Wat is er nu leuker dan blije forummensen..is toch beloning genoeg?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wat zit er voor mij in dan? Want ik vind het niks. Zal ik mijn rekeningnummer posten![]()
![]()
Viola verpest HBB met haar gedrag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja zie t zweet al vanaf dr voorhoofd lopen.
Je heb er bijna een teiltje voor nodig![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
Echt een beetje "Op Volle Toeren", dat presenteerde Chiel toch vroeger?
Op stream 3 krijg je het geluid van Chiel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had ik niet meegekregen, maar ik zal het even in de gaten houden
Ja een andere chiel Montagne met die ongelooflijke grote zeiksnorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
Ja zeg, ik ben hier niet voor het amusementquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Wat is er nu leuker dan blije forummensen..is toch beloning genoeg?![]()
Ik zoek er ff een borrel bij
Nee hoor wordt morgen weer lekker weg gezet in de uitzending.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola verpest HBB met haar gedrag.
Wisten ze ook van te voren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola verpest HBB met haar gedrag.
Idd jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja een andere chiel Montagne met die ongelooflijke grote zeiksnor![]()
Nederland Muziekland.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
Daarom vond ik 'm bijzonder genoeg om te postenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier staat ze eindelijk eens aardig op![]()
Dat was het idd, haalde het eventjes doorelkaarquote:
Anita is toch ook een ongelooflijke zeurmiep.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee hoor wordt morgen weer lekker weg gezet in de uitzending.
Doen ze iedere avond en Anita als het domme vrouwtje.
Zal het Rode Kruis niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee hoor wordt morgen weer lekker weg gezet in de uitzending.
Doen ze iedere avond en Anita als het domme vrouwtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |