Gezond verstandquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Freeridert het volgende:
Meki: Reality check; wij, europa, hebben de afgelopen paar eeuwen opgelet en zijn (merendeels) ergens tot de conclusie gekomen dat het op de letter naleven van een boek van 2000 jaar oud misschien niet zo'n heel goed idee was.
Wij hebben onder andere al eens geprobeerd alle andere religies uit te roeien, was een stom idee. (punt)
Imiddels zijn wij zover dat we ons soms liever uitdrukken middels iets redelijk subtiels als een spotprent...
Europa keurt beledigingen ook af.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar die landen keuren het af . DAT ZIE IK NIET BIJ EUROPESE LANDEN gebeuren
dus je bent het eens met mij dat Europa hyprociet is
Haa Alleen Engeland wie nog meer ?quote:
geen bron neem ik aanquote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gezond verstand
Plus iedere godvergeten moslimkrant onder invloed van de staat. Bronnen genoeg eigenlijk in de 18 topics die we nu al tellen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zal met je mee gaan dan. Bij deze mijn woord.
Die cartoon zette moslims neer als terroristen. En het had voorspellende gave. Ze reageerde er terroristisch op.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef MrBean het volgende:
De islam heeft een groot imagoprobleem en die cartoon heeft dat laten zien.
En na de hysterische en gewelddadige reacties van een grote groep moslims op deze cartoons heeft de islam een nog groter imagoprobleem.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef MrBean het volgende:
Europa heeft juist een groot imagepobleem omdat ze geen afstand nemen van beledigenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:52 schreef MrBean het volgende:
Grapje zekerquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
![]()
met als doel dat je tegen de spotprenten bent he
dat mag vanaf deze weekquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
Hier heb je er al 1
Waarom moet een land wel afkeuring geven tegen de spotprents en niet tegen die rellen in landen waarbij zelfs doden vallen?quote:
En met dit gegeven kunnen we de reeks afsluitenquote:e Deense krant Jyllands-Posten, die in september 2005 de spotprenten van de profeet Mohammed waar nu zo veel ophef over is, publiceerde, blijkt drie jaar geleden te hebben geweigerd tekeningen te publiceren die de spot drijven met Jezus Christus. De redenen: Ze waren niet grappig en er zouden lezers mee beledigd kunnen worden.
Bron: FP
Jij moet toch ook voor iets staanquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Grapje zeker.
Maar ik was wel serieus, als jij de barricade op gaat sta ik naast je.
Waarom zijn de meeste cartoons daar dan van 2002 2003 en een paar van later?quote:
om zo aan de mensen zien aan wie deze haatprenten zijn gericht dat ze tegen haatprenten zijn en geen mensen willen kwetsen in hun waardequote:Op maandag 6 februari 2006 23:54 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Waarom moet een land wel afkeuring geven tegen de spotprents en niet tegen die rellen in landen waarbij zelfs doden vallen?
Als je me dat kan uitleggen heb je gelijk.
Ja vind je het gek. Engeland is bang voor nieuwe aanslagen. Die hebben het moslim portie weer even gehad in London.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Europa heeft juist een groot imagepobleem omdat ze geen afstand nemen van beledigen
Alleen Portugal en Engeland nemen afstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |