quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
Beetje drukjes de laatste tijd, kom haast niet aan Fok of HBB toe. Maar ben er weerquote:
Ik heb al last van wintertijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is de eerste keer het ergst daarna had ik er veel minder last van.
Wat kijkt hij weer chagerijnig zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
Wie is deze onzichtbare man.....
[afbeelding]
Whahahaha is het zo ergquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Godzijdank, kan ik op een lager pitje cappen![]()
Kwam ook veel later binnen had ook een verschrikkelijke drukke dag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje drukjes de laatste tijd, kom haast niet aan Fok of HBB toe. Maar ben er weer![]()
Is het een beetje gezellig vanavond?
ene Ferryquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha is het zo erg![]()
Je vingers zijn zeker roodgloeiend van op de print screen knop drukkenhoi Angel
Metrecht onzichtbaar. Het is dat ze er nu allemaal in blijven, anders was hij allang weggestemd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Maar ondertussen denk ik dat hij een hoop werk doet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Mist zijn vriendjequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat kijkt hij weer chagerijnig zeg
Dat kan je wel eens hebben jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kwam ook veel later binnen had ook een verschrikkelijke drukke dag.
ligt Frank A. niet goed in de groep? ik heb wel een oke indruk van 'm eigenlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat kijkt hij weer chagerijnig zeg
Hoiquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje drukjes de laatste tijd, kom haast niet aan Fok of HBB toe. Maar ben er weer![]()
Is het een beetje gezellig vanavond?
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.quote:
Hoiiiiiiii Rooje... mooi zo. Het is druk genoeg zie ik.quote:
En ik zie nu eindelijk weer voor me wie hij speelde in GTSTquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.
Slaap lekker en tot laterquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
Iedereen..ik ga naar bedje, woensdag avond he
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
Iedereen..ik ga naar bedje, woensdag avond he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |