een vreselijke zemelkontquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Anita is toch ook een ongelooflijke zeurmiep.
Daarom is het zo leuk dat ze in de uitzendingen ook zo neer wordt gezet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Anita is toch ook een ongelooflijke zeurmiep.
Zelfs bankstel gooit Ferri eruitquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Halen ze zo maar alle stoelen weg. Nu valt de styling van Viool helemaal in duigen.
zo lang ze de vlaggetjes maar laten zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Halen ze zo maar alle stoelen weg. Nu valt de styling van Viool helemaal in duigen.
whehehe... en dat is 3quote:
Een soort Nathalie ook, als ze met iemand praat is ze het roerend eensch en gooit ze er nog wat clichés bij.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daarom is het zo leuk dat ze in de uitzendingen ook zo neer wordt gezet.
Ze kan niets en ze weet niets.
Ze moest vanavond in de uitzending bedrijven bellen, lieten ze alleen maar zien dat ze niemand te pakken kreeg. Was lachen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daarom is het zo leuk dat ze in de uitzendingen ook zo neer wordt gezet.
Ze kan niets en ze weet niets.
Ze moest vanavond in de uitzending bedrijven bellen, lieten ze alleen maar zien dat ze niemand te pakken kreeg. Was lachen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef elskreeft het volgende:
ik vind Anita eigenlijk een beetje een smoezel...zit er vies uit! elke dag of ze zo d'r nest uit gerold is met kleren en al
Deze mensen waren niet chique genoeg zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef Dora30 het volgende:
Mensen mogen nu geen rondleiding van Viool..moeten ze voor terug komen en flink voor betalen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Een ouwe vent had tegen Viool gezegd dat ze zo eerlijk was.
Die vent was zeker seniel![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef Dora30 het volgende:
Mensen mogen nu geen rondleiding van Viool..moeten ze voor terug komen en flink voor betalen
Ja tuurlijk..doet ze toch altijdquote:
Hej Talithaquote:
Ik dacht gehoort te hebben ¤ 750.00quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef essie05 het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de Bingo avond gisteren heeft opgebracht?
ik probeer me maar in te houden.quote:
Vieze vingertjes hèquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha![]()
Ik was even chips eten dus kon niet typen
Dank je wel A-en-M.Ik had gehoopt dat er een hogere opbrengst zou zijn dan vorige week onder de leiding van Henk Krol.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik dacht gehoort te hebben ¤ 750.00
Vieze vingers jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vieze vingertjes hè.
Stream 2 doet het bij mij niet. Bij jullie ook niet ?
Begon net zin te krijgen in kaas en worst, maar dit is nog beterquote:
Die had toen zakjes rond gestrooid en zijn vriendjes waren er.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dank je wel A-en-M.Ik had gehoopt dat er een hogere opbrengst zou zijn dan vorige week onder de leiding van Henk Krol.
Wel eerlijk delen dan hequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Begon net zin te krijgen in kaas en worst, maar dit is nog beter![]()
Hier doet alles het prima even refreshen misschien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vieze vingertjes hè.
Stream 2 doet het bij mij niet. Bij jullie ook niet ?
Hij heeft een naamquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vieze vingers ja
En S2 is dood, dus ook bij mij
Gisteren zijn er ook zakjes uitgedeeld, maar idd zijn vriendjes waren er en hadden meer op zak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die had toen zakjes rond gestrooid en zijn vriendjes waren er.
Ferry Somogyi, ofwel de nieuwe hotelierquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuke jongen ja. Maar Ferry wie ??
Stream 2 doet het niet hoor, althans hier nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hier doet alles het prima even refreshen misschien?![]()
Rik uit GTSTquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ferri Mesjoggi.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al geprobeerd. kan ik niet bij jou komen kijken ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hier doet alles het prima even refreshen misschien?![]()
Hier wel Mopquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stream 2 doet het niet hoor, althans hier niet
Hier wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stream 2 doet het niet hoor, althans hier niet
Zal hij ook nooit meer krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef elskreeft het volgende:
overal waar camera's staan is Dries! en nog altijd heeft-ie niet genoeg talent!
Dacht ut niet he, achter aan sluiten jij. Newbiequote:
Ja! Orders uitdelen en wegwezen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
Ik las ergens dat Chiel af wil van de benaming "het zakje van Henk"
Ik ben nu al grote fan van Chiel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |