Misschien een goede klant van Robert Schoemaker?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik teken ervoor om zo mooi ouder te worden hoor. Ze ziet er echt top uit.
Ze zit daar omdat ze zo'n pijn in haar rug heeft..de arme schat ze heeft er de kracht niet meer voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze die luie Kliko bij het boek zetten.
En straks weer het hardst klagen![]()
Ik in ieder geval wel hoor.Jeugd sentiment,mijn oma deed altijd dat nummer " worstjes op mijn borstjes" na op feestjes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef essie05 het volgende:
quote]Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk dat er zat users zijn die deze liedjes nog nooit gehoord hebben.
Ver van voor hun tijd.
Ik in ieder geval wel hoor.Jeugd sentiment,mijn oma deed altijd dat nummer " worstjes op mijn borstjes" na op feestjes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef essie05 het volgende:
Ver van voor hun tijd.
Hai regnwormquote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze zit daar omdat ze zo'n pijn in haar rug heeft..de arme schat ze heeft er de kracht niet meer voor.![]()
Ik vindt het echt eenquote:
Ik laat het voorlopig hierbij, voor het geval je afdrijft naar de Noordzeequote:
dan moet ik een liedje zingen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai regnworm![]()
Valse bingo, zingen maar![]()
Nee, niet stoppen daarmee. Desnoods drijven we naar de andere kant van de aardkloot. Drijven vanzel wel weer een keer terugquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik laat het voorlopig hierbij, voor het geval je afdrijft naar de Noordzee![]()
ahhhh..zie ik eindelijk iets lekkersquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik laat het voorlopig hierbij, voor het geval je afdrijft naar de Noordzee![]()
Het is altijd hetzelfde (klaag)liedje als altijd met haar.Chiel zei dat ze dan maar rustig aan moest doen...en dat laat ze zich natuurlijk geen 2 keer zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Ze had in de gaten zeker dat ze vanavond moest werken.
Maar wat zit er voor mij in dan? Want ik vind het niks. Zal ik mijn rekeningnummer postenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, niet stoppen daarmee. Desnoods drijven we naar de andere kant van de aardkloot. Drijven vanzel wel weer een keer terug![]()
Ver van voor hun tijd.
Had ik niet meegekregen, maar ik zal het even in de gaten houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Chiel vond dus dat er 'n hoop niet goed ging.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel hoor.Jeugd sentiment,mijn oma deed altijd dat nummer " worstjes op mijn borstjes" na op feestjes.
Ja zie t zweet al vanaf dr voorhoofd lopen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is erg gezellig op de stream en viola is weer keihard aan het werk.
Als je met naakscaps komt, dan wil ik best doneren hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wat zit er voor mij in dan? Want ik vind het niks. Zal ik mijn rekeningnummer posten![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef essie05 het volgende:
Goed idee Chiel bij een hollandse avond horen geen stoelen...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel hoor.Jeugd sentiment,mijn oma deed altijd dat nummer " worstjes op mijn borstjes" na op feestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |