2006 03:33 schreef doka het volgende:
[..]
Kun je ook je benen in je nek leggen?
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Snapte er geen drol van, al die poesjes en dan die avater![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel tussen jouw benen met een behoorlijk vaart of telt dat niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |