quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Zal voorzichtig zijn, want ik bespeur hier nu al een soort Regenworm/Scan-achtige Lieske-sfeer![]()
Veel wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:03 schreef elskreeft het volgende:
[..]
alle BB-5'ers zijn blijven plakken zie ik
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ie dat maar mooi uit z'n mooie koppie laatDit is
![]()
Wat houdt je nog tegen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met deze muziek ga je toch vrijwillig buiten op de pot zitten.......
Cuallquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef cuall het volgende:
[..]
meen je dat
lijkt wel of de ratten er aan hebben gevreten
Is gewoonte hoor, HBB is niks aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:03 schreef elskreeft het volgende:
[..]
alle BB-5'ers zijn blijven plakken zie ik
foei!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef cuall het volgende:
[..]
meen je dat
Die is het in ieder geval niet...wat een mens zeg..quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:03 schreef Dora30 het volgende:
Die vrouw in die oranje jasje met die bril op..is dat de vrouw van Harry?
In dat geval doe ik niet eerder de streams weer aan dan morgenmiddag![]()
Echt spannend is het niet neequote:
Wat dan,..... kent ze jou dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:03 schreef Dora30 het volgende:
Die vrouw in die oranje jasje met die bril op..is dat de vrouw van Harry?
In dat geval doe ik niet eerder de streams weer aan dan morgenmiddag![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Zal voorzichtig zijn, want ik bespeur hier nu al een soort Regenworm/Scan-achtige Lieske-sfeer![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef cuall het volgende:
[..]
meen je dat
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat dan kent ze jou dan?
....je hoeft niet bang te zijn hoor, zij kan jou niet zien![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef cuall het volgende:
[..]
meen je dat
ik heb het wel op tv gevolgd, en af en toe streams gelezen op mn werk, maar de combi TV en FOk maakt het wel leukquote:
Ook de klopper maar uit de kast gehaald?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef bunnyma het volgende:
![]()
![]()
Die vader van Bob is er vandoor met die 1000 euro.
Ze zoeken hem als een gek...![]()
En heel erg lief (Zeker als jij er bent)quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Maar op t forum is t zo gezellig![]()
Nee glij alleen maar van de bank af, niet van een stoel, ben er maar bij op de grond gaan zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef PH52 het volgende:
Sjonge jonge, zit de hele vereniging van nederlandse huisvrouwen hier van dr stoel te glijen voor een of ander nepbinkje. Als je iegen vent met zo'n kapsel loopt is de hele keuken in rep en roer![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef PH52 het volgende:
Sjonge jonge, zit de hele vereniging van nederlandse huisvrouwen hier van dr stoel te glijen voor een of ander nepbinkje. Als je eigen vent met zo'n kapsel loopt is de hele keuken in rep en roer![]()
Ja die houd dr handje wel opquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef rooie3 het volgende:
Waar is die kliko,zit die buiten bij de wc ofzo![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef PH52 het volgende:
Sjonge jonge, zit de hele vereniging van nederlandse huisvrouwen hier van dr stoel te glijen voor een of ander nepbinkje. Als je eigen vent met zo'n kapsel loopt is de hele keuken in rep en roer![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
En Anita flirt weer even met Chiel.
Pas maar op, straks word je geroyeerd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wil je mijn posts er even op nalezen. Déze vereniging van huisvrouw ziet niks in Ferri Mesjoggi.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef MissJ. het volgende:
Beste HBB hoteliers,
Wij van het FOkforum zijn natuurlijk fan van jullie programma maar we zijn ook wel een beetje publiek dat wel wil kijken maar niet wil betalen.
Kijk zelfspot is ons niet vreemd tenslotte.
Nu is er sinds Woensdag een nieuwe hotelier bij en wij dames hebben de koppen eens bijelkaar gestoken en een idee ge-opererd waarmee we wel willen meebetalen aan het Mappa Mondo huis.
Zet Bart en Ferri samen naakt onder de douche met de camera's aan en wij willen en zullen diep in de buidel tasten.
Met vriendelijke groet,
MissJ.
Net verstuurd. En sorry als ik iemand heb beledigd door namens die te spreken. Ik wil alleen een reaktie uitlokken.
Meer maken de vreugde tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En heel erg lief (Zeker als jij er bent)![]()
Ach kom op..is toch een lekker ding zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef cuall het volgende:
[..]
..zeg nou eerlijk, ziet er toch niet uit![]()
Ech welquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef cuall het volgende:
[..]
..zeg nou eerlijk, ziet er toch niet uit![]()
Nou ik heb er geen euro voor over.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef MissJ. het volgende:
Beste HBB hoteliers,
Wij van het FOkforum zijn natuurlijk fan van jullie programma maar we zijn ook wel een beetje publiek dat wel wil kijken maar niet wil betalen.
Kijk zelfspot is ons niet vreemd tenslotte.
Nu is er sinds Woensdag een nieuwe hotelier bij en wij dames hebben de koppen eens bijelkaar gestoken en een idee ge-opererd waarmee we wel willen meebetalen aan het Mappa Mondo huis.
Zet Bart en Ferri samen naakt onder de douche met de camera's aan en wij willen en zullen diep in de buidel tasten.
Met vriendelijke groet,
MissJ.
Net verstuurd. En sorry als ik iemand heb beledigd door namens die te spreken. Ik wil alleen een reaktie uitlokken.
ZO!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
░▒▓►MASTERGIGAPOST◄▓▒░
![]()
POST 10.000![]()
![]()
![]()
Jaja, het is ongelovelijk maar waar
Dit moest ik wel even kwijt
Nee hoor. wordt erg saai als iedereen hetzelfde leuk vindquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je geroyeerd.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
░▒▓►MASTERGIGAPOST◄▓▒░
![]()
POST 10.000![]()
![]()
![]()
Jaja, het is ongelovelijk maar waar
Dit moest ik wel even kwijt
Ze kunnnen het gewoon niet hebben snappie die gozers hier, ze denken goh! dat zeggen ze nou nou nooit eens van onsquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee glij alleen maar van de bank af, niet van een stoel, ben er maar bij op de grond gaan zitten![]()
Goh, dan moet het wel heel hard staan daarquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef bunnyma het volgende:
De productie geeft door dat het geluid naar beneden moet, want op deze manier kunnen ze geen programma maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |