Misschien een goede klant van Robert Schoemaker?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik teken ervoor om zo mooi ouder te worden hoor. Ze ziet er echt top uit.
Ze zit daar omdat ze zo'n pijn in haar rug heeft..de arme schat ze heeft er de kracht niet meer voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze die luie Kliko bij het boek zetten.
En straks weer het hardst klagen![]()
Ik in ieder geval wel hoor.Jeugd sentiment,mijn oma deed altijd dat nummer " worstjes op mijn borstjes" na op feestjes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef essie05 het volgende:
quote]Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk dat er zat users zijn die deze liedjes nog nooit gehoord hebben.
Ver van voor hun tijd.
Ik in ieder geval wel hoor.Jeugd sentiment,mijn oma deed altijd dat nummer " worstjes op mijn borstjes" na op feestjes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef essie05 het volgende:
Ver van voor hun tijd.
Hai regnwormquote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze zit daar omdat ze zo'n pijn in haar rug heeft..de arme schat ze heeft er de kracht niet meer voor.![]()
Ik vindt het echt eenquote:
Ik laat het voorlopig hierbij, voor het geval je afdrijft naar de Noordzeequote:
dan moet ik een liedje zingen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai regnworm![]()
Valse bingo, zingen maar![]()
Nee, niet stoppen daarmee. Desnoods drijven we naar de andere kant van de aardkloot. Drijven vanzel wel weer een keer terugquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik laat het voorlopig hierbij, voor het geval je afdrijft naar de Noordzee![]()
ahhhh..zie ik eindelijk iets lekkersquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik laat het voorlopig hierbij, voor het geval je afdrijft naar de Noordzee![]()
Het is altijd hetzelfde (klaag)liedje als altijd met haar.Chiel zei dat ze dan maar rustig aan moest doen...en dat laat ze zich natuurlijk geen 2 keer zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Ze had in de gaten zeker dat ze vanavond moest werken.
Maar wat zit er voor mij in dan? Want ik vind het niks. Zal ik mijn rekeningnummer postenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, niet stoppen daarmee. Desnoods drijven we naar de andere kant van de aardkloot. Drijven vanzel wel weer een keer terug![]()
Ver van voor hun tijd.
Had ik niet meegekregen, maar ik zal het even in de gaten houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Chiel vond dus dat er 'n hoop niet goed ging.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel hoor.Jeugd sentiment,mijn oma deed altijd dat nummer " worstjes op mijn borstjes" na op feestjes.
Ja zie t zweet al vanaf dr voorhoofd lopen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is erg gezellig op de stream en viola is weer keihard aan het werk.
Als je met naakscaps komt, dan wil ik best doneren hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wat zit er voor mij in dan? Want ik vind het niks. Zal ik mijn rekeningnummer posten![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef essie05 het volgende:
Goed idee Chiel bij een hollandse avond horen geen stoelen...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel hoor.Jeugd sentiment,mijn oma deed altijd dat nummer " worstjes op mijn borstjes" na op feestjes.
Wat is er nu leuker dan blije forummensen..is toch beloning genoeg?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wat zit er voor mij in dan? Want ik vind het niks. Zal ik mijn rekeningnummer posten![]()
![]()
Viola verpest HBB met haar gedrag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja zie t zweet al vanaf dr voorhoofd lopen.
Je heb er bijna een teiltje voor nodig![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
Echt een beetje "Op Volle Toeren", dat presenteerde Chiel toch vroeger?
Op stream 3 krijg je het geluid van Chiel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had ik niet meegekregen, maar ik zal het even in de gaten houden
Ja een andere chiel Montagne met die ongelooflijke grote zeiksnorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
Ja zeg, ik ben hier niet voor het amusementquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Wat is er nu leuker dan blije forummensen..is toch beloning genoeg?![]()
Ik zoek er ff een borrel bij
Nee hoor wordt morgen weer lekker weg gezet in de uitzending.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola verpest HBB met haar gedrag.
Wisten ze ook van te voren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola verpest HBB met haar gedrag.
Idd jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja een andere chiel Montagne met die ongelooflijke grote zeiksnor![]()
Nederland Muziekland.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
Daarom vond ik 'm bijzonder genoeg om te postenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier staat ze eindelijk eens aardig op![]()
Dat was het idd, haalde het eventjes doorelkaarquote:
Anita is toch ook een ongelooflijke zeurmiep.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee hoor wordt morgen weer lekker weg gezet in de uitzending.
Doen ze iedere avond en Anita als het domme vrouwtje.
Zal het Rode Kruis niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee hoor wordt morgen weer lekker weg gezet in de uitzending.
Doen ze iedere avond en Anita als het domme vrouwtje.
een vreselijke zemelkontquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Anita is toch ook een ongelooflijke zeurmiep.
Daarom is het zo leuk dat ze in de uitzendingen ook zo neer wordt gezet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Anita is toch ook een ongelooflijke zeurmiep.
Zelfs bankstel gooit Ferri eruitquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Halen ze zo maar alle stoelen weg. Nu valt de styling van Viool helemaal in duigen.
zo lang ze de vlaggetjes maar laten zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Halen ze zo maar alle stoelen weg. Nu valt de styling van Viool helemaal in duigen.
whehehe... en dat is 3quote:
Een soort Nathalie ook, als ze met iemand praat is ze het roerend eensch en gooit ze er nog wat clichés bij.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daarom is het zo leuk dat ze in de uitzendingen ook zo neer wordt gezet.
Ze kan niets en ze weet niets.
Ze moest vanavond in de uitzending bedrijven bellen, lieten ze alleen maar zien dat ze niemand te pakken kreeg. Was lachen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daarom is het zo leuk dat ze in de uitzendingen ook zo neer wordt gezet.
Ze kan niets en ze weet niets.
Ze moest vanavond in de uitzending bedrijven bellen, lieten ze alleen maar zien dat ze niemand te pakken kreeg. Was lachen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef elskreeft het volgende:
ik vind Anita eigenlijk een beetje een smoezel...zit er vies uit! elke dag of ze zo d'r nest uit gerold is met kleren en al
Deze mensen waren niet chique genoeg zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef Dora30 het volgende:
Mensen mogen nu geen rondleiding van Viool..moeten ze voor terug komen en flink voor betalen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Een ouwe vent had tegen Viool gezegd dat ze zo eerlijk was.
Die vent was zeker seniel![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef Dora30 het volgende:
Mensen mogen nu geen rondleiding van Viool..moeten ze voor terug komen en flink voor betalen
Ja tuurlijk..doet ze toch altijdquote:
Hej Talithaquote:
Ik dacht gehoort te hebben ¤ 750.00quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef essie05 het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de Bingo avond gisteren heeft opgebracht?
ik probeer me maar in te houden.quote:
Vieze vingertjes hèquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha![]()
Ik was even chips eten dus kon niet typen
Dank je wel A-en-M.Ik had gehoopt dat er een hogere opbrengst zou zijn dan vorige week onder de leiding van Henk Krol.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik dacht gehoort te hebben ¤ 750.00
Vieze vingers jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vieze vingertjes hè.
Stream 2 doet het bij mij niet. Bij jullie ook niet ?
Begon net zin te krijgen in kaas en worst, maar dit is nog beterquote:
Die had toen zakjes rond gestrooid en zijn vriendjes waren er.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dank je wel A-en-M.Ik had gehoopt dat er een hogere opbrengst zou zijn dan vorige week onder de leiding van Henk Krol.
Wel eerlijk delen dan hequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Begon net zin te krijgen in kaas en worst, maar dit is nog beter![]()
Hier doet alles het prima even refreshen misschien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vieze vingertjes hè.
Stream 2 doet het bij mij niet. Bij jullie ook niet ?
Hij heeft een naamquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vieze vingers ja
En S2 is dood, dus ook bij mij
Gisteren zijn er ook zakjes uitgedeeld, maar idd zijn vriendjes waren er en hadden meer op zak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die had toen zakjes rond gestrooid en zijn vriendjes waren er.
Ferry Somogyi, ofwel de nieuwe hotelierquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuke jongen ja. Maar Ferry wie ??
Stream 2 doet het niet hoor, althans hier nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hier doet alles het prima even refreshen misschien?![]()
Rik uit GTSTquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ferri Mesjoggi.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al geprobeerd. kan ik niet bij jou komen kijken ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hier doet alles het prima even refreshen misschien?![]()
Hier wel Mopquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stream 2 doet het niet hoor, althans hier niet
Hier wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stream 2 doet het niet hoor, althans hier niet
Zal hij ook nooit meer krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef elskreeft het volgende:
overal waar camera's staan is Dries! en nog altijd heeft-ie niet genoeg talent!
Dacht ut niet he, achter aan sluiten jij. Newbiequote:
Ja! Orders uitdelen en wegwezen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
Ik las ergens dat Chiel af wil van de benaming "het zakje van Henk"
Ik ben nu al grote fan van Chiel![]()
Ik ook, want bij het zakje van Henk moest ik altijd denken aan een stomazakje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
volledig mee eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
nee luister toch hoe hij zingt....hij kan gewoon geen hoge tonen halen! gewoon vals.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal hij ook nooit meer krijgen.
Hij kon zanger worden omdat zijn schoonouders rijk waren.
Maar is nooit wat geworden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht ut niet he, achter aan sluiten jij. Newbie![]()
Ook leukquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Dora30 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik lees hier al sinds BB1..telt dat niet een beetje?![]()
die heb ik eerder gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ook, want bij het zakje van Henk moest ik altijd denken aan een stomazakje.
Welkom bij de regie van HBBquote:
GTST volg ik al hééél lang niet meer. Ik ken hem dus echt niet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef elskreeft het volgende:
tssskkkk dat heeft DRIES weer!!! eindelijk lang een camera op 'm gericht, vinden ze de tuin weer interessanter
Ze oefenen even met het block knopje, mocht er aanleiding zijn voor censuurquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef elskreeft het volgende:
tssskkkk dat heeft DRIES weer!!! eindelijk lang een camera op 'm gericht, vinden ze de tuin weer interessanter
Het is ook al héél lang geleden. Want ik kan hem me nog herinneren en ik kijk echt al eeuwen niet meer naar GTST.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
GTST volg ik al hééél lang niet meer. Ik ken hem dus echt niet.
Het is wel een lekker dingquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:
edit
Hij was het niet eens met die benaming, hij vond het niet passend.Ik vind dat wel typerend trouwens dat Henk daar zelf geen andere benaming aan heeft gegeven..hij wilde toch alles chique, nou dat was de benaming zakje van Henk zeker niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
het was ook lang geleden dat hij erin zatquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
GTST volg ik al hééél lang niet meer. Ik ken hem dus echt niet.
nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is wel een lekker dingmaja dat valt jullie mannen niet op
![]()
Die indruk had ik voordat ze het huis inging! Maar inmiddels helemaal niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef witste het volgende:
Vind Monique wel een beetje sletterig hoor.... Ik het begin was het wel leuk, maar het begint nu te vervelen...
Er gaat ergens een belletje rinkelen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is ook al héél lang geleden. Want ik kan hem me nog herinneren en ik kijk echt al eeuwen niet meer naar GTST.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
Henk Jansen had niet gezegd dat hij ook ging!![]()
[afbeelding]
Hij was met Anita. Dendermonde?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er gaat ergens een belletje rinkelen...
Ja had ik ook. Goed om dit los te koppellen van Henkquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ook, want bij het zakje van Henk moest ik altijd denken aan een stomazakje.
Voor jou is het je straf voor de overdaad aan Lieske capsquote:
Dan zet je toch je streams uit dan hoef je er ook niet naar te kijken zit toch een STOP knopje opquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef witste het volgende:
Vind Monique wel een beetje sletterig hoor.... Ik het begin was het wel leuk, maar het begint nu te vervelen...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor jou is het je straf voor de overdaad aan Lieske caps![]()
Belt rinkelt al harder. Ik denk dat ik het me herinnerquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij was met Anita. Dendermonde?
Wat sielug. Hij probeert toch al jaren aan de bak te komen in Amerika? En het lukt niet echt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry heeft last van zijn Jetlag hoor ik
Klopt dat kan erg irrie zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry heeft last van zijn Jetlag hoor ik
Gelukkig heb ik dat nog nooit ervaren (heb wel gevlogen maar dan alleen binnen Europa)quote:
Valt wel mee hoor, met een week is het over. Ik had tot vorige zomer ook nog nooit buiten Europa gevlogen. Ik zou 't er een volgende keer zeker niet voor laten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nog nooit ervaren (heb wel gevlogen maar dan alleen binnen Europa)
Als je naar Zuid-Afrika vliegt is in de zomermaanden geen tijdsverschil.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nog nooit ervaren (heb wel gevlogen maar dan alleen binnen Europa)
Volgens mij is de eerste keer het ergst daarna had ik er veel minder last van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met een week is het over. Ik had tot vorige zomer ook nog nooit buiten Europa gevlogen. Ik zou 't er een volgende keer zeker niet voor laten.
Hai FBquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry vertelde net wel leuk verhaaltje dat een kennis van hem (?) werd aangehouden wegens wildplassen, nu heette die persoon toevallig "Plasmans", en die agent geloofde dat dus niet![]()
BEWquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
Ferry vertelde net wel leuk verhaaltje dat een kennis van hem (?) werd aangehouden wegens wildplassen, nu heette die persoon toevallig "Plasmans", en die agent geloofde dat dus niet![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
Hey lieverdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
Beetje drukjes de laatste tijd, kom haast niet aan Fok of HBB toe. Maar ben er weerquote:
Ik heb al last van wintertijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is de eerste keer het ergst daarna had ik er veel minder last van.
Wat kijkt hij weer chagerijnig zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
Wie is deze onzichtbare man.....
[afbeelding]
Whahahaha is het zo ergquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Godzijdank, kan ik op een lager pitje cappen![]()
Kwam ook veel later binnen had ook een verschrikkelijke drukke dag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje drukjes de laatste tijd, kom haast niet aan Fok of HBB toe. Maar ben er weer![]()
Is het een beetje gezellig vanavond?
ene Ferryquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha is het zo erg![]()
Je vingers zijn zeker roodgloeiend van op de print screen knop drukkenhoi Angel
Metrecht onzichtbaar. Het is dat ze er nu allemaal in blijven, anders was hij allang weggestemd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Maar ondertussen denk ik dat hij een hoop werk doet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Mist zijn vriendjequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat kijkt hij weer chagerijnig zeg
Dat kan je wel eens hebben jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kwam ook veel later binnen had ook een verschrikkelijke drukke dag.
ligt Frank A. niet goed in de groep? ik heb wel een oke indruk van 'm eigenlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat kijkt hij weer chagerijnig zeg
Hoiquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje drukjes de laatste tijd, kom haast niet aan Fok of HBB toe. Maar ben er weer![]()
Is het een beetje gezellig vanavond?
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.quote:
Hoiiiiiiii Rooje... mooi zo. Het is druk genoeg zie ik.quote:
En ik zie nu eindelijk weer voor me wie hij speelde in GTSTquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.
Slaap lekker en tot laterquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
Iedereen..ik ga naar bedje, woensdag avond he
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Trusten Doraquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Slaap lekker Doraquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Volgens kunnen er best meer gasten in het hotel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii Rooje... mooi zo. Het is druk genoeg zie ik.
Hij was toen nog blond en onbedorven. Maar toen vond ik er al niks aan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik zie nu eindelijk weer voor me wie hij speelde in GTST![]()
Slaap lekker Doraquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:11 schreef elskreeft het volgende:
Dat is Dario
Slaap lekker Isadora Paradijsvogelquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Op de caps lijkt hij leuker dan op de streams. Z'n haar mag wel een beetje geknipt wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij was toen nog blond en onbedorven. Maar toen vond ik er al niks aan.
dit is heel erg en al die caps die we gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cuall en ik bieden aan om de kapper voor hem te betalen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Op de caps lijkt hij leuker dan op de streams. Z'n haar mag wel een beetje geknipt worden![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is heel erg en al die caps die we gaan krijgen.
Wordt tijd voor een Poll![]()
Dankjulliewel hij staat weer op zijn plek bij de andere in het Viola topic.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
![]()
Geweldig MissJ je hebt jezelf weer overtroffen
![]()
Nou ja, dan heb je een beetje, ik zeg een béétje, een idee hoe wij tobden met jouw onuitputtelijke Lieske-capsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is heel erg en al die caps die we gaan krijgen.
Wordt tijd voor een Poll![]()
Zal ie zeker van opknapenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cuall en ik bieden aan om de kapper voor hem te betalen.
Hij zal wel geen cent over hebben na zijn mislukte avontuur in Amerika![]()
Hier is het primaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
De streams zijn trouwens bar slecht van kwaliteit nog vind ik. Heel korrelig.
quote:
Als het door de censuurcomissie komt wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
MissJ. Je moet de hele serie naar Viooltje mailen, die zal er blij mee zijn![]()
Je wordt steeds beter![]()
inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je een beetje, ik zeg een béétje, een idee hoe wij tobden met jouw onuitputtelijke Lieske-caps![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cuall en ik bieden aan om de kapper voor hem te betalen.
Hij zal wel geen cent over hebben na zijn mislukte avontuur in Amerika![]()
Die komt toch niet door de selectie heen waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
MissJ. Je moet de hele serie naar Viooltje mailen, die zal er blij mee zijn![]()
Je wordt steeds beter![]()
Hmm...tis natuurlijk wel zo hoe meer mensen op de stream hoe vager het beeld natuurlijkquote:
quote:
inderdaad als er goed na kijkt dan zijn de beelden niet erg strak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
De streams zijn trouwens bar slecht van kwaliteit nog vind ik. Heel korrelig.
Hmm...ik kijk toch heel goed, maar hier is het prima, mss heeft het te maken met de hardware acceleratie?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad als er goed na kijkt dan zijn de beelden niet erg strak.
Ja ... charmant hequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef elskreeft het volgende:
lekker ritmisch tiepje in het publiek met oranje jasje en speldjes bovenop d'r hoofd...(leuk ook op die leeftijd!))
Hier geen korrel te zienquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad als er goed na kijkt dan zijn de beelden niet erg strak.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik kijk toch heel goed, maar hier is het prima, mss heeft het te maken met de hardware acceleratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |