Ja tuurlijk..doet ze toch altijdquote:
Hej Talithaquote:
Ik dacht gehoort te hebben ¤ 750.00quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef essie05 het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de Bingo avond gisteren heeft opgebracht?
ik probeer me maar in te houden.quote:
Vieze vingertjes hèquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha![]()
Ik was even chips eten dus kon niet typen
Dank je wel A-en-M.Ik had gehoopt dat er een hogere opbrengst zou zijn dan vorige week onder de leiding van Henk Krol.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik dacht gehoort te hebben ¤ 750.00
Vieze vingers jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vieze vingertjes hè.
Stream 2 doet het bij mij niet. Bij jullie ook niet ?
Begon net zin te krijgen in kaas en worst, maar dit is nog beterquote:
Die had toen zakjes rond gestrooid en zijn vriendjes waren er.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dank je wel A-en-M.Ik had gehoopt dat er een hogere opbrengst zou zijn dan vorige week onder de leiding van Henk Krol.
Wel eerlijk delen dan hequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Begon net zin te krijgen in kaas en worst, maar dit is nog beter![]()
Hier doet alles het prima even refreshen misschien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vieze vingertjes hè.
Stream 2 doet het bij mij niet. Bij jullie ook niet ?
Hij heeft een naamquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vieze vingers ja
En S2 is dood, dus ook bij mij
Gisteren zijn er ook zakjes uitgedeeld, maar idd zijn vriendjes waren er en hadden meer op zak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die had toen zakjes rond gestrooid en zijn vriendjes waren er.
Ferry Somogyi, ofwel de nieuwe hotelierquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuke jongen ja. Maar Ferry wie ??
Stream 2 doet het niet hoor, althans hier nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hier doet alles het prima even refreshen misschien?![]()
Rik uit GTSTquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ferri Mesjoggi.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al geprobeerd. kan ik niet bij jou komen kijken ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hier doet alles het prima even refreshen misschien?![]()
Hier wel Mopquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stream 2 doet het niet hoor, althans hier niet
Hier wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stream 2 doet het niet hoor, althans hier niet
Zal hij ook nooit meer krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef elskreeft het volgende:
overal waar camera's staan is Dries! en nog altijd heeft-ie niet genoeg talent!
Dacht ut niet he, achter aan sluiten jij. Newbiequote:
Ja! Orders uitdelen en wegwezen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
Ik las ergens dat Chiel af wil van de benaming "het zakje van Henk"
Ik ben nu al grote fan van Chiel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |