Ik hoorde wel dat ze aan Chiel vroeg of ze een glaasje wijn mocht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef rooie3 het volgende:
Waar is die kliko,zit die buiten bij de wc ofzo![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
░▒▓►MASTERGIGAPOST◄▓▒░
![]()
POST 10.000![]()
![]()
![]()
Jaja, het is ongelovelijk maar waar
Dit moest ik wel even kwijt
GEFELICITEERD BONGquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
░▒▓►MASTERGIGAPOST◄▓▒░
![]()
POST 10.000![]()
![]()
![]()
░▒▓►MASTERGIGAPOST◄▓▒░
![]()
POST 10.000![]()
![]()
![]()
ben jij helemaal van de pot geruktquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef MissJ. het volgende:
Beste HBB hoteliers,
Wij van het FOkforum zijn natuurlijk fan van jullie programma maar we zijn ook wel een beetje publiek dat wel wil kijken maar niet wil betalen.
Kijk zelfspot is ons niet vreemd tenslotte.
Nu is er sinds Woensdag een nieuwe hotelier bij en wij dames hebben de koppen eens bijelkaar gestoken en een idee ge-opererd waarmee we wel willen meebetalen aan het Mappa Mondo huis.
Zet Bart en Ferri samen naakt onder de douche met de camera's aan en wij willen en zullen diep in de buidel tasten.
Met vriendelijke groet,
MissJ.
Net verstuurd. En sorry als ik iemand heb beledigd door namens die te spreken. Ik wil alleen een reaktie uitlokken.
Ze willen de gasten optijd weghebben (m.n. Awick enzo)quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef Wickedangel het volgende:
Amper negen uur geweest en nu al polonaise![]()
Ik heb een borrel nodig![]()
Ze mot werken en niet zuipenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat ze aan Chiel vroeg of ze een glaasje wijn mocht.
Gelukkig ziet mijn mannetje er alleen maar de voordelen van inquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ze kunnnen het gewoon niet hebben snappie die gozers hier, ze denken goh! dat zeggen ze nou nou nooit eens van ons![]()
Gefeliciteerd Bongetjequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
░▒▓►MASTERGIGAPOST◄▓▒░
![]()
POST 10.000![]()
![]()
![]()
Ben jij ook een vrouw Manu???????quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben jij helemaal van de pot gerukt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef elskreeft het volgende:
Ferry is maar een heel klein kereltje. lijkt me onder de douche niet de moeite van 't betalen waard hoor.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef MissJ. het volgende:
BONG Gefeliciteerd!!! Je bent nu officieel toegetreden tot de fokverslaafden, je mag nu drie keer in de week ook naar een meeting komen waar je je mag voorstellen aan de rest van de groep :"Hoi ik ben Bong en ben verslaafd aan fokken", en dan gaan we in groepsverband je helpen.
![]()
Menno is ook klein maar daaronder giga vergeleken met zijn lengtequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef elskreeft het volgende:
Ferry is maar een heel klein kereltje. lijkt me onder de douche niet de moeite van 't betalen waard hoor.
Hahaha lolll ik wou het nog niet zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig ziet mijn mannetje er alleen maar de voordelen van in![]()
Ben jij een dame dan? Nee, dus niet mee bemoeienquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben jij helemaal van de pot gerukt![]()
![]()
![]()
Waar je al niet op letquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Menno is ook klein maar daaronder giga vergeleken met zijn lengte![]()
Ja, nu gaat het heel snelquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef Dora30 het volgende:
Gefeliciteerd Bong!!!![]()
![]()
even een rokerspauze hoor..het gaat hier zo snel
kan er niet aan lezen
Moet dat echtquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef elskreeft het volgende:
wanneer komt Dries nou??????????????????????
Als hij kijktquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef bunnyma het volgende:
Die Krol zit nu te rillen achter zijn streams![]()
![]()
okquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben jij een dame dan? Nee, dus niet mee bemoeien![]()
Ik vertelde dit aan Tanja van de week die is ook gaan kijken en riep daarna alleen nog maar Flinstonekreten. Lachen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had hij maar niet naakt in beeld moeten gaan staan hoor![]()
Flintstone kretenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik vertelde dit aan Tanja van de week die is ook gaan kijken en riep daarna alleen nog maar Flinstonekreten. Lachen.
Ja Menno is best een fijne kerel.![]()
Ziet er echt nog goed uit voor 65quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef Wickedangel het volgende:
Riaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
[afbeelding]
Flintstonekretenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik vertelde dit aan Tanja van de week die is ook gaan kijken en riep daarna alleen nog maar Flinstonekreten. Lachen.
Ja Menno is best een fijne kerel.![]()
Ik teken ervoor om zo mooi ouder te worden hoor. Ze ziet er echt top uit.quote:
░▒▓►MASTERGIGAPOST◄▓▒░
![]()
POST 10.000![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef elskreeft het volgende:
Rocking billy