Wat sielug. Hij probeert toch al jaren aan de bak te komen in Amerika? En het lukt niet echt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry heeft last van zijn Jetlag hoor ik
Klopt dat kan erg irrie zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry heeft last van zijn Jetlag hoor ik
Gelukkig heb ik dat nog nooit ervaren (heb wel gevlogen maar dan alleen binnen Europa)quote:
Valt wel mee hoor, met een week is het over. Ik had tot vorige zomer ook nog nooit buiten Europa gevlogen. Ik zou 't er een volgende keer zeker niet voor laten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nog nooit ervaren (heb wel gevlogen maar dan alleen binnen Europa)
Als je naar Zuid-Afrika vliegt is in de zomermaanden geen tijdsverschil.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nog nooit ervaren (heb wel gevlogen maar dan alleen binnen Europa)
Volgens mij is de eerste keer het ergst daarna had ik er veel minder last van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met een week is het over. Ik had tot vorige zomer ook nog nooit buiten Europa gevlogen. Ik zou 't er een volgende keer zeker niet voor laten.
Hai FBquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry vertelde net wel leuk verhaaltje dat een kennis van hem (?) werd aangehouden wegens wildplassen, nu heette die persoon toevallig "Plasmans", en die agent geloofde dat dus niet![]()
BEWquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry vertelde net wel leuk verhaaltje dat een kennis van hem (?) werd aangehouden wegens wildplassen, nu heette die persoon toevallig "Plasmans", en die agent geloofde dat dus niet![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
Hey lieverdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
Beetje drukjes de laatste tijd, kom haast niet aan Fok of HBB toe. Maar ben er weerquote:
Ik heb al last van wintertijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is de eerste keer het ergst daarna had ik er veel minder last van.
Wat kijkt hij weer chagerijnig zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
Wie is deze onzichtbare man.....
[afbeelding]
Whahahaha is het zo ergquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Godzijdank, kan ik op een lager pitje cappen![]()
Kwam ook veel later binnen had ook een verschrikkelijke drukke dag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje drukjes de laatste tijd, kom haast niet aan Fok of HBB toe. Maar ben er weer![]()
Is het een beetje gezellig vanavond?
ene Ferryquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha is het zo erg![]()
Je vingers zijn zeker roodgloeiend van op de print screen knop drukkenhoi Angel
Metrecht onzichtbaar. Het is dat ze er nu allemaal in blijven, anders was hij allang weggestemd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Maar ondertussen denk ik dat hij een hoop werk doet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Mist zijn vriendjequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat kijkt hij weer chagerijnig zeg
Dat kan je wel eens hebben jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kwam ook veel later binnen had ook een verschrikkelijke drukke dag.
ligt Frank A. niet goed in de groep? ik heb wel een oke indruk van 'm eigenlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat kijkt hij weer chagerijnig zeg
Hoiquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beetje drukjes de laatste tijd, kom haast niet aan Fok of HBB toe. Maar ben er weer![]()
Is het een beetje gezellig vanavond?
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.quote:
Hoiiiiiiii Rooje... mooi zo. Het is druk genoeg zie ik.quote:
En ik zie nu eindelijk weer voor me wie hij speelde in GTSTquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.
Slaap lekker en tot laterquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
Iedereen..ik ga naar bedje, woensdag avond he
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
Iedereen..ik ga naar bedje, woensdag avond he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |