dus mag niet over poesjes praten hierquote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef newsman het volgende:
[..]
Hele lieve poesjes, maar daar hebben we flora en fauna voor
![]()
Oeps ik mag geloof ik geen kittens (en ook geen puppy's)quote:
ik mag ook geen muziek draaien.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus mag niet over poesjes praten hier![]()
![]()
Weet ik wel maar Anita doet het voor het goede doel en dan kan ik het hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jawel!!!! Euhm... nee das waar niemand is zo erg aks Viool
Maar Anita-blonde-ik-kan-er-niets-aan-doen-muts komt errug dicht in de buurt van mijn irritatie level
Zolang je niet over mijn lul fietst vind ik het bestquote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet alles gelukkig. Als je eens wist hoe wij hier over je zaten te roddelen had je wel anders op ons gereageerd![]()
quote:
Hebbie nog een leuk nummertje klaar staan trouwens ?quote:
ahhhquote:
Als zij er niet had gezeten, waren we misschien allang afgehaakt (bij gebrek aan een bash target).quote:Op zondag 12 februari 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Weet ik wel maar Anita doet het voor het goede doel en dan kan ik het hebben, maar viool zit daar alleen voor haar ego
![]()
Eng mens, ik las ook nog ergens een stukje dat we haar maar moesten nemen zoals ze is![]()
![]()
Tuurlijk mag je best muziek draaien, maar je hoeft toch niet elk nummer te roepen wat je draaitquote:
Lijkt me in jouw geval erg moeilijk gaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zolang je niet over mijn lul fietst vind ik het best![]()
Altijd Henkquote:Op zondag 12 februari 2006 03:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hebbie nog een leuk nummertje klaar staan trouwens ?
* Gladys pakt gelijk der spullen en trekt bij bluezz in ...met 4 kattenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:14 schreef Bluezz het volgende:
Jullie mogen wel bij ons wonen hoor
Hier mag/kan alles
Zielig voor jou maar voor die beestjes beterquote:
van mij wel hoor,als het maar geen frans bauer bagger isquote:
Helaas heb ik hem vorig jaar moeten laten inslapen, na 15 jaar gezelschap.quote:
Slaap lekker Manuquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Zit ik hier nou op het kattenforum?
nouja ik ga toch slapen, morgen weer een belangrijke wedstrijd voor MCFC, tot morgen
Mijn trouwboekje zegt wat andersquote:Op zondag 12 februari 2006 03:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lijkt me in jouw geval erg moeilijk gaan.![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
nouja ik ga toch slapen, morgen weer een belangrijke wedstrijd voor MCFC, tot morgen
slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Trustequote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Zie je morgen Manu, slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Speel eens leuke uit mijn naam, start me up Stones ofzoquote:
Ben wel blij dat ik je avater nu in het groot heb gezien. in het klein leek het een heel erg ranzig plaatjequote:Op zondag 12 februari 2006 03:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
van mij wel hoor,als het maar geen frans bauer bagger is![]()
aahhhh mag ik die hebbenquote:
Hey... die ken ik... das je avatarquote:
uhhh wat dacht je dan dat het wasquote:Op zondag 12 februari 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik je avater nu in het groot heb gezien. in het klein leek het een heel erg ranzig plaatje, kan ook aan mijn funzige geest liggen
![]()
Ga ik volgende keren wel zeiken over voetbal enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
sorry, maar je hebt al een poesjequote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
Ik mag geen poesje en ook geen hondje![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
Oi, the dick is mine, ten alle tijdenquote:Op zondag 12 februari 2006 03:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus je bent toch een mannetje??? Anders zou ik er niet overheen kunnen fietsen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sorry, maar je hebt aleen poesje
sorry nogmaals
zeg nou zeg nou zeg nouquote:Op zondag 12 februari 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet vragen, niet vragen, niet vragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |