quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef Manu82 het volgende:
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 18
Voorgaande delen
01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14,15,16, 17
Tanja fansite
http://www.bb-tanja.nl
Tanja heeft zichzelf inmiddels geregistreerd op Fok, onder de naam: tann
Ze komt regelmatig in dit topic, het is dan mogelijk haar vragen te stellen, maar als Tan aangeeft liever ergens niet eindeloos op in te gaan, respecteren we dat hier![]()
Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstellen.
uuh foutje drukte per ongeluk op invoeren zonderquote:
nee, maar welke site bedoel je...zijn er 3...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef Annelies-G het volgende:
Ow Tann ? heb een winrar file van al mijn screenshots die ik van jou en Joss heb gemaakt gemaild naar mailadres van je Fansite
En bij wijze van extra service, het menu voor de komende twee dagen:quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef Manu82 het volgende:
Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstellen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef tann het volgende:
[..]
vandaag hutspot (1 persoonsverpakking en nog lan niet over datum..) met jus en rundersausijsje, morgen denk brocolie gesmoord in roomboter met kaas saus, geb.aardappeltjes en krokante kipburger....eetsmakelijk
![]()
klopt, maar wel topic uitlezen hequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
ey manu, Tann zou het toch openen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef tann het volgende:
[..]
ja idd, Manu of LS, willen jullie ajb openen heb jos voor me ligge, beetje onhandig
3 ?? heb der twee hahahahahaquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:14 schreef tann het volgende:
[..]
nee, maar welke site bedoel je...zijn er 3...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, maar wel topic uitlezen he
[..]
Ik heb jou post ff bij daniellenaomie op haar MSN gezet, dus ze is op de hoogtequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
3 ?? heb der twee hahahahaha
http://www.bb-tanja.nl/ die dus![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat ik al TT had? Wat eten we vandaag?
En je kan beter te veel maken dan te weinig, want wat over is kan je altijd nog weggooienquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef Suikeroom het volgende:
Onderschat Tann niet met haar culinaire hoogstandjes, dus pak je kookboek erbij en schrijf mee
Klieder jij in je kookboeken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef Suikeroom het volgende:
Onderschat Tann niet met haar culinaire hoogstandjes, dus pak je kookboek erbij en schrijf mee
Er wordt hier helemaal niks onderschat, we schrijven elke dag trouw mee met Tanja, vandaag Kip en bloemkool met tuinkruiden!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef Suikeroom het volgende:
Daarom vind ik het ook zo vaag.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:16 schreef Gert het volgende:
Ik geloof er geen ene reet van dat Bridget zoiets zou plaatsen op Dido's site. Vooral dat "ook namens Ruud".![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je kan beter te veel maken dan te weinig, want wat over is kan je altijd nog weggooien![]()
![]()
![]()
Ooooooooooooo wat erg ben jijquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
![]()
Een stel kleine jochies was aan het deurtjebellen (belletje trekken or whatever) bij mij rn verstopten zich achter een auto op de parkeerplaats, maar dat zag ik uit de keukenraam. Dus ik ging vanauit de tuin zachies naar hem toe. Pakte hem in z'n kraag en zei op luide stem: "EN NU GA JE NAAR DE POLITIE!!!!" Ventje schrok zich het leplazzurus en begon toch te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik vond het nog wel zielig ook, hahahahahaha
Wat ben je zo af en toe ook wreedquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
![]()
Een stel kleine jochies was aan het deurtjebellen (belletje trekken or whatever) bij mij rn verstopten zich achter een auto op de parkeerplaats, maar dat zag ik uit de keukenraam. Dus ik ging vanauit de tuin zachies naar hem toe. Pakte hem in z'n kraag en zei op luide stem: "EN NU GA JE NAAR DE POLITIE!!!!" Ventje schrok zich het leplazzurus en begon toch te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik vond het nog wel zielig ook, hahahahahaha
Goed...kga ff boodschapjes doen...tot latersquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, maar wel topic uitlezen he
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:33 schreef tann het volgende:
[..]
Goed...kga ff boodschapjes doen...tot laters![]()
Winkel ze en als je ene Joop en SIemie tegenkomt doe ze ff een knuf + de groetjes van mijquote:
Ik zou zeggen, neem er een sausje bij en eet smakelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dat Tanja werkelijk is, eet ik mijn schoen op.
Misschien als je de moeite neemt de vorige deeltjes ff terug te lezen in plaats een beetje uit de lucht te lopen blaten, dan begrijp je het misschien, waar ze die symaptie aan te danken heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe is het met Shurendy. Is er al een omgangsregeling met hem geregeld?
Met zo'n onverantwoord persoon als jou zou ik als ik rechter was sebiet de voogdij aan Shurendy geven. En smaken die sigaretten? Ze zijn inderdaad niet schadelijk, dus ga vooral door met roken!
Ook grappig dat ze toen ze in het huis zat door iedereen veracht werd, duizenden reacties waarin Tanja en 'insert scheldwoord' in voorkwam, maar nu ze op de forum zit, loopt iedereen met haar weg. Nou. Ik niet.
BOEIUH !!! als je ff de moeite had genomen alles terug te lezen had je wel anders gereageerd .......quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe is het met Shurendy. Is er al een omgangsregeling met hem geregeld?
Met zo'n onverantwoord persoon als jou zou ik als ik rechter was sebiet de voogdij aan Shurendy geven. En smaken die sigaretten? Ze zijn inderdaad niet schadelijk, dus ga vooral door met roken!
Ook grappig dat ze toen ze in het huis zat door iedereen veracht werd, duizenden reacties waarin Tanja en 'insert scheldwoord' in voorkwam, maar nu ze op de forum zit, loopt iedereen met haar weg. Nou. Ik niet.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
BOEIUH !!! als je ff de moeite had genomen alles terug te lezen had je wel anders gereageerd .......
Smaakt je schoen een beetje ???
de ene helft van de wereld mag je graag, de ander helft heeft hekel aan je, de helft die hekel aan je hebben zijn jaloers ( Oprah :p )
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We zijn ook diep onder de indruk van een 16-jarig ventje met zulke wijze uitspraken.
Kom nou op. Ik ga me niet 9 topics teruglezen. Misschien als je me kunt vertellen waar alles zoal is begonnen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
BOEIUH !!! als je ff de moeite had genomen alles terug te lezen had je wel anders gereageerd .......
29 januari is ze op FOK! gekomen. Kan ook de 28e zijn geweest, want toen belde ze me.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kom nou op. Ik ga me niet 9 topics teruglezen. Misschien als je me kunt vertellen waar alles zoal is begonnen.![]()
Beetje moeite voor doen, deed Tanja oo, heb het hele topic ook gelezen en ze heeft het zeer zeker niet makkelijk gehad met de fokkers en haar plaatsje moeten verdienen en dat heeft ze gedaan, als je het terug leest zul je merken dat Tann hardstikke sportief is en het ook wel eens was/ is met sommige meningen en dat ze haar fake foto's kan warderen , als ik in der schoenen had gestaan was ik met mijn staart tussen mun benen weggepiept ( leen dan wel ff mijn man zijn staart want heb der zelf geenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kom nou op. Ik ga me niet 9 topics teruglezen. Misschien als je me kunt vertellen waar alles zoal is begonnen.![]()
Naast de verkeerde zinsopbouw (De drugs is het niet waard. Niet jouw dochter).quote:ik echt het licht gezien en ben al langer dan 6 jaar gekapt, wel moet ik ff vertellen dat ik 1 dag voor afgelopen oudennieuw 1 pilletje heb aangeschaft en in 4 dagen opgesnoept hebt, heel stom maar ik werd lekker gemaakt en was weer ff nieuwsgierig maar ben er achtergekomen dat het niet meer is zoals het was, ik was toen ook nog niet zwanger, nu zou ik het helemaal nooit meer doen natuurlijk omdat mn prinsesje dat absoluut niet waard is.
Jezus Ass, dat ze heeft gerookt is haar eigen keus, durf te wedden dat jij ook wel iemand in je familie/kennisenkring hebt die zwanger waren en ookdoor hebben gerookt !!! ikke wel en ook al keur ik het niet goed en heb ik mijn schoonzussie en heeeeeeeel vaak kwaad mee gekregen, het is en blijft haar keuze en dat gezeik over dat roken work een beetje moe vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen. Maar ik zat eens terug te lezen en deze zinsgedeelte viel mij op:
[..]
Naast de verkeerde zinsopbouw (De drugs is het niet waard. Niet jouw dochter).
Dus wat je in feite zegt is dat je geen drugs meer gebruikt omdat het het niet waard zou zijn.
Maar de sigaretten waren het dan wel waard tijdens jouw zwangerschap?
Ga jij eens even terug in je eigen hokquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen. Maar ik zat eens terug te lezen en deze zinsgedeelte viel mij op:
[..]
Dus wat je in feite zegt is dat je geen drugs meer gebruikt omdat het het niet waard zou zijn.
Ik begrijp er geen reet van.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, waar bemoei je je eigenlijk mee, jij geeft voor iedereen antwoord vandaag![]()
![]()
Asslikker houdt blijkbaar nogal van provoceren Ben gebanned...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar als AssLikker later als Tanja er zelf is ff kijkt, zal hij zien dat zelfs hij netjes antwoord krijgt.
Dat hangt er vanaf of hij als vader is erkend, en of hij het überhaupt zelf wil of afstand van heeft gedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:36 schreef Cleetje het volgende:
Ja, hoe zit dat eigenlijk met die omgangsregeling, een vader heeft toch ook recht om zn kind te zien? of zie ik dat verkeerd...vreemd dat niemand er eerder naar gevraagd heeft hier.
wat die jongen ook gedaan heeft, hij heeft zn dochter toc nooit iets aangedaan?![]()
Als jullie BB geod hebben gekeken en GELUISTERD hebben jullie Tanja horen vertellen dat de verwekker NIKS met het kindje en Tanja te maken wou hebben, nu ze een " voorlopige BN'er " is wou hij ineens weer in het plaatje passen.........deuhquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:36 schreef Cleetje het volgende:
Ja, hoe zit dat eigenlijk met die omgangsregeling, een vader heeft toch ook recht om zn kind te zien? of zie ik dat verkeerd...vreemd dat niemand er eerder naar gevraagd heeft hier.
wat die jongen ook gedaan heeft, hij heeft zn dochter toc nooit iets aangedaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |