Wat is er nu leuker dan blije forummensen..is toch beloning genoeg?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wat zit er voor mij in dan? Want ik vind het niks. Zal ik mijn rekeningnummer posten![]()
![]()
Viola verpest HBB met haar gedrag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja zie t zweet al vanaf dr voorhoofd lopen.
Je heb er bijna een teiltje voor nodig![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
Echt een beetje "Op Volle Toeren", dat presenteerde Chiel toch vroeger?
Op stream 3 krijg je het geluid van Chiel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had ik niet meegekregen, maar ik zal het even in de gaten houden
Ja een andere chiel Montagne met die ongelooflijke grote zeiksnorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
Ja zeg, ik ben hier niet voor het amusementquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Wat is er nu leuker dan blije forummensen..is toch beloning genoeg?![]()
Ik zoek er ff een borrel bij
Nee hoor wordt morgen weer lekker weg gezet in de uitzending.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola verpest HBB met haar gedrag.
Wisten ze ook van te voren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola verpest HBB met haar gedrag.
Idd jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja een andere chiel Montagne met die ongelooflijke grote zeiksnor![]()
Nederland Muziekland.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
Daarom vond ik 'm bijzonder genoeg om te postenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier staat ze eindelijk eens aardig op![]()
Dat was het idd, haalde het eventjes doorelkaarquote:
Anita is toch ook een ongelooflijke zeurmiep.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee hoor wordt morgen weer lekker weg gezet in de uitzending.
Doen ze iedere avond en Anita als het domme vrouwtje.
Zal het Rode Kruis niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee hoor wordt morgen weer lekker weg gezet in de uitzending.
Doen ze iedere avond en Anita als het domme vrouwtje.
een vreselijke zemelkontquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Anita is toch ook een ongelooflijke zeurmiep.
Daarom is het zo leuk dat ze in de uitzendingen ook zo neer wordt gezet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Anita is toch ook een ongelooflijke zeurmiep.
Zelfs bankstel gooit Ferri eruitquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Halen ze zo maar alle stoelen weg. Nu valt de styling van Viool helemaal in duigen.
zo lang ze de vlaggetjes maar laten zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Halen ze zo maar alle stoelen weg. Nu valt de styling van Viool helemaal in duigen.
whehehe... en dat is 3quote:
Een soort Nathalie ook, als ze met iemand praat is ze het roerend eensch en gooit ze er nog wat clichés bij.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daarom is het zo leuk dat ze in de uitzendingen ook zo neer wordt gezet.
Ze kan niets en ze weet niets.
Ze moest vanavond in de uitzending bedrijven bellen, lieten ze alleen maar zien dat ze niemand te pakken kreeg. Was lachen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daarom is het zo leuk dat ze in de uitzendingen ook zo neer wordt gezet.
Ze kan niets en ze weet niets.
Ze moest vanavond in de uitzending bedrijven bellen, lieten ze alleen maar zien dat ze niemand te pakken kreeg. Was lachen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef elskreeft het volgende:
ik vind Anita eigenlijk een beetje een smoezel...zit er vies uit! elke dag of ze zo d'r nest uit gerold is met kleren en al
Deze mensen waren niet chique genoeg zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef Dora30 het volgende:
Mensen mogen nu geen rondleiding van Viool..moeten ze voor terug komen en flink voor betalen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Een ouwe vent had tegen Viool gezegd dat ze zo eerlijk was.
Die vent was zeker seniel![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef Dora30 het volgende:
Mensen mogen nu geen rondleiding van Viool..moeten ze voor terug komen en flink voor betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |